Dzień dobry
Jestem już po rozbiórce dojścia do simeringa przy moście tylnym. Olej mi kapał przy simeringu wejściowym wału. Prób przy odkręceniu śróby 28 która była na klej załatwił sprej do odszczelniania - dodam że nic innego nie działało.
Kapało rzeczywiście z uszczelniacza. Pytanie teraz czy ma ktoś takowy do sprzedania- nowy?
Dziwne że simering puszczał nie przy dojściu wału, lecz na brzegach zewnętrznych!
Jaki olej lać do mostu? i ile jego lać?
Pozdrawiam/ Michał
MOST TYŁ- OLEJ + SIMERING
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 24
- Rejestracja: 10 lip 2012, 17:46
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mierzeja Wiślana
Re: MOST TYŁ- OLEJ + SIMERING
Postautor: saiz » 15 wrz 2014, 20:22
cześć.
Widzę kolego że mamy to samo. Dzisiaj przy regulacji ręcznego, po ściągnięciu tylnej tarczy odkryłem że ma zalane całe szczęki, więc również simering musi mi przepuszczać.
Życzę powodzenia z tematem i jak się uporasz to napisz co i jak i za ile
Widzę kolego że mamy to samo. Dzisiaj przy regulacji ręcznego, po ściągnięciu tylnej tarczy odkryłem że ma zalane całe szczęki, więc również simering musi mi przepuszczać.
Życzę powodzenia z tematem i jak się uporasz to napisz co i jak i za ile
-
- Stały bywalec
- Posty: 138
- Rejestracja: 07 gru 2008, 17:20
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Nad morzem
- Kontaktowanie:
Re: MOST TYŁ- OLEJ + SIMERING
Postautor: reno » 15 wrz 2014, 20:47
Do tylnego mostu wchodzi 2,2l oleju przekladniowego SAE 80W/90
Np. taki:
http://www.motointegrator.pl/produkty/177824-olej-przekladniowy-mineralny-castrol-axle-epx-80w90-1-litr?gclid=CL2ixIDx48ACFSuWtAoddj0AVg&gclsrc=aw.ds
Np. taki:
http://www.motointegrator.pl/produkty/177824-olej-przekladniowy-mineralny-castrol-axle-epx-80w90-1-litr?gclid=CL2ixIDx48ACFSuWtAoddj0AVg&gclsrc=aw.ds
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 47
- Rejestracja: 12 gru 2013, 19:45
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kleosin
Re: MOST TYŁ- OLEJ + SIMERING
Postautor: mirek » 18 wrz 2014, 20:31
[quote="reno"]Do tylnego mostu wchodzi 2,2l oleju przekladniowego SAE 80W/90
Np. taki:
http://www.motointegrator.pl/produkty/177824-olej-przekladniowy-mineralny-castrol-axle-epx-80w90-1-litr?gclid=CL2ixIDx48ACFSuWtAoddj0AVg&gclsrc=aw.ds[/quote
Pod warunkiem, że nie jest to most z LSD bo po zalaniu takiego oleju do dyfra z LSD można o nim zapomnieć, musi być olej dedykowany do tego rodzaju mostu. Na forum temat był poruszany wielokrotnie.
Np. taki:
http://www.motointegrator.pl/produkty/177824-olej-przekladniowy-mineralny-castrol-axle-epx-80w90-1-litr?gclid=CL2ixIDx48ACFSuWtAoddj0AVg&gclsrc=aw.ds[/quote
Pod warunkiem, że nie jest to most z LSD bo po zalaniu takiego oleju do dyfra z LSD można o nim zapomnieć, musi być olej dedykowany do tego rodzaju mostu. Na forum temat był poruszany wielokrotnie.
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość