Nasze autka jak wiadomo nie grzeszą dużym prześwitem i kto potrzebuje zjeżdżać z asfaltu pewnie chciałby być wyżej. Jako że wy-liftowałem poprzednie 3 auta to pewnie Kyron też będzie podnoszony. Nie chcę kupować drogiego zestawu z Antypodów, bo uważam że podobny efekt można uzyskać dobierając graty z innych aut. Koledzy ze wschodu przerabiają temat dość często i wnikliwie sądząc z filmów na YT. Obejrzałem kilka i parę patentów się powtarza, ale najbardziej mnie przekonuje gość na tym filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=kFnxrH2zugw
Facet poleca:
1. Przód amortyzator z Rextona II i sprężyna od Rextona I lewa od diesla z automatem
2. Tył sprężyna od Land Rovera (tylko jakiego?)
3. Na filmie gość przedłuża jakiś amortyzator (od Wołgi??). Ale pokazuje też od Isuzu Trooper. Ten motyw z amorami Isuzu pojawia w prawie wszystkich filmach o lifcie.
Facet jest zadowolony że jest miękko i zawias prawidłowo pracuje. Moje doświadczenie przy modyfikacji zawieszeń też mi mówi że nie można iść w bardzo mocny lift czy twarde sprężyny. Trzeba jakiś złoty środek znaleźć. Wydaje się że lift 5-6 cm to jest już całkiem sporo a z tego co widać na filmach zawieszenie bez problemu daj się tyle liftować.
Ktoś ma jakieś doświadczenie z liftowaniem Kyrona? Na jakich częściach? Jakie rezultaty.
Lift zawieszenia, optymalny na zamiennikach
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 wrz 2020, 21:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Lift zawieszenia, optymalny na zamiennikach
Postautor: Jerzy44 » 26 maja 2021, 8:23
Witam!
tez chciałbym obudzic NASzych expertów nic nie mozna znalesc na forach, moze ktos juz próbowała podnoscic Kyrona jestem ciekaw jakich sprezyny zakłada i jakie amory. A moze ktos zaproponuje jakis bieda lift 2 cm . czytałem wczesniej ze ktos wydłuzała sprezyny u kowala i był zadowolony ... gdzies w okolicach Szczecina . ciekawe czy nadal jest zadowolony i czy działa . poprosze o głos w tej sprawie ....
tez chciałbym obudzic NASzych expertów nic nie mozna znalesc na forach, moze ktos juz próbowała podnoscic Kyrona jestem ciekaw jakich sprezyny zakłada i jakie amory. A moze ktos zaproponuje jakis bieda lift 2 cm . czytałem wczesniej ze ktos wydłuzała sprezyny u kowala i był zadowolony ... gdzies w okolicach Szczecina . ciekawe czy nadal jest zadowolony i czy działa . poprosze o głos w tej sprawie ....
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości