Gdzieś zaginął mi temat o moim autku...więc odnawiam
Parę filmów, ubolewam ale są kiepskiej jakości, niestety nie mamy żadnego filmowca z porządną kamerą w naszej ekipie...
https://www.youtube.com/watch?v=EBrtgbZKYvw
https://www.youtube.com/watch?v=CanqDTs9zwY
https://www.youtube.com/watch?v=3yhF6KNItVU
https://www.youtube.com/watch?v=GcAu2ILNdTE
https://www.youtube.com/watch?v=Siv483EuRL0
https://www.youtube.com/watch?v=m_xfhqVmYGw
https://www.youtube.com/watch?v=c09MVncQUXw
http://www.youtube.com/watch?v=TrRWzfZUm9Y
DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: ArturoK4 » 27 lut 2011, 14:27
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2022, 16:44 przez ArturoK4, łącznie zmieniany 1 raz.
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: ArturoK4 » 27 maja 2011, 22:18
następne skromne fotki...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: msch00 » 31 maja 2011, 9:49
Autko prezentuje się bojowo i bojowo jeździ
Ładny dżipek pozazdrościć
Ładny dżipek pozazdrościć
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: ArturoK4 » 22 cze 2011, 21:04
ładny , to się zgodzę...
ale silnik tragicznie słaby , niestety tylko 90 koników....
ale silnik tragicznie słaby , niestety tylko 90 koników....
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: msch00 » 23 cze 2011, 6:44
ArturoK4 pisze:ładny , to się zgodzę...
ale silnik tragicznie słaby , niestety tylko 90 koników....
Przy takich kółkach, 90 koników to faktycznie troszkę mało.
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: ArturoK4 » 06 lip 2011, 22:36
msch00 pisze:ArturoK4 pisze:ładny , to się zgodzę...
ale silnik tragicznie słaby , niestety tylko 90 koników....
Przy takich kółkach, 90 koników to faktycznie troszkę mało.
mało , to za mało powiedziane....on nie jedzie , on się toczy
niech ktoś doradzi mi jeszcze raz diezla....umorduję....
w planach jest zakup XJ-ota (cheeroki) 4,0 benzinu - minimum...
to będzie jazda....
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: msch00 » 07 lip 2011, 8:02
ArturoK4 pisze:msch00 pisze:ArturoK4 pisze:ładny , to się zgodzę...
ale silnik tragicznie słaby , niestety tylko 90 koników....
Przy takich kółkach, 90 koników to faktycznie troszkę mało.
mało , to za mało powiedziane....on nie jedzie , on się toczy
niech ktoś doradzi mi jeszcze raz diezla....umorduję....
w planach jest zakup XJ-ota (cheeroki) 4,0 benzinu - minimum...
to będzie jazda....
Zaryzykuje z dieslem )
Mimo wszystko diesel jest sprawniejszy od benzyny w terenie. Diesel ciągnie od dołu i ma większy moment przy mniejszej pojemności. Za dużo koników w terenie (oczywiście istnieje pewne minimum) też dobrze nie zagra, bo koła nie będą w stanie przenieść mocy.
Poza terenem też stawiam na diesla - dawniej jeździłem W123 2,0 D - 60KM. Autko jechało powoli, max ok. 130, wyprzedzanie najlepiej jak było z górki, ale jak musiałem holować inne auto to szło ładnie, ciągnął i wyglądało, że nic go nie zatrzyma. Później zmieniłem na W123 2,3 benzyna z wtryskiem - 125KM, przyspieszenie "prawie porsche", ale jako holownik to już nie to samo. Dostawał zadyszki.
Jeśli jednak zdecydowałeś się na XJ, to tylko benzyna, diesle w amerykanach to tylko z ciężarówek, pozostałe to badziewia
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: ArturoK4 » 17 sty 2022, 16:53
Cześć, z różnych różnistych powodów, nie kupiłem Jeepa XJ a swojego Korando K4 dalej posiadam.
Niestety z powodów jak wyżej, nie jeżdżę nim od ładnych paru lat a auto stoi pod wiatą i niszczeje.
Co jakiś czas odpalam go i czasami nawet się nim przejadę z jednej strony domu na drugą.
Pomimo ogromnej miłości do niego i żalu z fizycznego braku czasu na jazdę, przymierzam się do sprzedaży i szukam mu nowego właściciela...prawdziwego zapaleńca i miłośnika starych aut - handlarzowi nie oddam go na pewno
Niestety z powodów jak wyżej, nie jeżdżę nim od ładnych paru lat a auto stoi pod wiatą i niszczeje.
Co jakiś czas odpalam go i czasami nawet się nim przejadę z jednej strony domu na drugą.
Pomimo ogromnej miłości do niego i żalu z fizycznego braku czasu na jazdę, przymierzam się do sprzedaży i szukam mu nowego właściciela...prawdziwego zapaleńca i miłośnika starych aut - handlarzowi nie oddam go na pewno
Ostatnio zmieniony 18 sty 2022, 15:23 przez ArturoK4, łącznie zmieniany 1 raz.
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
- Piasek1980
- Stały bywalec
- Posty: 423
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 11:20
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2018
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: Piasek1980 » 18 sty 2022, 8:31
A ile ty byś za to chciał ?
Zamienniki części Tivoli/XLV
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
-
- Stały bywalec
- Posty: 806
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: RudebwoyIrl » 18 sty 2022, 10:40
Ja po koledze byłbym możliwe też zainteresowany
- ArturoK4
- Rusza z kopyta
- Posty: 42
- Rejestracja: 08 sty 2008, 20:53
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1988
- Pojemność silnika: 2500
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: OK-Koźle
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: ArturoK4 » 19 sty 2022, 12:44
Cześć.
Panowie postaram się w najbliższym nieokreślonym czasie, opisać bardziej szczegółowo moje auto.
Zrobię aktualne zdjęcia i zamieszczę ogłoszenie o sprzedaży, w nim też podam cenę.
Sorry, ale nie jestem zainteresowany spekulacjami, co do stanu auta i ceny, dlatego też, wszelkie rozmowy o sprzedaży auta, kontynuował będę tylko poprzez PW lub maila.
Pozdrawiam.
Panowie postaram się w najbliższym nieokreślonym czasie, opisać bardziej szczegółowo moje auto.
Zrobię aktualne zdjęcia i zamieszczę ogłoszenie o sprzedaży, w nim też podam cenę.
Sorry, ale nie jestem zainteresowany spekulacjami, co do stanu auta i ceny, dlatego też, wszelkie rozmowy o sprzedaży auta, kontynuował będę tylko poprzez PW lub maila.
Pozdrawiam.
zmutowany dżeep Olds korando K4
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
na BFG MT 33/12,5/15 w zizlu z toyki 2,4td
(OIIIIIIO)
Korando K4 2.4TD w terenie
- Piasek1980
- Stały bywalec
- Posty: 423
- Rejestracja: 21 wrz 2020, 11:20
- Model: XLV
- Rok produkcji: 2018
- Pojemność silnika: 1600
- Gadu-Gadu: 0
Re: DżeepKorandoStory - K4 z zizlem z toyki 2,4td
Postautor: Piasek1980 » 19 sty 2022, 20:24
Bym chciał dyskutować o stanie auta to już bym dawno to zrobił tu i w tym temacie.
Zamienniki części Tivoli/XLV
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
https://ssangyongklub.pl/forum/xlv-1-6e-xgi-zamienniki-czesci-zamienne-zbiorczy-t5872.html
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości