Witam
Autko Ssangyong Musso 2,5TD rocznik 99/00. Mam problem z odpowiednim połączeniem instalacj na podcisnienie (chodzi mi o te rurki gumowe). popękały mi trójniki i musiałem troche grzebnąć w tej instalacji no i nieopatrznie rozgrzebałem ją nie robiąc jakichkolwiek szkiców jak to spowrotem poskładać (nie moge sobie tego darować że zapomniałem). Czy ktoś byłby na tyle pomocny i np cyknął zdjęcia komorze silnika żeby bylo widać jak te przewody są połączone? Mam z internetu schematy połączęń ale niestety cos mi tam nie pasuje no i jakoś dziwnie jest to tam rozrysowane. Aha no i jeszcze jeden problem w tej instalacji sa takie dwa małe filterki takie o średnicy ok 1 cm i sa one włączone w cienkie rurki czy można gdzieś te filterki dostać bo nawet serwis sie dziwnie patrzył na te części jakby ich wogóle nie można było zamówić. Za wszelkie porady podpowiedzi z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Łuasz B
Instalacja podciśnienia Musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości