Kris, daj spokój z dieslami od BMW , przy silnikach Mercedesa to koszmarki . Miałem 2,0 l w Evoque i po 40 tyś już wymieniałem kolektor ssący i naprawiali sterowanie zaworami. Nie polecam.
Ale przejrzałem ten temacik i przypomniałem sobie moją Genię - jak ja głupi byłem. Sprzedałem za psie pieniądze nie skończony projekt, sprzedałem Rexa i kupiłem coś co mnie doprowadzało do ruiny.
Jakieś zaćmienie mi rozum odebrało. Teraz miałbym fajne autko ma wypady wakacyjne bo Rexa trochę szkoda po dziurach pędzać. Trzeba by się nad starym Korkiem 2,9 TD zastanowić - może warto kupić dla budowy terenówki ?
Korando 2.3 TD prędkośc przelotowa
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2229
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Korando 2.3 TD prędkośc przelotowa
Postautor: krisw11 » 03 maja 2017, 20:08
Trawuś ja mówiłem o BMW 7 ale w benzin ! Oczywiście,że żadnych diesli w Bumierach. Ja miałem tą 2.8 196km rzędówka,najlepszy i najekonomiczniejszy motor moim zdaniem. Poza tym na warsztat zajeżdżałem tylko na wymiane oleju i klocków. To było piękne szkoda tylko,że to płaskie i w teren nie chciało wjeżdżać tzn.wjechało ale już nie wyjechało
Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 40
- Rejestracja: 12 mar 2017, 22:16
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Korando 2.3 TD prędkośc przelotowa
Postautor: Dan911 » 04 maja 2017, 12:00
dzięki kolego za rozwianie wątpliwości, fajnie to rozpisałeś na różne modele terenówek-SUVów szkada że nie podałeś roczników,generacji i silników, co do prędkości przelotowej to tym autem rzadko jeżdżę długie trasy, czasami z przyczepką, albo niespieszne weekendowe przejazdy, zdziwiło mnie że to wszystkich wersji silnikowych w książce serwisowej są te same przełożenia skrzyni, różnią się zapewne tylko przełożenia w mostach a na tym za wiele się nie uzyska niestety, ale spalanie i tak sporo rośnie z prędnością bo spore opory powietrza i toczenia, może dlatego przełożenia nie zachęcają do szybkiej jazdy
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości