witam. wie ktos moze jak rozpoznac czy lozysko oporowe nadaje sie do wymiany. u mnie kiedy jest na luzie i silnik pracuje to slychac takie jakies klekotanie ktore znika kiedy nacisne sprzeglo. kiedy jade i puszczam gaz i samochod zwalnia na biegu to slychac to samo tylko glosniej, lecz kiedy wcisne sprzeglo to chalas znika.
ma ktos moze jakis pomysl. dzieki wielkie
lozysko oporowe
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: lozysko oporowe
Postautor: Ptasiek » 15 sie 2012, 20:42
Tak właśnie zachowuje się łożysko oporowe które wymaga wymiany. Najlepiej wymienić komplet czyli: docisk tacza sprzęgła i łożysko oraz dobrze obejrzeć łapę czy też nie wymaga wymiany. Dobrze jest też obejrzeć uszczelniacz wału korbowego i wałka sprzęgłowego czy nie ma wycieków i w razie co też wymienić koszt niewielki a jedna robota.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości