Czyżby turbina?
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Czyżby turbina?
Postautor: RudebwoyIrl » 29 sie 2019, 17:02
Też się nad tym zastanawiałem... Może poprstu nazwanie tego uczeniem kompa cichej pracy powoduję zwarcie styków u mnie na wieczór jak będzie czas poczytam instrukcję może coś napisane
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Czyżby turbina?
Postautor: krisw11 » 29 sie 2019, 22:58
Wtrące swoje 5gr. Jak posiadałem rexa lat temu ze 3,,,,wymieniłem mu komputer ECU ,razem z immo i stacyjką, i powiem tak ; pierwsze 100km tragedia ! Myślałem ,że sie rozpadnie zero mocy,telepało,trzęsło, odpalał jak stary ursus gasł podobnie, ale po 100km ......Wow ! rakieta nie auto ! Wszystko sie poukładało, zakodowało, czy jak tam zwał i do dziś u starszego znajomego śmiga jak Kubica po torze w F1 Tak ,że coś w tym jednak jest..........
Kris
-
- Stały bywalec
- Posty: 139
- Rejestracja: 24 lip 2013, 13:13
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Czyżby turbina?
Postautor: MacGyver » 30 sie 2019, 14:03
To, że komputer posiada adaptację wtryskiwaczy i innych elementów to pewne. W końcu każdy precyzyjnie wykonany element układu wtryskowego ma swoje unikalne parametry (brak powtarzalności) i w sterowniku jest tolerancja ich sterowania której się uczy poprzez adaptację. Mnie osobiście zainteresowało "uczenie kompa cichej pracy" poprzez trzymanie 3000 obr przez dwie minuty. Szukam potwierdzenia tej informacji.
Było Musso 2.9TD, teraz Rexton 2.7 xdi
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Czyżby turbina?
Postautor: RudebwoyIrl » 30 sie 2019, 16:41
Sprawdziłem wczoraj wszystko na temat paliwa w instrukcji łącznie z wymianą każdego elementu nie ma tam nic na ten temat. Ba nawet więcej bo jak doszedłem do pompy HP to wychodzi że jak już coś to wspomniane 2500 rpm bardziej ma sens bo pompa zmienia ciśnienia od 300 do 2500 rpm .
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości