MUSSO 2.9TD - by matee
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 96
-
Strona 3 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- Następna
- musso
- Stały bywalec
- Posty: 300
- Rejestracja: 15 lip 2009, 19:33
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2010
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 12649283
- Skype: marekzrebinski1
- Lokalizacja: Norwegia/Sandefjord
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: musso » 08 lis 2011, 18:05
Faktycznie matee,zajebiste To co zamontowales,tez jestem glodny informacji jak To sie spisuje.
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 09 lis 2011, 14:10
Pochwalę się jak wymienię jeszcze przedni most, który jutro do mnie powinien przyjechać.
Przy okazji remontu mostu zmieniłem przełożenie z 4.27 na 4.88.
Teraz muszę wyrównać przód.
Tymczasowo jeżdżę na samym tyle i wolę się nie pchać w dziury i błota głębokie.
Dzięki temu na 32-33" kołach, które są w planie na wiosnę, nie powinienem odczuwać spadku mocy.
Przy okazji remontu mostu zmieniłem przełożenie z 4.27 na 4.88.
Teraz muszę wyrównać przód.
Tymczasowo jeżdżę na samym tyle i wolę się nie pchać w dziury i błota głębokie.
Dzięki temu na 32-33" kołach, które są w planie na wiosnę, nie powinienem odczuwać spadku mocy.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 09 lis 2011, 17:31
Czy przedni most rowniez bedzie blokowany?
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 09 lis 2011, 19:09
Jak zrobicie zrzutę na forum, to mogę się poświęcić
Blokada 2000 brutto (~1600 netto) ... robociznę 500 biorę na siebie !!! A co tam
Drugie wyjście w kompresorze już czeka.
Blokada 2000 brutto (~1600 netto) ... robociznę 500 biorę na siebie !!! A co tam
Drugie wyjście w kompresorze już czeka.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 09 lis 2011, 19:13
No wlasnie to drugie wyjscie mnie zaintrygowalo... stad tez pytanie.
Napisz tez jak te przelozenia sie spisuja. Ciekawe mody robisz
Napisz tez jak te przelozenia sie spisuja. Ciekawe mody robisz
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 10 lis 2011, 9:42
W kwestii przełożeń to teraz jest odrobinę bardziej mułowato, ale za to podobno mocniej )
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 15 lis 2011, 19:54
a oto co dzisiaj zobaczyły me oczy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 15 lis 2011, 20:02
U mnie zdaje sie zaraz bedzie to samo.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 01 sie 2012, 15:05
A tymczasem założyłem nowe buty
BFG KM2 31x10,5x15
na nowych felgach stalowych
15x8 ET -10
Konieczne było lekkie pojechanie kątówką po przednich nadkolach.
Chciałem wstawić 32" lub 33", ale modyfikacje musiałyby pójść zbyt daleko, zwłaszcza w wymiarze finansowym
BFG KM2 31x10,5x15
na nowych felgach stalowych
15x8 ET -10
Konieczne było lekkie pojechanie kątówką po przednich nadkolach.
Chciałem wstawić 32" lub 33", ale modyfikacje musiałyby pójść zbyt daleko, zwłaszcza w wymiarze finansowym
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: mussolinii » 01 sie 2012, 17:48
Te przejechanie kantowka to dlatego ze felgi lekko odsadzily ogumienie na zewnatrz?
Ladnie to wyglada... zapodalbys jeszcze foto z boku pojazdu.
PS: Jak ten airlocker sie sprawuje i jak sie jedzi na "innych" mostach??
Ladnie to wyglada... zapodalbys jeszcze foto z boku pojazdu.
PS: Jak ten airlocker sie sprawuje i jak sie jedzi na "innych" mostach??
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 01 sie 2012, 20:44
Na pierwsze pytanie odpowiadam - tak, bo zmieniło się położenie osi opony, inaczej się kręci i nie mieści się przy skrętach.
Zdjęcia robiłem tylko telefonem i są mizernej jakości. Postaram się o lepsze i wrzucę.
Co do mostów to nie zauważyłem wielkich zmian, choć może ślepy jestem.
A co do blokady, to działa. Nie jest potrzebna na co dzień, ale kiedyś dla przykładu próbowałem cofnąć mając jedno koło na betonie, a drugie na śliskiej skarpie. Bez blokady auto podjechał mały kawałeczek. Z blokadą jechało, dopóki nie przestraszyłem się przechyłu I po to jest, aby w godzinie W pozwolić wyjechać z opresji.
Zdjęcia robiłem tylko telefonem i są mizernej jakości. Postaram się o lepsze i wrzucę.
Co do mostów to nie zauważyłem wielkich zmian, choć może ślepy jestem.
A co do blokady, to działa. Nie jest potrzebna na co dzień, ale kiedyś dla przykładu próbowałem cofnąć mając jedno koło na betonie, a drugie na śliskiej skarpie. Bez blokady auto podjechał mały kawałeczek. Z blokadą jechało, dopóki nie przestraszyłem się przechyłu I po to jest, aby w godzinie W pozwolić wyjechać z opresji.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: krzychu » 01 sie 2012, 21:26
Co Cię tchnęło do zmiany Kumho na BFG ?
Pytam bo sam jestem teraz w rozterce przed wymianą laczków.
W/g testów BFG jest porównywalne z Kumho, lecz te drugie są cichsze na asfalcie.
Obydwie firmy dają 5 lat gwarancji, lecz jednak Koreańczyk jest 70zł. tańszy
test opon 4x4
Pytam bo sam jestem teraz w rozterce przed wymianą laczków.
W/g testów BFG jest porównywalne z Kumho, lecz te drugie są cichsze na asfalcie.
Obydwie firmy dają 5 lat gwarancji, lecz jednak Koreańczyk jest 70zł. tańszy
test opon 4x4
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 02 sie 2012, 9:03
Tchnęła mnie głównie chęć zmiany.
Cały tydzień skakałem po sklepach, forach, artykułach ... jednak odpowiedzi na pytanie, które są naj, nie znalazłem.
Rozważałem wszystkie dostępne MT i AT. W pewnym momencie nawet chciałem kupić w pełni cywilne gumy. Ale zatoczyłem koło i wróciłem do MT. Stwierdziłem, że nawet jeśli na co dzień nie będą potrzebne, to w tym jednym jedynym przypadku chcę mieć 99% pewność, że przejadę.
BFG MT KM2 mają bieżnik tak pomiędzy agresywnym MT, a standardowym AT, z przechyłem oczywiście w stronę MT.
Dla mnie jeśli chodzi o budowę jest to optimum. Zwykłe AT wg mnie ani do terenu się nie nadają, ani na czarnym nie są dobre. Miałem kiedyś (miesiąc) BFG AT, ale okazały się całkowitym niewypałem.
Ja kupiłem BFG MT KM2, w teście są zaś BFG MT KM.
BFG KM2 są wg mego narządu słuchu bardziej ciche na czarnym od Kumho KL71.
A komplet 4 szt. BFG MT KM2 kosztuje na dziś 2090PLN, a Kumho KL71 2140PLN.
Cały tydzień skakałem po sklepach, forach, artykułach ... jednak odpowiedzi na pytanie, które są naj, nie znalazłem.
Rozważałem wszystkie dostępne MT i AT. W pewnym momencie nawet chciałem kupić w pełni cywilne gumy. Ale zatoczyłem koło i wróciłem do MT. Stwierdziłem, że nawet jeśli na co dzień nie będą potrzebne, to w tym jednym jedynym przypadku chcę mieć 99% pewność, że przejadę.
BFG MT KM2 mają bieżnik tak pomiędzy agresywnym MT, a standardowym AT, z przechyłem oczywiście w stronę MT.
Dla mnie jeśli chodzi o budowę jest to optimum. Zwykłe AT wg mnie ani do terenu się nie nadają, ani na czarnym nie są dobre. Miałem kiedyś (miesiąc) BFG AT, ale okazały się całkowitym niewypałem.
Ja kupiłem BFG MT KM2, w teście są zaś BFG MT KM.
BFG KM2 są wg mego narządu słuchu bardziej ciche na czarnym od Kumho KL71.
A komplet 4 szt. BFG MT KM2 kosztuje na dziś 2090PLN, a Kumho KL71 2140PLN.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- padre
- Stały bywalec
- Posty: 235
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 8:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 15516528
- Skype: padremusso
- Lokalizacja: otwock
- Kontaktowanie:
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: padre » 11 sie 2012, 1:54
i jakie wrażenia z jazdy po czarnym i po naszym... ?
dlaczego pytam ... ponieważ dalej pomykam na kumho i jeszcze troszkę pobrykam , i zmiama butów....
dlaczego pytam ... ponieważ dalej pomykam na kumho i jeszcze troszkę pobrykam , i zmiama butów....
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: MUSSO 2.9TD - by matee
Postautor: matee » 13 sie 2012, 10:50
Obiecanych fotek kilka ... najpierw ogólne widoki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
Posty: 96
-
Strona 3 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości