Witam. Czy ktoś przetrenował temat zmiany sprężyn i amortyzatorow w Kyronie 2.7 AWD z niezależnym zawieszeniem? Jest troche opisów na rosyjskich forach, oczywiście po rosyjsku i z tego co widzę, to opisy głównie dotyczą aut ze sztywnym tylnym mostem. Standardowa zawiecha jest raczej za niska, a już na pewno tył ma zbyt mały udźwig i z kompletem pasażerów czy przyczepką dobija na wybojach (o bujaniu budą przy załadowanymaucie przy większych prędkościach już nawet nie wspominając). Na przód polecają np. dwie lewe sprężyny z Rextona 2.7 automat lub z Kia Sorento, nawet do ori amorków. Gorzej jest z tyłem, bo typowy patent ze sprężynami z Nivy jest stosowany do sztywnego mostu.
Czy ktoś ma jakiś sprawdzony zestaw nie wymagający docinania sprężyn? Raczej odpadaja podkładki, bo i tak spreżyny będą za miękkie (zwłaszcza tył). Preferowane sa komponenty od "normalnych" aut, nie zestawy np Dobinsona,aby to w przyszłości dało sie bez problemów wymienić. Nie zależy mi na dużym lifcie, aby nie było potrzeby dawać podkładek pod most itd.
Kyron 2.7 AWD zawieszenie - zamienniki dla wzmocnienia fabrycznego
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości