Witam
Na początku witam wszystkich klubowiczów
Jako że stałem się posiadaczem Rexrota zarejestrowałem do Waszej ekipy, żeby podejrzeć jakieś ciekawostki.
I na początek mam problem z dyfrem
Generalnie moja gablota Rex 2004r 2.9TD 88kW manual, zamontowane dyfer Y 3.91LSD. Zdjęliśmy dyfer i okazało się że byli tu nasi przed nami Rozwaliliśmy spawy i naszym oczom ukazała się masakra, w środku pomielone.
I moje pytanie czy mógłby ktoś mnie wspomóc czy jest to naprawialne cz znajdę numery seryjne, żeby znaleźć pojedyńcze nowych części w sklepach przez neta. Chyba że występują w zestawach naprawczych.
Dołączam zdjęcie mojej masakry
Z góry bardzo dziękuję
Naprawa dyfra
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 2
- Rejestracja: 07 lut 2020, 23:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Naprawa dyfra
Postautor: TomekSch » 08 lut 2020, 0:30
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 392
- Rejestracja: 26 cze 2012, 12:02
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Lokalizacja: waaawaaa-juropa
Re: Naprawa dyfra
Postautor: automatic » 08 lut 2020, 14:06
Jest pewien problem - to BYŁ dyfer LSD , nie często spotykany - ten mechanizm jest dość kosztowny !
1- kupujesz nowy mechanizm .
2- znajdujesz używkę 43/11-3,90909090... (3,91)
3 -znajdujesz parę P+T mostów o przełożeniu zbliżonym : 3,73 (41/11) manual 2,7xdi lub 4,1 (10/41)
1- kupujesz nowy mechanizm .
2- znajdujesz używkę 43/11-3,90909090... (3,91)
3 -znajdujesz parę P+T mostów o przełożeniu zbliżonym : 3,73 (41/11) manual 2,7xdi lub 4,1 (10/41)
-
- Stały bywalec
- Posty: 805
- Rejestracja: 02 gru 2017, 20:10
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2695
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: IRL
Re: Naprawa dyfra
Postautor: RudebwoyIrl » 08 lut 2020, 20:25
Był pospawany bo pewnie padł kolego to ponoć w nich typowe... Tam można coś innego włożyć zamiast tego oryginału musiałbyś poszperać po drive2 tam jest tego mnóstwo mussovod się typ nazywa dużo informacji o mostach z naszych pojazdów..
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości