Witam:
Mam od niedawna Rextona 2.3 benzyna z LPG. Problem polega na tym, iz ma odpięty przepływomierz powietrza.
Wtyczki nigdzie nie ma. Jeździ normalnie, ale pali się check. Generuje P0111 i P0113 praz P0140.
Sugeruje to , problem z przepływomierze. Jednak wydaje się, iz odpięty przepływomierz powinien wygenerować kody z zakresu P0100-P0104.
Tak się jednak nie dzieje. Pytanie po co ktoś obcinał wtyczkę.
Sondę lambdę wymieniam.
Czy ma ktoś schemat podłączenia instalacji przepływomierza, w przypadku konieczności odtworzenia wiązki do sterownika silnika.
Czy znany jest nr zamiennika Bosch (cena 1650 zł) na Pierburg (Podobno Lepsze).
Za przepławką jest czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Czy ma ktoś jego parametry.??
Odpięty przepływomierz w 2.3 benzyna
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 kwie 2021, 17:39
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2300
- Gadu-Gadu: 0
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość