Witajcie,
Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Korando II 2.9 TD. Poprzeglądałem forum pod kątem liftu zawieszenia. Widziałem, że mowa była o ironmanie i innych sposobach liftu tego auta. Natomiast na chwilę obecną nie wchodzi w rachubę u mnie zakup zestawu do liftu za ponad 4k (najpierw chce ogarnąć na miodzio mechanikę, później blachę przygotować pod raptora).
Doczytałem się, że przód można dźwignąć jak w Pajero. Terracanie czy ML na drążkach skrętnych. Z tyłu zaś wymienić sprężyny na takie od Dyskoteki lub Musso. Czy mógłby ktoś rozwinąć ten temat? Kto z Was posiada takie rozwiązanie i czy raczej traktować je bardziej doraźnie?
Dodatkowo w obecnej chwili stoję przed zakupem opon. Ponieważ te które są na nim zamontowane są potwornie popękane, mają również blisko 10 lat. Jazda podczas deszczu jest bardzo emocjonującą . Z tego właśnie względu myśląc o przyszłym lifcie chciałbym założyć większą oponę na felgę załączoną na zdjęciu. Myślę o 31x10.5x15 natomiast sądzę, że bez liftu się nie obejdzie?
Za wszelką pomoc DZIĘKUJĘ =)
Korando II (KJ) - lift zawieszenia
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość