Korando 2,9TD problem z napedami
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 gru 2011, 9:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Korando 2,9TD problem z napedami
Postautor: artur058 » 16 gru 2011, 10:13
Witam jestem posiadaczem korando od jakiegoś miesiąca.Do wczoraj wszystko było ok z napędami.po skończonej jeżdzie na 4 koła wyłączyłem je kontrolki zgasły i było ok.Rano odpaliłem auto kontrolki juz same sie świeciły obie napedy były wyłączone jak je załączam to nic nie działa ani 4 na 4 ani reduktor a kontrolki ciagle się swiecą.Może ktoś miał coś podobnego?Prosze o pomoc od czego zacząć
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 paź 2007, 13:44
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Poland
Re: Korando 2,9TD problem z napedami
Postautor: ZibiP » 16 gru 2011, 12:27
Kolego - temat napedów - znany i poruszany wielokrotnie na forum - poszperaj - znajdziesz wiecej. Sądząc z opisu - prawdopodobnie coś sie dzieje z silniczkiem przy reduktorze... albo cos innego...
powodzenia
powodzenia
ZibiP
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 gru 2011, 9:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Korando 2,9TD problem z napedami
Postautor: artur058 » 16 gru 2011, 15:06
Silniczek tak jakby sie załącza jak przełączam ten przełącznik na 4 odzywa się jak załączam reduktor,naped nie działa a kontrolki jak sie swieciły tak sie swiecą
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 06 lip 2011, 8:39
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2874
- Gadu-Gadu: 5246357
Re: Korando 2,9TD problem z napedami
Postautor: mojk » 10 lut 2012, 14:46
Tak jak kolega powyżej napisał to prawdopodobniej silniczek od reduktora. Używany koło 350 zł. Ja ostatnio znalazłem mechanika któremu udało się ten silniczek naprawić. I to znacznie poniżej 300 zł.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 gru 2010, 21:58
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Gadu-Gadu: 0
Re: Korando 2,9TD problem z napedami
Postautor: st07 » 14 lut 2012, 19:08
Koledzy chyba nie mają racji. Jeśli słyszysz załączanie silniczka reduktora to działa i przełącza w skrzyni redukcyjnej. Prawdopodobnie przyczyną jest nie załączanie sprzęgiełek w przednim moście. Sprzęgiełka załączają napęd pod wpływem podciśnienia. Jeśli tego nie robią to do naprawy może być wiele elementów. Między innymi: pompa podciśnienia, nieszczelne przewody lub nieszczelności w przednim moście (zużyte uszczelniacze).
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 16 gru 2011, 9:54
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Korando 2,9TD problem z napedami
Postautor: artur058 » 09 wrz 2012, 18:47
diagnoza trafna jak najbardziej,sprzegiełka piast przednich znany tamat w tym aucie,powoli sam doszedłem do tego,zblokowalem po oglądnieciu filmu na youtube,a pożniej zamontowałem mamuale
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości