Witam. Proszę o waszą pomoc. Szukałem wcześniej Musiołka lecz z żonka darowaliśmy sobie i padł wybór na Rexa. prosze was o wszystkie sugestie i podpowiedzi. Znalazłem coś takiego:
http://allegro.pl/show_item.php?item=55 ... ac3b823662
pomoc w zakupie
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
- xprimo
- Forumowicz
- Posty: 91
- Rejestracja: 14 sty 2015, 19:26
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2013, 21:39
- Gadu-Gadu: 0
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: pomoc w zakupie
Postautor: kurpi » 14 sie 2015, 16:53
Jeżeli już szukasz takiego z 2.7 z napędem part-time to lepiej poszukaj takiego z esp.Jak kupowałem kyrona to zdecydowałem się na takiego z esp i jeżeli w reksiu esp działa tak jak w kyronie to polecam.Ideałem byłby 2.9td z esp ale takich niestety nie ma.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0
-
- Stały bywalec
- Posty: 531
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: pomoc w zakupie
Postautor: unimart » 15 sie 2015, 11:16
VIN 107555:
Rxton I. Data produkcji w Korei 13-11-2003.
Silnik 2,9TDI (nie ma 2,9XDi), zasilany pompą wtryskową jak Musso czy Korando.
Automatyczna 4-biegowa skrzynia produkcji BTRA, Australia.
Dołączany napęd przedni Part Time.
Według metryczki ten samochód nie ma immobilizera, bo nie jest to wersja na EU.
ABS, automatyczna klimatyzacja, uchylna tylna szyba, skórzana tapicerka, sterowanie audio pod kierownicą.
VIN 199289:
Rexton I. Data produkcji w Korei 12-08-2005.
Silnik 2,7 XDi, zasilany pompą wysokiego cisnienia w układzie Common Rail.
Manualna 5-biegowa skrzynia produkcji koreańskiej.
Dołączany napęd przedni Part Time.
Immobilizer, ABS, automatyczna klimatyzacja, podgrzewane przednie fotele, grzałka nawiewów.
Wyposażenie tych aut jest podobne, zasadniczą różnicę stanowi zespół napędowy.
Mamy niewymagający, o średnich walorach i kulturze pracy silnik 2,9 lub nowoczesny 2,7 ze wszystkimi typowymi
dla CR zaletami ale i ograniczeniami.
Jak wiadomo, skrzynia BTR, jeśli właściwie obsługiwana, nie stwarza problemów, ale potwierdzenie takiego
serwisu jest w praktyce niemożliwe.
Koreański manual, jeśli nie liczyć luzującego się wybieraka rownież jest bezawaryjny.
Ale w tym przypadku należy liczyć się z wymianą sprzegła, dwumasowego koła.
Pierwszy samochód ma niski deklarowany przebieg, w przyszłym tygodniu postaram się sprawdzić te auta
w systemie gwarancyjnym, może są jakieś wpisy.
Rxton I. Data produkcji w Korei 13-11-2003.
Silnik 2,9TDI (nie ma 2,9XDi), zasilany pompą wtryskową jak Musso czy Korando.
Automatyczna 4-biegowa skrzynia produkcji BTRA, Australia.
Dołączany napęd przedni Part Time.
Według metryczki ten samochód nie ma immobilizera, bo nie jest to wersja na EU.
ABS, automatyczna klimatyzacja, uchylna tylna szyba, skórzana tapicerka, sterowanie audio pod kierownicą.
VIN 199289:
Rexton I. Data produkcji w Korei 12-08-2005.
Silnik 2,7 XDi, zasilany pompą wysokiego cisnienia w układzie Common Rail.
Manualna 5-biegowa skrzynia produkcji koreańskiej.
Dołączany napęd przedni Part Time.
Immobilizer, ABS, automatyczna klimatyzacja, podgrzewane przednie fotele, grzałka nawiewów.
Wyposażenie tych aut jest podobne, zasadniczą różnicę stanowi zespół napędowy.
Mamy niewymagający, o średnich walorach i kulturze pracy silnik 2,9 lub nowoczesny 2,7 ze wszystkimi typowymi
dla CR zaletami ale i ograniczeniami.
Jak wiadomo, skrzynia BTR, jeśli właściwie obsługiwana, nie stwarza problemów, ale potwierdzenie takiego
serwisu jest w praktyce niemożliwe.
Koreański manual, jeśli nie liczyć luzującego się wybieraka rownież jest bezawaryjny.
Ale w tym przypadku należy liczyć się z wymianą sprzegła, dwumasowego koła.
Pierwszy samochód ma niski deklarowany przebieg, w przyszłym tygodniu postaram się sprawdzić te auta
w systemie gwarancyjnym, może są jakieś wpisy.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2013, 21:39
- Gadu-Gadu: 0
Re: pomoc w zakupie
Postautor: kasza121 » 15 sie 2015, 14:06
Wielkie dzięki za dotychczasową pomoc. Ogólnie wolałbym benzyniaka 3.2 ale nie występują u nas. Jednego oglądaliśmy ale 1500 km zrobione na marne. A może znacie jakieś reksy w tym przedziale warte zakupu.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 20
- Rejestracja: 08 sie 2013, 21:39
- Gadu-Gadu: 0
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości