Dziwny problem z wtryskiem
Tutaj możemy porozmawiać na wszystkie tematy, niekoniecznie związane z motoryzacją
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 wrz 2016, 7:07
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Dziwny problem z wtryskiem
Postautor: pawel981 » 06 wrz 2016, 7:16
Witam mam dziwny problem z wtryskiem (chyba). SS jeżdzi normalnie i nagle zaczyna szarpać, nie ma mocy chodzi jak na dwa gary. Po podłaczeniu Delphi - autocom pokazuje kod błędu 3041 nie mogę rozkodować ,od tego się zaczyna przy lekkim podszarpywaniu i potem pojawia się 1618 po rozkodowaniu wychodzi wtrysk blok 2 mała dawka stały. po odłączeniu 2 wtryskiwacza komputer normalnie pokazduje błąd wtyskiwacza 2 małe spalanie itd. Nadmieniam że niedawno go kupiłem i podobno wtryski były sprawdzane. Interesuje mnie kod 3041 co to bo od niego się zaczyna i dlaczego psze blok? Silnik 2.0 xdi automat skrzynia zmienia biegi bezbłędnie.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 wrz 2016, 7:07
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 1998
- Gadu-Gadu: 0
Re: Dziwny problem z wtryskiem
Postautor: pawel981 » 06 wrz 2016, 8:11
właśnie nie mogę go rozkodować , przy nim zaczyna lekko podszarpywać a potem przechodzi w równą pracę lecz jakby na dwa gary i pojawia się błaąd 1618 wtrysk blok 2 mała dawka. nie wiem może jak czyścili i sprawdzali wtryski to nie zakodowane. Ale dlaczego raz idzie ok ( dosłownie plynie) a osobówki ze startu miękną a tu nagle zaczyna szarpać, przerywać wywala check-a i nie chce się wkręcać nie ma mocy i chodzi jak traktor.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Dziwny problem z wtryskiem
Postautor: Trawas » 10 wrz 2016, 14:49
Paweł, podstawa ! Sprawdź połączenia linii elektrycznych, kup Elektrozol i zwilż nim styki w kostkach - to samo , sprawdź kontakty wtyczki na wtryskach , jak by co dognij blaszki. Bo coś mi się zdaje , to jest powód tego, że idzie błędne info na ECU. Po sprawdzeniu instalacji odłącz akumulator na jakie 10 min, później uruchom silnik i pozostaw na wolnych obrotach do czasu aż się rozgrzeje tak, że wentylator zacznie biegać. Kompuś się zresetuje- ale warunek ! Po regeneracji wtrysków zostały one ponownie wpisane pozycjami do pamięci auta. To ważne bo na tej podstawie kompuś dobiera mapy wtrysku. Acha , i przy sprawdzaniu instalacji nie zapomnij o tej dużej kostce modulatora ESP ABS . To też na wpływ na pracę silnika bo ESP może obniżać programowo jego moc. Problem pojawiający się od czasu do czasu to typowa wada w instalacji elektrycznej a w Sangach nie jest ona najlepszej jakości niestety.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości