Witam wszystkich.
Proszę o pomoc, zakupiłem Korando C z 2012r. silnik D20T 170KM, i na początku odpalał jeździł tylko sprzęgło się ślizgało więc zacząłem od wymiany. Przy okazji był wyciek oleju z pod pomy paliwa, więc wyjąłem wymieniłem uszczelniacz i zamontowałem na znaki. Również wymieniłem filtr paliwa i odpowietrzyłem. Samochód odpalił chwilę (jakieś 20s.) normalnie pracował a potem zaczął nierówno pracować, kopcić na niebiesko i zgasł. Teraz nie można go uruchomić, dodam jeszcze że wtryski i pompa była sprawdzona, jeden wtrysk lał więc została wymieniona końcówka. Po parametrach widać że ciśnienie na listwie rośnie, wygląda jak by wtryski się nie otwierały. Klapa przepustnicy jest na 100%. Moje pytanie czy miał ktoś taką dolegliwość? Czy to może być wina immobilizera. Albo poleca mechanika w okolicach Lublina? Z góry dziękuję.
Korando C D20T 2.0 175 Km nie odpala.
SsangYong Korando C produkowany od 2011 roku mały SUV. Pozwala na oszczędne dynamiczne podróżowanie. Zdobywa zwolenników bezawaryjnością, obszernym wnętrzem i nowoczesną stylistyką. Poznaj opinie o nowym Korando
Wróć do „Korando typu C (2011-2019)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości