Korando - problemy i problemiki....
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 lis 2009, 1:04
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 2286646
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: KwiatekWWA » 25 cze 2010, 11:35
No właśnie nie zauważyłem. Czekam na instrukcje jak wymienić olej w mostach, im chyba szybciej tym lepiej
Wypatruj srebrnego Koranda na rejestracji BWM ..... to na pewno ja
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: sasek1 » 25 cze 2010, 13:44
odkrecasz korek od stanu najpierw pozniej spustowy od spodu i jak wycieknie lejesz nowy olej
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: mussolinii » 25 cze 2010, 18:38
sasek1 pisze:odkrecasz korek od stanu najpierw pozniej spustowy od spodu i jak wycieknie lejesz nowy olej
Uzupelnie... jak wycieknie stary to zakrecasz korek spustowy i dopiero zalewasz nowy. jak zalejesz nowy to zakrecasz korek przez ktory nalewasz.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: sasek1 » 25 cze 2010, 21:34
nie no myslałem ze sie domysli
ale rada słuszna bo by mogło braknac oleju
ale rada słuszna bo by mogło braknac oleju
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 lis 2009, 1:04
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 2286646
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: KwiatekWWA » 01 lip 2010, 2:20
Dziękuję bardzo panowie
Podejście idiotooporne jak najbardziej wskazane, w końcu nie zawsze wiadomo na kogo się trafi
Postaram się niedługo tym zająć, napiszcie jeszcze czy mogę to zrobić zwyczajnie z kanału,
czy powinno podnieść się samochód.
I wraca jeszcze sprawa filtra paliwa - orientujecie się gdzie go szukać ?
Podejście idiotooporne jak najbardziej wskazane, w końcu nie zawsze wiadomo na kogo się trafi
Postaram się niedługo tym zająć, napiszcie jeszcze czy mogę to zrobić zwyczajnie z kanału,
czy powinno podnieść się samochód.
I wraca jeszcze sprawa filtra paliwa - orientujecie się gdzie go szukać ?
Wypatruj srebrnego Koranda na rejestracji BWM ..... to na pewno ja
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: mussolinii » 01 lip 2010, 8:22
Wszystko zrobisz jak najbardziej z kanalu. Nie trzeba podnosic samochodu na podnosniku.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: musso » 01 lip 2010, 20:35
sasek1 pisze:Co do napedów to masz naped załaczany na sztywno i nie wolno uzywac na przyczepnej nawierzchni.
A co do korando w wersji 5d to masz tam fote:
Ale wydaje Mi sie ze to nie korando tylko Daihatsu,tak wyglada,ale moge sie mylic.
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: sasek1 » 01 lip 2010, 20:56
musso pisze:sasek1 pisze:Co do napedów to masz naped załaczany na sztywno i nie wolno uzywac na przyczepnej nawierzchni.
A co do korando w wersji 5d to masz tam fote:
Ale wydaje Mi sie ze to nie korando tylko Daihatsu,tak wyglada,ale moge sie mylic.
Jak pisze ze korando to korando
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 22 lis 2009, 1:04
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 2286646
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: KwiatekWWA » 02 lip 2010, 19:53
Składają to ruscy na licencji. Firma która to robi nazywa się TAGAZ, a mogel TAGER (zresztą jest napis na rejestracji),
do wersji 5-D montują 5-cylindrowy silnik 2,9D(wg wikipedii) lub benzyniaka 2,3 i manualną skrzynię biegów (wg.strony tagaz.ru).
Cena w przeliczeniu na złotówki to ok 77,5tys za nówkę 5D, 3D w wersji standardowej można kupić za ok 55tys. zł.
Więcej informacji ( o ile ktoś umie czytać bukwy na stronie tagaz.ru)
Jako ciekawostka: TAGAZ produkuje też musso jako model RoadPartner, do wyboru dwa nadwozia i 3 silniki, przykładowo za
standardowe nadwozie i silnik 2,3 benzyna ze skrzynią MT życzą sobie równowartość 67 tys zł.
do wersji 5-D montują 5-cylindrowy silnik 2,9D(wg wikipedii) lub benzyniaka 2,3 i manualną skrzynię biegów (wg.strony tagaz.ru).
Cena w przeliczeniu na złotówki to ok 77,5tys za nówkę 5D, 3D w wersji standardowej można kupić za ok 55tys. zł.
Więcej informacji ( o ile ktoś umie czytać bukwy na stronie tagaz.ru)
Jako ciekawostka: TAGAZ produkuje też musso jako model RoadPartner, do wyboru dwa nadwozia i 3 silniki, przykładowo za
standardowe nadwozie i silnik 2,3 benzyna ze skrzynią MT życzą sobie równowartość 67 tys zł.
Wypatruj srebrnego Koranda na rejestracji BWM ..... to na pewno ja
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: musso » 02 lip 2010, 20:39
Widzialem na YouTube RoadPartner,jak Musso,tylko czy wykonanie jest takie samo jak w ssangyong.
- generalmoto
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 01 lut 2011, 20:51
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2299
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 9232419
- Skype: rokergeneral
- Lokalizacja: Szczecin Stare miasto Korando 2,3d
Re: Korando - problemy i problemiki....
Postautor: generalmoto » 05 mar 2011, 22:43
WITAM ,jestem posiadaczem KORANDO 2,3 D rok 97i mam problem bo nie wiem jakie filtry i oleje mam pokupować aby pozmieniać w nowo zakupionym autku.może ktoś coś doradzić? na silniku jest napisane ze to silnik na licencji mercedesa wiec popytałem i podobno to coś ala Vito,czy ktoś z szanownej braci może to potwierdzić i coś polecić.o instrukcji obsługi w stylu'' naprawiam sam ''nie wspomnę,nadal JEJ nie mam w języku polskim.
co zrobić aby kontrolka klocków się nie świeciła na pulpicie deski rozdzielczej? bo sprawdziłem i klocki są.
ile to autko powinno spalać,jaka prędkość powinno osiągać bo wydaje mi się ze jakiś mój słabiutki jest:) ,jak kręcić silnik do ilu tysięcy?aby jakoś jechało.
co zrobić aby kontrolka klocków się nie świeciła na pulpicie deski rozdzielczej? bo sprawdziłem i klocki są.
ile to autko powinno spalać,jaka prędkość powinno osiągać bo wydaje mi się ze jakiś mój słabiutki jest:) ,jak kręcić silnik do ilu tysięcy?aby jakoś jechało.
http://www.jenikowo.pl ZAPRASZAM na MOTO TOR
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości