Odpalanie
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 kwie 2016, 11:47
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Odpalanie
Postautor: Czester9333 » 31 maja 2016, 20:33
Witam serdecznie wszystkich. Mam dalszy ciąg problemów z moim wspaniałym Reksiem. Mój kolejny problem polega na tym że gdy odpalam go po np 24 godzinach bezczynności to odpali za pierwszym strzałem ale trwa to 3 sekundy i gaśnie, później jest problem z odpaleniem, jaką może być przyczyną ???aha i jeszcze jedna sprawa ma ktoś z Was jakas rozpiske gdzie znajdują się czujniki od esp bo ciągle pali mi się kontrolka esp i hdc gdzie szukać problemu, podpowiem że po jakimś czasie gasną i znowu się zapalają, jest to bardzo nieprzyjemne widząc że ciągle coś się dzieje w tym aucie.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Odpalanie
Postautor: Consool » 01 cze 2016, 20:15
Wymień najpierw filtr paliwa ....
Z tym ESP to może być problem z wtyczka mi .... przy kołach albo gdzieś indziej... podłącz pod kompa i sprawdź
Z tym ESP to może być problem z wtyczka mi .... przy kołach albo gdzieś indziej... podłącz pod kompa i sprawdź
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 17:22
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poznań
Re: Odpalanie
Postautor: Martrax » 03 cze 2016, 23:38
witam z reksiem miałem ten sam problem z esp , wjechałem w błocko i zaczoł sie palic eps nie odrazu tylko nastepnego dnia zapalał sie i po 20km gasł eps , pojechałem na myjnie umylem koła pod cisnieniem i do tej pory niema problemu...pozdrawiam...
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Odpalanie
Postautor: Trawas » 04 cze 2016, 10:36
Jeśli po postoju auto odpala natychmiast a następnie gaśnie - a później trzeba go długo kręcić żeby zapalił ponownie to jednoznacznie wskazuje na brak paliwa w filtrach. Sprawdź, czy przed pierwszym odpaleniem pomaga wcześniejsze napełnienie filtrów ręczną pompką. Jeśli po napompowaniu filtrów auto odpala i już nie gaśnie to problem jednoznacznie leży po stronie linii zasilania paliwem. Najczęściej powodem takiego stanu jest rozszczelnienie instalacji. Normalnie paliwo nie powinno cofać się do zbiornika ale jeśli pojawi się jakaś nieszczelność na szybkozłązkach i do instalacji może wchodzić powietrze to wówczas na zasadzie hydraulicznego lewara paliwo z filtra spłynie do zbiornika a w filtrze jest pusto. Auto zapala bo w pompie i przewodzie do pompy zawsze pozostaje trochę paliwa ale po spaleniu go silnik pompa zasysa powietrze i jest stop. Jedna w tym rada, wymienić oringi w szybkozłączkach i uszczelnić układ. Póki co należy przed pierwszym odpaleniem pompować układ ręczną pompką aż się grucha utwardzi. Sprawdź to a później dopiero szukaj innych powodów tego stanu.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 kwie 2016, 11:47
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Odpalanie
Postautor: Czester9333 » 05 cze 2016, 12:24
Dziękuję wam za odpowiedzi, będę sprawdzał po kolei
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Odpalanie
Postautor: Trawas » 15 cze 2016, 23:33
Tak na marginesie tematu podłączenia filtrów paliwa. W szybkozłączkach nakładanych na króćce filtrów z czasem pojawiają się nieszczelności przez, które przedostaje się powietrze - co prowadzi do cofania się paliwa z filtrów do zbiornika paliwa. Winę za to ponoszą zużyte oringi wewnątrz złączek. W każdej są dwa o średnicy wewnętrznej 10 mm - jeden ma grubość 2,5 mm a drugi ( zielony) 2 mm. Oringi są silikonowe zatem podatne na uszkodzenia mechaniczne. Po kilkukrotnej wymianie filtra oringi są najczęściej do bani Można je wymienić. Cena takiego oringa u krajowego producenta to 90 gr. a w serwisie 6 zł - dobre co ? bo potrzeba ich po pięć czyli wydatek 60 zł (albo 9 zł - jak ktoś pomyśli) - no i jeszcze na zwrocie jest 6 sztuk o średnicy 8 mm - też po dwa w złączce 2,5/2 mm grubości - czyli przy pełnej wymianie uszczelnień wydamy 14,5 zł albo w serwisie 96 zł. Wymienić możemy sami - to przecie pikuś. Podsumowując potrzebujesz do pełniej wymiany uszczelnienia
5 sztuk 10x2,5
5 sztuk 10x2,0
3 sztuki 8x2,5
3 sztuki 8x2,0
Przy odbieraniu zamienników pamiętaj, że potrzebujesz oringi o wysokiej elastyczności ( czarne wykonane z EPDM, czy NBR się nie nadają) wykonane z kompozytu silikonowego SI odpornego na paliwa i smary. Materiał zwany SI ( VMQ- silikon)
Producent ? a choćby Warszawa ul Łopuszańska 36 firma GG Trading .
Jest tam, wszystko co potrzebne do uszczelnienia samochodu - jak nie mają wymiaru na składzie to zrobią na zamówienie. Brałem od nich oringi , simmeringi, dorabiałem uszczelki płaskie. Każdy materiał dopasowany do potrzeby. Nie mam zastrzeżeń , dobra jakość. Mogę wam ich polecić z czystym sumieniem.
Ale macie też sklep internetowy w Łukowie, który specjalizuje się w uszczelniaczach.
5 sztuk 10x2,5
5 sztuk 10x2,0
3 sztuki 8x2,5
3 sztuki 8x2,0
Przy odbieraniu zamienników pamiętaj, że potrzebujesz oringi o wysokiej elastyczności ( czarne wykonane z EPDM, czy NBR się nie nadają) wykonane z kompozytu silikonowego SI odpornego na paliwa i smary. Materiał zwany SI ( VMQ- silikon)
Producent ? a choćby Warszawa ul Łopuszańska 36 firma GG Trading .
Jest tam, wszystko co potrzebne do uszczelnienia samochodu - jak nie mają wymiaru na składzie to zrobią na zamówienie. Brałem od nich oringi , simmeringi, dorabiałem uszczelki płaskie. Każdy materiał dopasowany do potrzeby. Nie mam zastrzeżeń , dobra jakość. Mogę wam ich polecić z czystym sumieniem.
Ale macie też sklep internetowy w Łukowie, który specjalizuje się w uszczelniaczach.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 48
- Rejestracja: 18 kwie 2016, 11:47
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Gadu-Gadu: 0
Re: Odpalanie
Postautor: Czester9333 » 22 cze 2016, 9:49
Dzięki kolego za bardzo przydatne informacje,
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość