GENERATOR HHO
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 34
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 9:16
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
GENERATOR HHO
Postautor: robertguma » 22 cze 2012, 15:59
WITAM ZAŁOŻYŁEM GENERATOR HHO DO SWOJEGO REXIA 2.9 TD ZOBACZYMY CZY COS TO DAJE NARAZIE PO 2 DNIACH JAZDY JEST OK
- polmussik
- Stały bywalec
- Posty: 263
- Rejestracja: 24 lis 2008, 19:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 16049074
- Lokalizacja: SZCZECIN
- 3z6aek
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 lut 2012, 12:30
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Legnica
- Kontaktowanie:
Re: GENERATOR HHO
Postautor: 3z6aek » 24 cze 2012, 22:15
Tak tak, może jakieś zdjęcia opis instalacji jakieś ceny i oszczędności. Temat bardzo interesujący
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 34
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 9:16
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: GENERATOR HHO
Postautor: robertguma » 25 cze 2012, 19:41
WITAM KOSZT ZAKUPU 300ZŁ Z PRZESYŁKĄ JAK NA RAZIE TO SPADŁY MI OBROTY NA SILNIKU JAK JECHAŁEM 100KH TO MIAŁEM 2500TYS OBR A TERAZ 2200 I MAM WRAŻENIE ŻE JAKIES 20% MNIEJ PALIWA A LE JESZCZE NIE TANKOWAŁEM PO KOREK ZAJŻYJCIE NA ALLEGRO LUB YUTUB WPISZCIE HHO LUB GENERATOR HHO ODEZWE SIĘ ZA KILKA TO NAPISZE JAK JEST A I JEST BARDZIEJ ŻYWY
- lanmar
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 08 maja 2010, 14:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GENERATOR HHO
Postautor: lanmar » 26 cze 2012, 8:21
Widziałem kiedyś w Holandii faceta w zagazowanym Mitubi Lancer Evo chyba IX i długo się zastanawiałem , dlaczego on to robi temu autu ??? Jeśli nie było go stać na utrzymanie tego samochodu w przewidzianej dla niego eksploatacji ,to po co je w ogóle kupował ???
Motocykle są wśród nas...albo wśród nich
-
- Stały bywalec
- Posty: 576
- Rejestracja: 19 maja 2008, 15:34
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GENERATOR HHO
Postautor: alfik » 26 cze 2012, 9:13
robertguma pisze:WITAM KOSZT ZAKUPU 300ZŁ Z PRZESYŁKĄ JAK NA RAZIE TO SPADŁY MI OBROTY NA SILNIKU JAK JECHAŁEM 100KH TO MIAŁEM 2500TYS OBR A TERAZ 2200 I MAM WRAŻENIE ŻE JAKIES 20% MNIEJ PALIWA A LE JESZCZE NIE TANKOWAŁEM PO KOREK ZAJŻYJCIE NA ALLEGRO LUB YUTUB WPISZCIE HHO LUB GENERATOR HHO ODEZWE SIĘ ZA KILKA TO NAPISZE JAK JEST A I JEST BARDZIEJ ŻYWY
Jeśli zmieniły się obroty przy danej prędkości, to znaczy, że zmieniły się przełożenia. Reszta to efekt placebo . Generatory HHO, które dodają znikomą ilośc elektrolitycznie uzyskanego wodoru i tlenu do dolotu mieszczą się gdzieś pomiędzy magnesowaniem powietrza a świętym obrazkiem. Ciekaw jestem jednak dalszych obserwacji. Może są jeszcze siły nieznane nauce.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: GENERATOR HHO
Postautor: mussolinii » 26 cze 2012, 11:55
jak widze takie wynalazki to przypomina mi sie film "powrot do przyszlosci" i ten ekspres do kawy...
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: GENERATOR HHO
Postautor: automatic » 26 cze 2012, 14:47
Witam jako nowy posiadacz rex'a
ale wypowiem się na temat perpetum mobile - być może in progres.
Aby dokonać analizy (rozdzielenia) wody na H & O2 musimy dostarczyć porcję energii elektrycznej co rozerwie wiązanie chemiczne.
Energia ta pochodzi ze spalania paliwa w silniku - czyli z napędzanego zeń alternatora.
Alternator dysponuje pewną mocą co normalnie jest tracona na doładowanie akumulatora - akumulator ładuje się tylko ciut , a pracuje elektroliza wody.
po dostarczeniu tej mieszanki do cylindra następuje ponowne połączenie wodoru z wolnym tlenem - powstaje woda + ciepło syntezy (połączenia) .
Lecz następuje też interakcja powstałej wody z zasadniczym spalaniem silnika , tu ON .+ wolnym tlenem atmosferycznym w nadmiarze (turbo)
Dodatkowa para wodna podczas spalania absorbuje energię cieplną i powiększa swą objętość bardziej niż gorący CO2 .
silnik zachowuje się tak jakby miał dodatkowy wtrysk wody do komory spalania ( stary jak świat patent).
Zapewne zachodzą też inne interakcje lecz energia z samej wody zatacza pętlę i jej nie przebywa, przeciwnie każda energia ulega rozproszeniu.
Dokładne badania laboratoryjne - i tylko one mogą pokazać skuteczność tej metody , lub ją obalić jak słynną turbinkę kowalskiego...
ale wypowiem się na temat perpetum mobile - być może in progres.
Aby dokonać analizy (rozdzielenia) wody na H & O2 musimy dostarczyć porcję energii elektrycznej co rozerwie wiązanie chemiczne.
Energia ta pochodzi ze spalania paliwa w silniku - czyli z napędzanego zeń alternatora.
Alternator dysponuje pewną mocą co normalnie jest tracona na doładowanie akumulatora - akumulator ładuje się tylko ciut , a pracuje elektroliza wody.
po dostarczeniu tej mieszanki do cylindra następuje ponowne połączenie wodoru z wolnym tlenem - powstaje woda + ciepło syntezy (połączenia) .
Lecz następuje też interakcja powstałej wody z zasadniczym spalaniem silnika , tu ON .+ wolnym tlenem atmosferycznym w nadmiarze (turbo)
Dodatkowa para wodna podczas spalania absorbuje energię cieplną i powiększa swą objętość bardziej niż gorący CO2 .
silnik zachowuje się tak jakby miał dodatkowy wtrysk wody do komory spalania ( stary jak świat patent).
Zapewne zachodzą też inne interakcje lecz energia z samej wody zatacza pętlę i jej nie przebywa, przeciwnie każda energia ulega rozproszeniu.
Dokładne badania laboratoryjne - i tylko one mogą pokazać skuteczność tej metody , lub ją obalić jak słynną turbinkę kowalskiego...
- lanmar
- Forumowicz
- Posty: 85
- Rejestracja: 08 maja 2010, 14:08
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: GENERATOR HHO
Postautor: lanmar » 27 cze 2012, 8:37
...może być "in progress"
Motocykle są wśród nas...albo wśród nich
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: GENERATOR HHO
Postautor: trol48 » 19 sty 2014, 15:05
Witam
jestem tutaj nowy
posiadam MUSSO 3.2 i 2.9 obydwa z hho i w automacie i opony 275 wysokie
3.2 b+gaz sekwencja generator HHO + regulator EFIE, trasa ok 10-11 l/gazu na 100 predkosc 90-110
po warszawie w korkach ok 17l gazu , na wiosne zakladam regulator MAP i wtrysk wody poprzez generator/wymiennik na kolektorze wydechowym - obnizam tem. spalania, uboga mieszanka nie jest szkodliwa dla silnika jeśli ma odpowiednią temperature (słynne gaźniki amerykańskie ok 2 galonów dla ciężarówki)
kolektor wydechowy izolowany termicznie
2.9 Turbo z interculerem - HHO + LPG, rwie asfalt czterema kołami, teraz jestem w trakcie modyfikacji nastepnych :
1-podaję przed turbo rozpyloną benzynę i parę wodna
2-modyfikacja LPG z parownikiem i mikserem - dawkowanie automatyczne (teraz jest prymityw)
3- zmniejszenie dawki na pompie wtryskowej - obrót regulatora podcisnieniowego
w Raszynie są dwa warsztaty od Musso - ale wszystko co drobne robię sam
obecnie po Warszawie pali ok 10 l/100
mieszkam w Raszynie pod Warszawą
jestem tutaj nowy
posiadam MUSSO 3.2 i 2.9 obydwa z hho i w automacie i opony 275 wysokie
3.2 b+gaz sekwencja generator HHO + regulator EFIE, trasa ok 10-11 l/gazu na 100 predkosc 90-110
po warszawie w korkach ok 17l gazu , na wiosne zakladam regulator MAP i wtrysk wody poprzez generator/wymiennik na kolektorze wydechowym - obnizam tem. spalania, uboga mieszanka nie jest szkodliwa dla silnika jeśli ma odpowiednią temperature (słynne gaźniki amerykańskie ok 2 galonów dla ciężarówki)
kolektor wydechowy izolowany termicznie
2.9 Turbo z interculerem - HHO + LPG, rwie asfalt czterema kołami, teraz jestem w trakcie modyfikacji nastepnych :
1-podaję przed turbo rozpyloną benzynę i parę wodna
2-modyfikacja LPG z parownikiem i mikserem - dawkowanie automatyczne (teraz jest prymityw)
3- zmniejszenie dawki na pompie wtryskowej - obrót regulatora podcisnieniowego
w Raszynie są dwa warsztaty od Musso - ale wszystko co drobne robię sam
obecnie po Warszawie pali ok 10 l/100
mieszkam w Raszynie pod Warszawą
-
- Stały bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 08 gru 2013, 4:04
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa Praga płd
Re: GENERATOR HHO
Postautor: Arek » 19 sty 2014, 15:45
Kolego daj namiar na siebie. Chetnie zobacze musso 3.2 - szukam ; )
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: GENERATOR HHO
Postautor: leon81 » 20 sty 2014, 12:27
Moc jaką należy dostarczyć do wytworzenia HHO jest większa/równa niż efekt uzyskania tej mocy.
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: GENERATOR HHO
Postautor: trol48 » 20 sty 2014, 15:37
zasada zachowania energi działa inaczej przy działaniu katalitycznym (nie jest to typowa zamiana energi jednej w drugą) to tak jak z żywnością- pobiera energię słoneczną , my ją spożywamy i wykonujemy jakąś pracę, sumując- tego nie sprzedaję, mam i miec będę , to działa - trzeba tylko prowizorki zamienić na urządzenia bardziej przyjazne - metoda błędów własnych- są firmy które udzielają gwarancję przy wpłącie pewnego depozytu/kaucji
- leon81
- Stały bywalec
- Posty: 283
- Rejestracja: 04 mar 2013, 14:10
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: GENERATOR HHO
Postautor: leon81 » 21 sty 2014, 14:28
Nawet katalitycznie to powinien mniej palić/mieś większa sprawność. A czy zauważalne jest coś takiego czy raczej placebo?
Niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości