nowy rexio wita was :)
Tutaj możemy porozmawiać na wszystkie tematy, niekoniecznie związane z motoryzacją
- rxr2
- Rusza z kopyta
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2015, 13:58
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
nowy rexio wita was :)
Postautor: rxr2 » 21 lut 2015, 12:01
Witam wszystkich.
Stałem sie posiadaczem rextona XDi, a z racji ze jestem pasjonatem motoryzacji będzie to mega demo car.
Obecnie auto jest po wymianie ABC (oleje filtry diagnostyka) aktualnie jest całe rozebrane i składane powtórnie pełne wyciszenie wnetrza (20m2 maty butylowej plus pianka butylowa) potem instalacja Car audio audio system nastepnie lakiernik i konserwacja ramy.
zapowiada sie piękny projekcik bo już do rexia przyszła cześć gratów do budowy nowej wyczynowej turbiny a chłopaki z TC performance już czekają na swoją kolej by napisać nowy program.
Więc Projekt jest duzy i obejmuje :
Perfekcyjne działanie całego auta
Mocniejsze sprzegło exedy (skrzynia manual)
Turbina z kutym frezowanym kołem kompresji
Strojenie na hamowni
Pełne wygłuszenie maty 2,5mm STP i pianka butylowa 8mm
Instalacja Car audio Audio System JVC DIN2
Rewitalizacja Lakieru
Pełen Car detaling
Reszta seria
Plus aplikacja foli ze szczotkowanego aluminium na elementy drewno pochodne
Stałem sie posiadaczem rextona XDi, a z racji ze jestem pasjonatem motoryzacji będzie to mega demo car.
Obecnie auto jest po wymianie ABC (oleje filtry diagnostyka) aktualnie jest całe rozebrane i składane powtórnie pełne wyciszenie wnetrza (20m2 maty butylowej plus pianka butylowa) potem instalacja Car audio audio system nastepnie lakiernik i konserwacja ramy.
zapowiada sie piękny projekcik bo już do rexia przyszła cześć gratów do budowy nowej wyczynowej turbiny a chłopaki z TC performance już czekają na swoją kolej by napisać nowy program.
Więc Projekt jest duzy i obejmuje :
Perfekcyjne działanie całego auta
Mocniejsze sprzegło exedy (skrzynia manual)
Turbina z kutym frezowanym kołem kompresji
Strojenie na hamowni
Pełne wygłuszenie maty 2,5mm STP i pianka butylowa 8mm
Instalacja Car audio Audio System JVC DIN2
Rewitalizacja Lakieru
Pełen Car detaling
Reszta seria
Plus aplikacja foli ze szczotkowanego aluminium na elementy drewno pochodne
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: krisw11 » 21 lut 2015, 12:47
WOW ! Ale projekt widze Kolega kasiorki troszke utopi ale warto,bo później satysfakcja i radość z autka nie zastąpiona ") tak trzymaj,no i czekamy na jakieś foto relacje .
Kris
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: sergio1969 » 21 lut 2015, 14:02
Kasa Kasą ale zaciecie motoryzacyjne to masz grube ,prosimy o fotki i opisy napewno ktos skorzysta z twoich usprawnien i tuningow -chocby ja
Sergio
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: kurpi » 21 lut 2015, 15:11
rxr2 proponuje założyć watek w dziale nasze auta.Poza tym mam pytanie odnośnie tego sprzęgła,szukam czegoś mocniejszego do mojego kyronka,bo po zmianie opon na większe zdarzyło mi się że autko na włączonym biegu stało (fakt,stał w piaskownicy,a na lince jeszcze pajero targał)ale chciałbym jeszcze oponki 32calowe założyć także orginalne sprzęgło mógłbym co wypad w teren wymieniać.Nie wiesz nic czasem o takim wzmocnionym do kyronka 2.0?A projekcik jak na suva ciekawy.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0
- rxr2
- Rusza z kopyta
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2015, 13:58
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: rxr2 » 21 lut 2015, 16:36
Co to foto relacji to bedzie całkiem spora. samo Wygłuszanie zajmuje ponad 400foto car audio to kolejnie 150 zdjęć. sporo bedzie z konserwacji ramy. ktora bedzie robiona na calkiem Pro levelu.
Chciałem sie tylko witać i całe auto opisze na odpowiednim wątku.
Co do sprzęgła to polecam skorzystać z Radzika. Mam kilka aut zrobionych do sportu gdzie moment to grubo ponad 600Nm i moce w okolicach 500KM i nic nie klęka. A i nie trzeba sie pakować w spieki bo troche szarpie. Polecam wzmocniony docisk i wzmocnioną tarcze z okładziną organiczna. To sprawdzona hybryda. Nie szarpie jak spiek ale wytrzyma 25-35% wiecej niż nowe OEM.
a co do turbin to polecam zainteresować sie Billetami są to koła kompresji znacznie wydajniejsze od OEM i do tego lżejsze. Efekt jest taki ze mamy wczesniej doładowanie mniejszą turbo dziure i troche kucy na koncu wiecej...
moje koło kompresji wyglada tak
A co do mojej pasji do motoryzacji to powiem tylko ze moj poprzedni projekt to saab 9-3 zrobiony na ponad 300KM i zawieszeniu progresywnym Bilstein
Chciałem sie tylko witać i całe auto opisze na odpowiednim wątku.
Co do sprzęgła to polecam skorzystać z Radzika. Mam kilka aut zrobionych do sportu gdzie moment to grubo ponad 600Nm i moce w okolicach 500KM i nic nie klęka. A i nie trzeba sie pakować w spieki bo troche szarpie. Polecam wzmocniony docisk i wzmocnioną tarcze z okładziną organiczna. To sprawdzona hybryda. Nie szarpie jak spiek ale wytrzyma 25-35% wiecej niż nowe OEM.
a co do turbin to polecam zainteresować sie Billetami są to koła kompresji znacznie wydajniejsze od OEM i do tego lżejsze. Efekt jest taki ze mamy wczesniej doładowanie mniejszą turbo dziure i troche kucy na koncu wiecej...
moje koło kompresji wyglada tak
A co do mojej pasji do motoryzacji to powiem tylko ze moj poprzedni projekt to saab 9-3 zrobiony na ponad 300KM i zawieszeniu progresywnym Bilstein
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: krisw11 » 21 lut 2015, 23:34
Rxr2 przerób mi tak mojego Bumiera 7 )
Kris
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: Consool » 22 lut 2015, 0:25
Witam
A kolega ma rexa 1 czy 2? coś więcej byś napisał o swoim aucie jaki kolor itp
Jestem ciekaw jak to wyjdzie wszystko u kolegi
A kolega ma rexa 1 czy 2? coś więcej byś napisał o swoim aucie jaki kolor itp
Jestem ciekaw jak to wyjdzie wszystko u kolegi
- rxr2
- Rusza z kopyta
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2015, 13:58
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: rxr2 » 22 lut 2015, 7:58
decyzja była prosta i długo nie zastanawiałem sie z wyborem jakiego rexia wybrać.
Rexton I z 2006r kolor czarny przyciemniane szyby. z symbolicznym przebiegiem 120 000 i wtryskami w idealnym stanie. (potwierdzone testami przelewowymi i korektami z diagnostyki) Auto było zrobione na ciężarowe, czyli nie miało tylnych kanap. Co w moim przypadku było plusem (mniej do rozbierania).
Cena mega okazja 8000zł to dla tego ze od hurtowego handlarza z dani (chłopaki ściągają 15-20 samochodów tygodniowo), ale również za sprawą nie sprawnego układu chłodzenia.
auto wywalało gotującą wodę przez korek zbiornika wyrównawczego, co sugerowało ze niby uszkodzona uszczelka głowicy.
Jestem mechanikiem wiec szybko ogarnąłem temat. i okazało się ze poprzedni właściciel jeździł na wodzie !! masakra tyle kamienia i rdzy w układzie chłodzenia, nie widziałem nawet w starych syrenach czy wartburgach
8 płukanek po 30 min każda plus miedzy nimi płukanie wodą czyt cały dzień roboty i układ jest jak nowy drożny i w pełni sprawny. Dodatkowo sprawdziłem specjalnym przyrządem z płynem reagującym na CO2 czy uszczelka jest ok.
Zaaplikowałem tez płukanki AMSOIL do silnika skrzyni i mostu.
Następnie wymiana wszystkich oleji na AMSOIL do silnika 5W30 229.1 po 40zł litr reszta zgodnie ze specyfikacjami ale tez AMSOIL. Filtry świece żarowe nowy zbiorniczek wyrównawczy. Nowe tarcze i klocki przód tył firmy Ferrodo.
Teraz tylko większe Turbo i pod maską już ogarnięte.
Rexton I z 2006r kolor czarny przyciemniane szyby. z symbolicznym przebiegiem 120 000 i wtryskami w idealnym stanie. (potwierdzone testami przelewowymi i korektami z diagnostyki) Auto było zrobione na ciężarowe, czyli nie miało tylnych kanap. Co w moim przypadku było plusem (mniej do rozbierania).
Cena mega okazja 8000zł to dla tego ze od hurtowego handlarza z dani (chłopaki ściągają 15-20 samochodów tygodniowo), ale również za sprawą nie sprawnego układu chłodzenia.
auto wywalało gotującą wodę przez korek zbiornika wyrównawczego, co sugerowało ze niby uszkodzona uszczelka głowicy.
Jestem mechanikiem wiec szybko ogarnąłem temat. i okazało się ze poprzedni właściciel jeździł na wodzie !! masakra tyle kamienia i rdzy w układzie chłodzenia, nie widziałem nawet w starych syrenach czy wartburgach
8 płukanek po 30 min każda plus miedzy nimi płukanie wodą czyt cały dzień roboty i układ jest jak nowy drożny i w pełni sprawny. Dodatkowo sprawdziłem specjalnym przyrządem z płynem reagującym na CO2 czy uszczelka jest ok.
Zaaplikowałem tez płukanki AMSOIL do silnika skrzyni i mostu.
Następnie wymiana wszystkich oleji na AMSOIL do silnika 5W30 229.1 po 40zł litr reszta zgodnie ze specyfikacjami ale tez AMSOIL. Filtry świece żarowe nowy zbiorniczek wyrównawczy. Nowe tarcze i klocki przód tył firmy Ferrodo.
Teraz tylko większe Turbo i pod maską już ogarnięte.
- sergio1969
- Stały bywalec
- Posty: 1289
- Rejestracja: 03 cze 2013, 7:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2694
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Gdynia :-)
- Kontaktowanie:
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: sergio1969 » 22 lut 2015, 10:22
Jezdze po Skandynawii 10 lat i nie wierze ze Dunczyk jezdzil na wodzie z racji grubych zim w Danii wiec chyba cisniesz jakis kit nam tutaj
Sergio
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: Consool » 22 lut 2015, 21:32
Trochę roboty przy nim bedziesz miał. wszystko sam ogarniasz ? czy przez jakiś warsztat ?
Wstawiaj tutoriale z fotkami tak by inni mogli sobie samemu pogrzebać
im więcej udokumentujemy tym mniej będzie pytań na forum i łatwiej będzie sobie samemu coś naprawiać
Wstawiaj tutoriale z fotkami tak by inni mogli sobie samemu pogrzebać
im więcej udokumentujemy tym mniej będzie pytań na forum i łatwiej będzie sobie samemu coś naprawiać
- rxr2
- Rusza z kopyta
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2015, 13:58
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: rxr2 » 23 lut 2015, 10:11
sergio1969 pisze:Jezdze po Skandynawii 10 lat i nie wierze ze Dunczyk jezdzil na wodzie z racji grubych zim w Danii wiec chyba cisniesz jakis kit nam tutaj
nic tutaj nie cisnę mowie tylko co kupiłem i wiem ze auto było na duńskich blachach, Nie mam pojęcia jak ten silnik to wytrzymał ze go nie rozsadziło to samo się tyczy chłodnic... Wiem ze wiele pracy mine kosztowało doprowadzenie tego do ładu...
Tak ogarniam to sam ale korzystam tez z firm różnych firm obecnie rexio stoji w http://www.mar-carjustynow.pl gdzie chłopaki wygłuszają go całego i montują car audio ...
- rxr2
- Rusza z kopyta
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2015, 13:58
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: rxr2 » 15 mar 2015, 11:32
wiem ze tak się nie powinno robić i ze powinienem opisać cały temat na nowo na tym forum ale tak jest po prostu szybciej..
http://www.strefacaraudio.pl/topic/4523 ... n-projekt/
postaram się zrobić własną stronę na FB i tam publikować postępy prac... W przyszłym tygodniu auto idzie do lakiernika potem nowe turbo i strojenie....
http://www.strefacaraudio.pl/topic/4523 ... n-projekt/
postaram się zrobić własną stronę na FB i tam publikować postępy prac... W przyszłym tygodniu auto idzie do lakiernika potem nowe turbo i strojenie....
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: kurpi » 15 mar 2015, 11:59
Link mówi "nie masz uprawnień do pobrania załącznika"
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0
- rxr2
- Rusza z kopyta
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2015, 13:58
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: rxr2 » 15 mar 2015, 12:01
kurpi pisze:Link mówi "nie masz uprawnień do pobrania załącznika"
eh czyli tylko dla userów strefycaraudio.pl wiec bede musiał zrobic u nas nowy temat
zakładam ze wieczorem
na razie wklejam linki do albumów
przed wygłuszaniem
http://www.fotosik.pl/u/rxr2/album/1751490
wnetrze
http://www.fotosik.pl/u/rxr2/album/1751485
http://www.fotosik.pl/u/rxr2/album/1751483
http://www.fotosik.pl/u/rxr2/album/1751477
fotele
http://www.fotosik.pl/u/rxr2/album/1751489
maska
http://www.fotosik.pl/u/rxr2/album/1751487
nowe koło kompresji
http://www.fotosik.pl/u/rxr2/album/1741407
- rxr2
- Rusza z kopyta
- Posty: 16
- Rejestracja: 29 sty 2015, 13:58
- Model: Rexton
- Gadu-Gadu: 0
Re: nowy rexio wita was :)
Postautor: rxr2 » 15 mar 2015, 21:39
pare słów o instalacji audio:
Audio to sprawdzone komponenty AUDIO SYSTEM, jvc.
Sterowanie : JVC KW-V30BT ( posiada sterowanie iphone 4s 5 i 6)
głośniki przednie /tylne : HX165SQDE AUDIO SYSTEM GŁ.165MM
Subwoofer: HX08SQ DE SUBWOOFER AUDIO SYSTEM 200MM
okablowanie RCA-06 KABLE KICXS
parę słów o przetwornikach, moim zdaniem idealny kompromis miedzy cena a utopią cenową, a na szczególna uwagę zasługuje sub. Jest to 20cm hybrydowa membrana o dużym skoku. To bardzo ważne, dzięki połączeniu prasowanej celulozy o długich włóknach ze specjalnie dobranym splotem kewlaru i nylonu dostajemy sztywność porównywalna z aluminium niską wagę, ale najważniejsze niski rezonans masy drgającej. Co sprawiło ze sub idealnie sprawdza sie przy utworach z mocnym dolnym pasmem instrumentów tj. kontrabas, perkusja, gitara basowa.
By całość odpowiednio zagrała zdecydowałem sie na całkowite wytłumienie auta. Maty butylowe 2.5mm z aluminium grubości 0.2 mm następnie pianka butylowa 7mm. Robotę montażu car audio zleciłem mar-car z okolic łodzi. i zajęła 127 roboczo godzin.
Demontaż wnętrza od podłogi po dach
wyklejenie całego wnętrza matą butylową 2.5mm
wyklejenie całego wnętrza pianką butylową 7mm
wytłumienie drzwi dodatkowe nitowane wzmocnienia i montaż głośników w impregnowanych panelach MDF plus
montaż nowych wiązek przewodów
przerobienie instalacji w fotelach z manualnych na automatyczne
montaż CB radio antena w przednim błotniku (nadkolu)
montaż Anty-radaru system modułowy 3 anteny ukryte za zderzakiem i przednim grillem plus system dyskretnego montażu i zasilania
instalacja video 2 panele w zagłówkach plus kamera cofania
obecnie można powiedzieć ze auto jest wygłuszone i pozbawione wszelkich rezonansów, za sprawą ilości warstw z różnych materiałów bo jak zrobimy przekrój podłogi to otrzymamy:
* 2.5mm alu/butyl
* 7mm pianka butyl
* 8mm OEM filc
* 9mm wykładzina gumowany welur
* 12mm dywaniki welurowe
tak samo drzwi mają 5 warstw
* wnętrze dzwi 2,5mm złota alu/butyl
* 7mm pianka butylowa (zamknięto porowa wodoodporna)
* zewnętrzne drzwi wzmocnione alu 3mm pokryte 2,5mm matą butylową o grubszym alu 0.2mm
* boczki pianka butylowa 7mm
* gdzie było to możliwe 20mm gąbka akustyczna z folią alu
EFEKT? WOW
wchodząc do auta słyszymy naprawdę cisze.. To taki trochę efekt nie tylko doskonałego wyciszenia ale OEM materiałów i wyjątkowo dużej kubatury auta.
Jak widać trochę tego wyszło a to tylko pierwszy etap prac nad Rextonem ( obecnie auto idzie do lakiernika na polerkę i detaling a potem zajmiemy się mocą nowa turbina z większym kołem kompresji z kutego aluminium frezowanego made in Japan i wizyta w łódzkim TC-performace powinna załatwić temat )
Audio to sprawdzone komponenty AUDIO SYSTEM, jvc.
Sterowanie : JVC KW-V30BT ( posiada sterowanie iphone 4s 5 i 6)
głośniki przednie /tylne : HX165SQDE AUDIO SYSTEM GŁ.165MM
Subwoofer: HX08SQ DE SUBWOOFER AUDIO SYSTEM 200MM
okablowanie RCA-06 KABLE KICXS
parę słów o przetwornikach, moim zdaniem idealny kompromis miedzy cena a utopią cenową, a na szczególna uwagę zasługuje sub. Jest to 20cm hybrydowa membrana o dużym skoku. To bardzo ważne, dzięki połączeniu prasowanej celulozy o długich włóknach ze specjalnie dobranym splotem kewlaru i nylonu dostajemy sztywność porównywalna z aluminium niską wagę, ale najważniejsze niski rezonans masy drgającej. Co sprawiło ze sub idealnie sprawdza sie przy utworach z mocnym dolnym pasmem instrumentów tj. kontrabas, perkusja, gitara basowa.
By całość odpowiednio zagrała zdecydowałem sie na całkowite wytłumienie auta. Maty butylowe 2.5mm z aluminium grubości 0.2 mm następnie pianka butylowa 7mm. Robotę montażu car audio zleciłem mar-car z okolic łodzi. i zajęła 127 roboczo godzin.
Demontaż wnętrza od podłogi po dach
wyklejenie całego wnętrza matą butylową 2.5mm
wyklejenie całego wnętrza pianką butylową 7mm
wytłumienie drzwi dodatkowe nitowane wzmocnienia i montaż głośników w impregnowanych panelach MDF plus
montaż nowych wiązek przewodów
przerobienie instalacji w fotelach z manualnych na automatyczne
montaż CB radio antena w przednim błotniku (nadkolu)
montaż Anty-radaru system modułowy 3 anteny ukryte za zderzakiem i przednim grillem plus system dyskretnego montażu i zasilania
instalacja video 2 panele w zagłówkach plus kamera cofania
obecnie można powiedzieć ze auto jest wygłuszone i pozbawione wszelkich rezonansów, za sprawą ilości warstw z różnych materiałów bo jak zrobimy przekrój podłogi to otrzymamy:
* 2.5mm alu/butyl
* 7mm pianka butyl
* 8mm OEM filc
* 9mm wykładzina gumowany welur
* 12mm dywaniki welurowe
tak samo drzwi mają 5 warstw
* wnętrze dzwi 2,5mm złota alu/butyl
* 7mm pianka butylowa (zamknięto porowa wodoodporna)
* zewnętrzne drzwi wzmocnione alu 3mm pokryte 2,5mm matą butylową o grubszym alu 0.2mm
* boczki pianka butylowa 7mm
* gdzie było to możliwe 20mm gąbka akustyczna z folią alu
EFEKT? WOW
wchodząc do auta słyszymy naprawdę cisze.. To taki trochę efekt nie tylko doskonałego wyciszenia ale OEM materiałów i wyjątkowo dużej kubatury auta.
Jak widać trochę tego wyszło a to tylko pierwszy etap prac nad Rextonem ( obecnie auto idzie do lakiernika na polerkę i detaling a potem zajmiemy się mocą nowa turbina z większym kołem kompresji z kutego aluminium frezowanego made in Japan i wizyta w łódzkim TC-performace powinna załatwić temat )
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości