Kyron Elite 2006 - perypetii dalszy ciąg ;)
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Nikka » 23 lut 2012, 10:10
według instrukcji miernika miałam sprawdzić na 20V, i te właśnie wartości wpisałam. dzisiaj już nie zdążę zrobić tego tak jak piszesz, jutro po południu zrobię.
tylko dla pewności, jak blondynce, możesz wpisać jak zamknąć obwód?
bo w moim rozumieniu mam zdjąć klemę i miernikiem dotknąć zdjętej klemy i bolca z której ją zdjęłam. dobrze?
czy ma znaczenie którą klemę zdejmę?
tylko dla pewności, jak blondynce, możesz wpisać jak zamknąć obwód?
bo w moim rozumieniu mam zdjąć klemę i miernikiem dotknąć zdjętej klemy i bolca z której ją zdjęłam. dobrze?
czy ma znaczenie którą klemę zdejmę?
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Mariusz » 23 lut 2012, 10:20
No brawo !!!!!!! Nie taka blądynka Dokładnie tak.....nie ważne która klema, ale miernik przestaw na pomiar prądu zakres 10-20 A oczywiście wszystko wyłączone........drzwi zamknięte............
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: krzychu » 23 lut 2012, 19:21
Pomiar prądu DCA - BROŃ BOŻE ACA
W aucie wszystko wyłączasz i zamykasz drzwi.
Ściągasz klemę (najlepiej +) i czerwonym końcem do bolca akku a czarnym do klemy.
Maksymalny upływ prądu na postoju powinien wynieść 500mA czyli jakieś 0.5A
Tyle wystarczy na podtrzymania pamięci radia, podtrzymania funkcji życiowych alarmu i pamięci komputera pokładowego.
Jeżeli pokaże powyżej to już zaczynamy się martwić.
I wtedy zakładamy klemę jak była na początku.
Wyciągamy bezpiecznik i w jego miejsce wtykamy końcówki miernika.
I tak po kolei każdy jeden bezpiecznik.
Jeżeli na którymś bezpieczniku przepływ prądu będzie wyższy niż 0.5A to tam szukamy usterki.
Zabawy na jakieś 30 minut.
Dla pewności podejrzane obwody możemy odłączyć wyciągając bezpiecznik i zostawić na noc.
Rano powinien odpalić.
ojj się rozpisałem...
W aucie wszystko wyłączasz i zamykasz drzwi.
Ściągasz klemę (najlepiej +) i czerwonym końcem do bolca akku a czarnym do klemy.
Maksymalny upływ prądu na postoju powinien wynieść 500mA czyli jakieś 0.5A
Tyle wystarczy na podtrzymania pamięci radia, podtrzymania funkcji życiowych alarmu i pamięci komputera pokładowego.
Jeżeli pokaże powyżej to już zaczynamy się martwić.
I wtedy zakładamy klemę jak była na początku.
Wyciągamy bezpiecznik i w jego miejsce wtykamy końcówki miernika.
I tak po kolei każdy jeden bezpiecznik.
Jeżeli na którymś bezpieczniku przepływ prądu będzie wyższy niż 0.5A to tam szukamy usterki.
Zabawy na jakieś 30 minut.
Dla pewności podejrzane obwody możemy odłączyć wyciągając bezpiecznik i zostawić na noc.
Rano powinien odpalić.
ojj się rozpisałem...
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Nikka » 25 lut 2012, 22:26
oj rozpisujcie się rozpisujcie
im więcej i dokładniej, tym lepiej
ostatnie dwa dni Smok miał urlop ale po powrocie odpięty akumulator pozostał pełen, więc złodziej prądu na 100%.
po podłączeniu z lekkim protestem odpalił pięknie.
pojeździł, nawet stał dwie godzinki bez odłączania u znajomych i nadrobił w drodze powrotnej bez problemu, po powrocie 13,60. alternator wiec sprawuje się na medal
widać też znaczną różnicę w zachowaniu auta na przestrzeni tych ostatnich paru dni, ciekawe, czy to kwestia tego, że auto jeździ a na przykład stało jakis czas, pogody, czy STP do czyszczenia..
teraz u nas wichury i ulewy, więc na razie pomiary odkładamy na poniedziałek-wtorek, i grzecznie korzystamy dwa razy dziennie z nowej grzechotki odkręcając klemę
szukając sprawdzać tylko bezpieczniki czy przekaźniki również?
i z babskiej ciekawości... czym się różni DCA od ACA, i co by się stało w razie pomyłki?
im więcej i dokładniej, tym lepiej
ostatnie dwa dni Smok miał urlop ale po powrocie odpięty akumulator pozostał pełen, więc złodziej prądu na 100%.
po podłączeniu z lekkim protestem odpalił pięknie.
pojeździł, nawet stał dwie godzinki bez odłączania u znajomych i nadrobił w drodze powrotnej bez problemu, po powrocie 13,60. alternator wiec sprawuje się na medal
widać też znaczną różnicę w zachowaniu auta na przestrzeni tych ostatnich paru dni, ciekawe, czy to kwestia tego, że auto jeździ a na przykład stało jakis czas, pogody, czy STP do czyszczenia..
teraz u nas wichury i ulewy, więc na razie pomiary odkładamy na poniedziałek-wtorek, i grzecznie korzystamy dwa razy dziennie z nowej grzechotki odkręcając klemę
szukając sprawdzać tylko bezpieczniki czy przekaźniki również?
i z babskiej ciekawości... czym się różni DCA od ACA, i co by się stało w razie pomyłki?
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Mariusz » 26 lut 2012, 8:15
Poza błędem pomiaru nic się nie stanie
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Nikka » 26 lut 2012, 17:36
Mariusz pisze:Poza błędem pomiaru nic się nie stanie
uuuu, a już myślałam, że po tak czerwonych literach będzie conajmniej spektakularna fontanna iskier
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Mariusz » 26 lut 2012, 17:41
Kolega nieco przesadził tym kolorem........ale więcej dramaturgi.........
A tak na marginesie .....ta fotka to ????
A tak na marginesie .....ta fotka to ????
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: krzychu » 26 lut 2012, 22:58
Błąd pomiaru może wynieść kilka Amper, co przy założeniu upływu 0.5A ma duuuuże znaczenie
Może się okazać że będziemy szukać złodzieja prądu w każdym obwodzie Sajgonka
A wydaje mi się że koleżanka wolałaby tego uniknąć
flirtujcie sobie dalej
Może się okazać że będziemy szukać złodzieja prądu w każdym obwodzie Sajgonka
A wydaje mi się że koleżanka wolałaby tego uniknąć
flirtujcie sobie dalej
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Nikka » 29 lut 2012, 8:33
oj, zdecydowanie wolałabym NIE szukać złodzieja w każdym kablu tylko dopaść drania jak najszybciej zwłaszcza, że czas mi ucieka niemożebnie..
póki co czekam dziś na kuriera z niekompetentnego komisu z ostatnią fakturą, bo ta "rzetelna firma z wieloletnim doświadczeniem w handlu samochodami" wysyła mi mniej więcej co tydzień kolejną fakturę z serii "kto był jeszcze właścicielem", i ciągle brakuje im kogoś po drodze, po czym wykazują wielkie zdziwienie, że jeżeli mam faktury między A a B i między X a Y, to jeszcze pomiędzy B a X też ktoś najwidoczniej jest, bo samochód firmowy to nie coś, co nagle pojawia się i znika bez dokumentacji, a skoro pani w urzędzie mówi "cały komplet właścicieli od osobnika w dowodzie rej a komisem", to sami w swoim interesie powinni mieć taki komplet. a w komisie tylko się przedstawiam i już wiedzą kto i co
a w międzyczasie, coby nie było nudno... urwałam wydech!
nie wiem jak, nie wiem gdzie, podejrzewam pewne miejsce, gdzie moje maleństwo musiało co nieco wczoraj powojować niemal jak na offroadzie w środku miasta [! ] i miałam wręcz ochotę włączyć w końcu moje 4L żeby się nie zakopać w bagnisto-jeziornym podwórku z wybojami które uszczęśliwiłyby skyte-ów, gdyby je nieco utwardzić...
mój warsztat chwilowo ma nadmiar pracy, więc będę musiała znaleźć inny, który przymocuje mi go nieco trwalej niż na znalezione w naprędce kable przywiązane do podwozia
ah, i zrobiłam mu w końcu jakieś dwa ujęcia szybciutko trzecie, wnętrza, jeszcze z komisu.
jakość kiepska, ale w końcu każdy wie jak wygląda kyron..
a co do pytania o zdjęcie. jedyne wcześniej wstawiane to mój avatar, o nie pytasz, Mariusz?
jak łątwo sie domyślić, to ja. a co, znamy się?
póki co czekam dziś na kuriera z niekompetentnego komisu z ostatnią fakturą, bo ta "rzetelna firma z wieloletnim doświadczeniem w handlu samochodami" wysyła mi mniej więcej co tydzień kolejną fakturę z serii "kto był jeszcze właścicielem", i ciągle brakuje im kogoś po drodze, po czym wykazują wielkie zdziwienie, że jeżeli mam faktury między A a B i między X a Y, to jeszcze pomiędzy B a X też ktoś najwidoczniej jest, bo samochód firmowy to nie coś, co nagle pojawia się i znika bez dokumentacji, a skoro pani w urzędzie mówi "cały komplet właścicieli od osobnika w dowodzie rej a komisem", to sami w swoim interesie powinni mieć taki komplet. a w komisie tylko się przedstawiam i już wiedzą kto i co
a w międzyczasie, coby nie było nudno... urwałam wydech!
nie wiem jak, nie wiem gdzie, podejrzewam pewne miejsce, gdzie moje maleństwo musiało co nieco wczoraj powojować niemal jak na offroadzie w środku miasta [! ] i miałam wręcz ochotę włączyć w końcu moje 4L żeby się nie zakopać w bagnisto-jeziornym podwórku z wybojami które uszczęśliwiłyby skyte-ów, gdyby je nieco utwardzić...
mój warsztat chwilowo ma nadmiar pracy, więc będę musiała znaleźć inny, który przymocuje mi go nieco trwalej niż na znalezione w naprędce kable przywiązane do podwozia
ah, i zrobiłam mu w końcu jakieś dwa ujęcia szybciutko trzecie, wnętrza, jeszcze z komisu.
jakość kiepska, ale w końcu każdy wie jak wygląda kyron..
a co do pytania o zdjęcie. jedyne wcześniej wstawiane to mój avatar, o nie pytasz, Mariusz?
jak łątwo sie domyślić, to ja. a co, znamy się?
Ostatnio zmieniony 29 lut 2012, 13:01 przez Nikka, łącznie zmieniany 2 razy.
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: Mariusz » 29 lut 2012, 9:15
Właśnie o avatar mi chodziło......... ale zaraz będzie ,że flirt....
- malek
- Pan i Władca
- Posty: 451
- Rejestracja: 09 lis 2006, 18:08
- Model: Inny
- Rok produkcji: 2011
- Pojemność silnika: 1200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Kyron Elite 2006 - wracamy do pytań, strona 3
Postautor: malek » 29 lut 2012, 10:19
A więc do Kyron przed liftem... byłem pewien, że 2.7Xdi montowali dopiero od wersji po odmłodzeniu
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Kyron Elite 2006 - elektryka-magika na gwałt! ;)
Postautor: Nikka » 29 lut 2012, 11:31
malek, tak, przed liftem
ale ten mi się dużo bardziej podoba, zwłaszcza te "herby" z tyłu i "koło" wokół skrzyni biegów
te po lifcie, zwłaszcza z listwami i klamkami w kolorze nadwozia i z małą lotką wyglądają według mnie jak typowe vany
możliwe, że silnik 2,7 wrzucili do niego wcześniej z racji tego, że prawdopodobnie na zamówienie szedł na europę, na drzwiach oznaczony LX7, ma wszystkie znamiona wersji azjatyckiej, nawet szyby przyciemniane tylko dookoła [w azji nei wolno przyciemniać szyb po całości], siedem miejsc w środku wszystkie z pasami trzypunktowymi, brak mu przeciwmgielnego z tyłu ale na pewno NIE był przekładany, czyli zmontowali go tak już w fabryce.
po przekopaniu for i wątków w necie, wyśledziłyśmy jeszcze tylko jednego takiego, tylko z grudnia a nasz jest z lutego. nawet na tym forum był o nim wpis tu na forum ["stara buda silnik 2,7"].
Mariusz, ale ja kobietą jestem, chyba w miarę normalną do tego przywykłam, że miedzy facetami to jest "gadanie" a z kobietami od razu "flirt", więc luzik
zresztą.. jak każda baba załatwiam mnóstwo rzeczy "ma piękne oczy" lekko obniżając głos znam zasady życia i mi to nie przeszkadza w końcu przynajmniej nei jest nudno, na zasadzie "gdzie?tu. co?to" i nic więcej
a teraz zagadka dla wszystkich Panów
według pomiarów, wykonanych według Waszych cennych wskazówek, wielokrotnie, w każdej możliwej konfiguracji, niezależnie od włączonych / wyłączonych odbiorników prądu, Smok pobiera grzecznie zaledwie od 0,06 do 0,08 na wyłączonym silniku.
ładowanie na poziomie 14,6 +/- 0,02 i bez zmian aż do 3 tys obrotów. bawiłyśmy się nim ponad pół godziny, wręcz aku podszedł z 12,64 na 13,13 przez ten czas.
wszystkie przekaźniki i bezpieczniki sprawne.
pomiary przy słonecznej pogodzie, +8*C, nie wiem, może to też istotne.
co jest do diabła? jakim cudem przy tak niskim poborze zjada mi 40-60 Ah w nocy?
ale ten mi się dużo bardziej podoba, zwłaszcza te "herby" z tyłu i "koło" wokół skrzyni biegów
te po lifcie, zwłaszcza z listwami i klamkami w kolorze nadwozia i z małą lotką wyglądają według mnie jak typowe vany
możliwe, że silnik 2,7 wrzucili do niego wcześniej z racji tego, że prawdopodobnie na zamówienie szedł na europę, na drzwiach oznaczony LX7, ma wszystkie znamiona wersji azjatyckiej, nawet szyby przyciemniane tylko dookoła [w azji nei wolno przyciemniać szyb po całości], siedem miejsc w środku wszystkie z pasami trzypunktowymi, brak mu przeciwmgielnego z tyłu ale na pewno NIE był przekładany, czyli zmontowali go tak już w fabryce.
po przekopaniu for i wątków w necie, wyśledziłyśmy jeszcze tylko jednego takiego, tylko z grudnia a nasz jest z lutego. nawet na tym forum był o nim wpis tu na forum ["stara buda silnik 2,7"].
Mariusz, ale ja kobietą jestem, chyba w miarę normalną do tego przywykłam, że miedzy facetami to jest "gadanie" a z kobietami od razu "flirt", więc luzik
zresztą.. jak każda baba załatwiam mnóstwo rzeczy "ma piękne oczy" lekko obniżając głos znam zasady życia i mi to nie przeszkadza w końcu przynajmniej nei jest nudno, na zasadzie "gdzie?tu. co?to" i nic więcej
a teraz zagadka dla wszystkich Panów
według pomiarów, wykonanych według Waszych cennych wskazówek, wielokrotnie, w każdej możliwej konfiguracji, niezależnie od włączonych / wyłączonych odbiorników prądu, Smok pobiera grzecznie zaledwie od 0,06 do 0,08 na wyłączonym silniku.
ładowanie na poziomie 14,6 +/- 0,02 i bez zmian aż do 3 tys obrotów. bawiłyśmy się nim ponad pół godziny, wręcz aku podszedł z 12,64 na 13,13 przez ten czas.
wszystkie przekaźniki i bezpieczniki sprawne.
pomiary przy słonecznej pogodzie, +8*C, nie wiem, może to też istotne.
co jest do diabła? jakim cudem przy tak niskim poborze zjada mi 40-60 Ah w nocy?
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: Kyron Elite 2006 - str.4 elektryka-magika na gwałt! ;)
Postautor: Mariusz » 29 lut 2012, 11:42
Fajnie,że tak to odbierasz ...a co do poboru prądu to jest ok. Ja w takich sytuacjach podłączam
parę magicznych pudełek i monitoruję auto przez kilka godzin,bywa że coś się załącza po jakimś czasie
Najczęsciej jakaś krańcówka w zamku . szkoda że tak daleko mieszkasz
Masz tam jakiś dokładany alarm ?
parę magicznych pudełek i monitoruję auto przez kilka godzin,bywa że coś się załącza po jakimś czasie
Najczęsciej jakaś krańcówka w zamku . szkoda że tak daleko mieszkasz
Masz tam jakiś dokładany alarm ?
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Kyron Elite 2006 - str.4 elektryka-magika na gwałt! ;)
Postautor: Nikka » 29 lut 2012, 12:47
właśnie poza dziwną "szóstą świecą", wszystko mam fabryczne. immobilizer, climatronik, radio, oświetlenie zew. i wew., centralny.. ba, ponoć mam możliwość otwierania z pilota, ale takowego nie posiadam, więc system podtrzymywania nie ma możliwości zjadać prądu.
a dodatkowa świeca też sprawdzona, niby wszystko z nią ok.
przy zamykaniu/otwieraniu centralnego pobór mocy skacze do 7,36 na czas samego przekręcenia kluczyka i od razu spada do 0,08.
w piątek mamy małą imprezkę, więc korzystając z sobotniego nie korzystania z auta spróbujemy zostawić je na noc bez odpinania klem. najwyżej pójdzie znów na cały dzień pod prostownik jak go zeżre.
a może ten przeklęty zołzowaty chochlik sam się w końcu odczepił po tym, jak wczoraj miałyśmy mały pożar instalacji elektrycznej w domu?
mam nadzieję. bo w szukaniu najgorsze jest nic nie znajdować jeżeli problem wciąż istnieje.
a jak z poborem podczas odpalania? jak najlepiej go sprawdzić? wpinając się w obwód i odpalając auto? ile powinien wynosić?
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
- Mariusz
- Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 sty 2008, 18:26
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Tomaszów Lub.
Re: Kyron Elite 2006 - str.4 elektryka-magika na gwałt! ;)
Postautor: Mariusz » 29 lut 2012, 12:52
Oj dużo ....Twój mierniczek tego nie przeżyje......
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości