Andrzej1 pisze:Ja przepraszam,że się wtrącam do ciekawej rozmowy o nie działającym przednim napędzie,ale mam troche inny pogląd na temat przyczyny nie działania tegoż.Otóż właśnie przeglądam mój nowy workshop manual i osmielam się twierdzić,że przyczyną niedziałania może być:
Uszkodzomy lub rozłączony silniczek ,który włącza i wyłącza 2WD-4H-4L(dzieje się to w skrzyni rozdzielczej(transfer box)Part time,
Nie działający rear speed sensor(czujnik predkości wału)
Position encoder sensor(czujnik pozycjii zasprzęglenia w skrzyni)
Elektromagnetyczne sprzęgło
Komputer skrzyni rozdzielczej.
Nic natomiast nie wspominają o wymianie uszczelniaczy,sprzegiełek,czy jakichś wężyków itp.Jest to dosyć skomplikowane i wspaniałe urządzenie i nie ma powodów żeby powierzać je tzw niedzielnym mechanikom.
Moja rada:znależc warsztat ,który posiada sprzet diagnostyczny do diagnozowania usterek Rextona! i ich naprawy.
Jeżeli nie w Polsce,to znależc proszę warsztat w Niemczech,lub w Czechach.
Ja mieszkam w UK,mam podobnego Rexsia,podobne problemy z warsztatami,ale daję sobie do tej pory radę,ponieważ:
Jestem mechanikiem,elektrotechnikiem i automatykiem,
posiadam bogatą literaturę na ten temat i jeżeli ktoś bardzo potrzebuje schematów i rysunków,to mogę przesłac nawet do Polski bezpłatnie,jakowoż należe do SSang Yong klub.net.i być może uchronię nieświadomego właściciela Rexsia od wydania fortuny na zbędne naprawy.
Czuwaj! Andrzej
Bez żartów kolega mussolini jak i wielu mechanikow poradzi sobie ze sprzegiełkami bo to nie jest tala czarna magia. A co do uskodzen jakbys przeczytał wątek to bys wiedział ze napęd na reduktorze sie włacza bo zapalaja sie kontrolki