OFF-ROAD
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 mar 2008, 18:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2057637
OFF-ROAD
Postautor: andrew135 » 26 mar 2008, 9:12
Mam takie pytanko.
Czy ktoś z was używa swojego auta nie tylko do jazdy po czarnym?
Może ktoś coś przerabiał i mógł by np. udzielić jakichś rad, jakie największe oponki aby nie zmielić mostów, jaki lift max. snorkel, może jakieś fotki.
Czesi, Grecy, Islandczycy czy Koreańczycy coś takiego mają a czy u nas nikt nie lubi utaplać swojego nosorożca w błotku?
Ja w każdym bądź razie mam zamiar . Narazie mam seryjne auto na oponach Pirelli Scorpion STR (typowe do SUV-ów)ale i tak nieźle sobie radzi jak na brak przeróbek oczywiście.
- MUSSOART
- Stały bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 sty 2008, 19:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: OFF-ROAD
Postautor: MUSSOART » 26 mar 2008, 18:28
Pilnuj przedniego napedu a raczej sprżegiełek bo kiedyś odmówią posłuszeństwa w najmniej oczekiwanym momencie ja juz mam to zgłowy wyieniłem na manualne warna dobry pomysł to zawieszenie i stare amorki zamienic na OME nie duzy koszt ale za to musso +4 w góre a to wazne gdy zaczniesz skakać po bezdrożnych dziurach... No i najwazniejsze to dobre osłony pod silnik skrzynię redukcyjną z alu 4-5mm lub stalówka...
Islandia znajdziesz musso też brykajacego po lodowcach poszukaj w google... Pozdrawiam
- DANIEL
- Stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 17 lis 2007, 22:23
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 6176733
Re: OFF-ROAD
Postautor: DANIEL » 05 kwie 2008, 9:20
długo mnie nie było na forum a to z braku neta
kolega pisze czy to sie nadaje do off roada , pewnie ze tak a nawet jestem milo zaskoczony , uzywam go prawie ekstremalnie ,robie czeste wypady w tereny: duze podjazdy i zjazdy i tez bloto
najwazniejsze to: osłona pod podwoziem bo mozesz cos stracic i sporo zaplacic i sprzegla najlepiej manualne ja mam avm i opony u mnie komplet na drugich felgach opony wrangler cos a agresywnym bieznikiem typu sahara lub mud nie nadajace sie do jazdy po asfalcie a na asfalt all treiny i masz 100% terenówke ale nie przeginaj bo jest duzy i ciezki , koledzy z kluby patrola gdzie serwisuje swojego musso 2,9td
do wyczynu maja suzuki samuraje idealny do terenu
moje musso czeka na podniesienie do góry i wyciagarke ,ale rozgladam sie za musso 3,2 benzyna i swojego sprzedaje bo brakuje mi mocy na asfalcie a duzo jezdze po czarnym 100 -200km dziennie a i dopiero ten nowy nabytek doczeka sie tych przeróbek
ale sprzet jest godny uwagi i nie doceniony a z patrolem to jest tak jak z vw i audi - fanatycy przecież sa wsród nas uzytkowników innych marek
POZDRAWIAM I ZYCZE FAJNEGO SZALENSTWA W TERENIE !!!!!!!!!
-
- Stały bywalec
- Posty: 236
- Rejestracja: 29 sty 2008, 11:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 1599827
Re: OFF-ROAD
Postautor: Roberttt » 05 kwie 2008, 23:12
- DANIEL
- Stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 17 lis 2007, 22:23
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 6176733
Re: OFF-ROAD
Postautor: DANIEL » 06 kwie 2008, 1:06
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 mar 2008, 18:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2057637
Re: OFF-ROAD
Postautor: andrew135 » 06 kwie 2008, 18:46
nie mam fotek z błota bo nikt nie m,iał gumiaków i nie chcieli sie moczyć. ale jak coś bede miał to wrzuce.
- soup5
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 10 mar 2008, 20:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 4255305
- Skype: gdmochowsky
- Lokalizacja: Reykjavik
Re: OFF-ROAD
Postautor: soup5 » 06 kwie 2008, 20:16
http://youtube.com/results?search_query ... arch_type=
http://youtube.com/results?search_query ... arch_type=
- DANIEL
- Stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 17 lis 2007, 22:23
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1995
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 6176733
Re: OFF-ROAD
Postautor: DANIEL » 07 kwie 2008, 7:58
ostatnio brykałem w okolicach Bytowa świetne pagurkowate tereny i załozyłem sobie laczki typu MUD kupiłem na allegro używki ale maja jeszcze prawie 20 mm bieznika na asfalcie hałasują ale w terenie nie ma bata na mije musso !!!
- MUSSOART
- Stały bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 sty 2008, 19:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: OFF-ROAD
Postautor: MUSSOART » 07 kwie 2008, 22:20
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 mar 2008, 18:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2057637
Re: OFF-ROAD
Postautor: andrew135 » 08 kwie 2008, 21:23
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: OFF-ROAD
Postautor: matee » 08 kwie 2008, 23:11
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 mar 2008, 18:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2057637
Re: OFF-ROAD
Postautor: andrew135 » 13 kwie 2008, 19:40
czy seryjne mosty wytrzymaja jazdę na oponach 33" w terenie?
czy sie wysypią?
na islandzkich stronach widać musso na 44" ale czy to jest na mostach które my mamy w naszych nosorożcach?
pozdrawiam
- soup5
- Forumowicz
- Posty: 79
- Rejestracja: 10 mar 2008, 20:03
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 4255305
- Skype: gdmochowsky
- Lokalizacja: Reykjavik
Re: OFF-ROAD
Postautor: soup5 » 13 kwie 2008, 20:15
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: OFF-ROAD
Postautor: matee » 13 kwie 2008, 21:09
Na szczęście są to mosty dana więc przekładka jest w miarę tania (w porównaniu z nissanem czy toyką).
A już przy zamianie oryginalnych 29" na 31" czuć, różnicę. Różnica jest podczas jazdy jak i przy hamowaniu.
Radzę uważać.
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 14 mar 2008, 18:39
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 2057637
Re: OFF-ROAD
Postautor: andrew135 » 12 maja 2008, 20:06
I ile to może kosztować?
Z góry dzięki
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości