Pilot i kluczyk
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 mar 2012, 18:31
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Pilot i kluczyk
Postautor: Jaszczurka » 07 lut 2013, 0:28
Witam
Niestety ale mam tylko jeden komplet.
Czy ktoś z was dorabiał pilot i kluczyk, czy są z tym jakieś problemy?
Myślałem żeby kupić coś takiego.
Ebay kluczyk flip
A może można kupić jakiś uniwersalny i go jakoś zaprogramować (nie wiem czy tak się da to jest moja improwizacja)
Z góry dzięki za cenne wskazówki, pozdrawiam
Niestety ale mam tylko jeden komplet.
Czy ktoś z was dorabiał pilot i kluczyk, czy są z tym jakieś problemy?
Myślałem żeby kupić coś takiego.
Ebay kluczyk flip
A może można kupić jakiś uniwersalny i go jakoś zaprogramować (nie wiem czy tak się da to jest moja improwizacja)
Z góry dzięki za cenne wskazówki, pozdrawiam
REXTON RX270 SX5 AUTO BLACK 2004
-
- Stały bywalec
- Posty: 531
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: unimart » 07 lut 2013, 7:09
Ale ten gadżet z ebaya to raczej samo ostrze. Oryginalny kluczyk z immo kosztuje od 185 zł. Trzeba kodować skanerem. Podaj VIN, sprawdzimy precyzyjnie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Ptasiek » 07 lut 2013, 14:34
Chciałem się podłączyć do tematu czy po numerze VIN jest możliwość dokupienia oryginalnego pilota do KORANDO z 2005 roku.
-
- Stały bywalec
- Posty: 153
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 20:12
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Ptasiek » 07 lut 2013, 20:40
To jestem zainteresowany pilotem tylko gdzie będę mógł go zakodować. VIN KPTL2B1DS5P249066 I prosiłbym o jakiś numer kontaktowy telefonu.
-
- Stały bywalec
- Posty: 124
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 9:58
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: valdi10 » 08 lut 2013, 19:49
Gdybyś miał uszkodzony stary kluczyk, przekładasz tylko tzw pestkę transponderem do nowego kluczyka i kodujesz alarm. W przypadku nowego surowego kluczyka musisz zjawić się w autoryzowanym serwisie, tam mają oryginalny scaner i program ssangyonga. Możesz wykorzystać jakikolwiek kluczyk z dedykowanym transponderem. Musisz zakodować immobilizer i jeśli jest, fabryczny alarm. W przeciwnym razie albo alarm ci wyje, albo nie odpalisz auta. Ten kluczyk na e-bay, to tylko sama obudowa, jak się zniszczy oryginalny kluczyk przekładasz cały środek do tego.
Tu macie link do kluczyków:
http://www.kluczesamochodowe.com.pl/ssa ... owanie.htm
kluczyk ssangyong: kluczyk z transponderem 4D TEXAS CRYPTO bez pilota- 250 zł + ileś tam za pilota.
Warto mieć conajmniej dwa komplety kluczyków, po uszkodzeniu lub zagubieniu ostatniego, cena za dorobienie kluczyka może wynieść od 700 do nawet 2000zł.
Tu macie link do kluczyków:
http://www.kluczesamochodowe.com.pl/ssa ... owanie.htm
kluczyk ssangyong: kluczyk z transponderem 4D TEXAS CRYPTO bez pilota- 250 zł + ileś tam za pilota.
Warto mieć conajmniej dwa komplety kluczyków, po uszkodzeniu lub zagubieniu ostatniego, cena za dorobienie kluczyka może wynieść od 700 do nawet 2000zł.
No i mnie dopadł kryzys!!! Chodzę w dziurawych spodniach, jem spleśniały ser i jeżdzę samochodem bez dachu !!!
- Nikka
- Stały bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 30 sty 2012, 13:53
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wrocław, a właściwie bliskie okolice od strony Oleśnicy/Trzebnicy
- Kontaktowanie:
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Nikka » 09 lut 2013, 2:05
Jesli to kodowanie jest robione maszyna ERA3 to szczerze nie polecam. Koszt nie Maly, a transpondery w tych kluczach w przypadku naszych aut szlag trsfia co 3 miesiące Jak w zegarku. U nas w tej chwili klucz ma rok i od października leży bezużyteczny bo po 3 wymianach transpondera na nowy firma (dystrybutor ERA3 na Polskę) nie chce zwrócić kasy za klucz i twierdzi, ze błąd leży po stronie naszego auta. Także wciąż mamy tylko jeden klucz z transponderem przyklejonym na taśmę. Lepiej chyba kupić kluczyk w serwisie.
kobieca strona życia
http://przepis-na-kobiete.pl
http://przepis-na-kobiete.pl
-
- Stały bywalec
- Posty: 531
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: unimart » 10 lut 2013, 10:43
Wyjaśnię jak w oryginale wygląda temat kluczyków.
Otóż w przypadku Rextona I i Rodiusa sprawa jest prosta, bo oryginalny kluczyk z immobilizerem kosztuje ok 200 zł, a cały zestaw zamków tj. stacyjka, bębenki, cewka immo, dwa kluczyki, od ok. 1300 do 1800 zł, zależnie od wersji.
Rexton II, Kyron i Actyon - tu jest inne rozwiązanie, związane z modułem RKSTICS, zestaw zamków nie występuje jako komplet. W zależności od potrzeb zamówić można:
-surowe ostrze kluczyka za 30 zł (polecam użytkownikom mającym jeden kluczyk zrobienie sobie kopii)
-oprawkę kluczyka czyli plastikowe obudowy, które lubiły pękać, 2 wkręty i zaślepka za 66 zł
-obudowę kompletną z immobilizerem, baterią (zdjęcie) za 820 zł
-stacyjkę+bębenki+docięte do nich ostrze za ok. 600 - 900 zł, zależnie od modelu
Oczywiście, z racji różnic kompletacyjnych szczegóły określa VIN.
Otóż w przypadku Rextona I i Rodiusa sprawa jest prosta, bo oryginalny kluczyk z immobilizerem kosztuje ok 200 zł, a cały zestaw zamków tj. stacyjka, bębenki, cewka immo, dwa kluczyki, od ok. 1300 do 1800 zł, zależnie od wersji.
Rexton II, Kyron i Actyon - tu jest inne rozwiązanie, związane z modułem RKSTICS, zestaw zamków nie występuje jako komplet. W zależności od potrzeb zamówić można:
-surowe ostrze kluczyka za 30 zł (polecam użytkownikom mającym jeden kluczyk zrobienie sobie kopii)
-oprawkę kluczyka czyli plastikowe obudowy, które lubiły pękać, 2 wkręty i zaślepka za 66 zł
-obudowę kompletną z immobilizerem, baterią (zdjęcie) za 820 zł
-stacyjkę+bębenki+docięte do nich ostrze za ok. 600 - 900 zł, zależnie od modelu
Oczywiście, z racji różnic kompletacyjnych szczegóły określa VIN.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 mar 2012, 18:31
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Jaszczurka » 12 lut 2013, 16:17
Dzięki za odpowiedzi , a co powiecie na mój nr VIN KPTH0B1FS4P122163
REXTON RX270 SX5 AUTO BLACK 2004
-
- Stały bywalec
- Posty: 124
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 9:58
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: valdi10 » 12 lut 2013, 17:05
Jest śliczny
No i mnie dopadł kryzys!!! Chodzę w dziurawych spodniach, jem spleśniały ser i jeżdzę samochodem bez dachu !!!
-
- Stały bywalec
- Posty: 531
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: unimart » 13 lut 2013, 7:51
W tym aucie fabrycznie nie ma modułu zdalnego otwierania drzwi, a kluczyk immo, jak na obrazku kosztuje 185 zł.
Wersja na U.K.
Wersja na U.K.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Ramzes » 13 lut 2013, 17:20
Ja mam Daewoo Musso 3,2 z 2000 r.
VIN: KPTE0B19SXP163351
Jestem jego drugim właścicielem. Jak go kupiłem od poprzedniego właściciela to dostałem tylko jeden komplet kluczyków z pilotem.
Sam kluczyk dorobiłem (baza z Hyundaia). Ale nikt nie chce mi dorobić pilota.
Pilot służy do:
1) jak przekręcam kluczyk w stacyjce to muszę nacisnąć przycisk w pilocie, inaczej rozrusznik nie chce kręcić. (coś w rodzaju immo)
2) otwieranie i zamykanie centralnego zamka.
Pomóżcie mi, gdzie i za ile mogę dorobić pilota.
Okoliczni fachmeni twierdzą, że jak zgubię/zniszczę pilota to mi z auta wytargają immo.
VIN: KPTE0B19SXP163351
Jestem jego drugim właścicielem. Jak go kupiłem od poprzedniego właściciela to dostałem tylko jeden komplet kluczyków z pilotem.
Sam kluczyk dorobiłem (baza z Hyundaia). Ale nikt nie chce mi dorobić pilota.
Pilot służy do:
1) jak przekręcam kluczyk w stacyjce to muszę nacisnąć przycisk w pilocie, inaczej rozrusznik nie chce kręcić. (coś w rodzaju immo)
2) otwieranie i zamykanie centralnego zamka.
Pomóżcie mi, gdzie i za ile mogę dorobić pilota.
Okoliczni fachmeni twierdzą, że jak zgubię/zniszczę pilota to mi z auta wytargają immo.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 17
- Rejestracja: 23 mar 2012, 18:31
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2696
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Jaszczurka » 13 lut 2013, 20:45
Ramzes pisze:Pilot służy do:
1) jak przekręcam kluczyk w stacyjce to muszę nacisnąć przycisk w pilocie, inaczej rozrusznik nie chce kręcić. (coś w rodzaju immo)
2) otwieranie i zamykanie centralnego zamka.
OK mój pilot działa dokładnie tak samo, a co do kluczyka to go rozpolowilem i w środku mam:
Bagnet
Żarówkę
I baterie
Więc tu powstaje moje pytanie czy coś tam muszę programować?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
REXTON RX270 SX5 AUTO BLACK 2004
-
- Stały bywalec
- Posty: 531
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: unimart » 14 lut 2013, 8:03
Ramzes zrób zdjęcie kluczyka i pilota. Nie radzę usuwać immo z auta.
Jaszczurka - te kluczyki mają zintegrowany transponder. Kodowanie nowego jest konieczne.
Jaszczurka - te kluczyki mają zintegrowany transponder. Kodowanie nowego jest konieczne.
-
- Stały bywalec
- Posty: 373
- Rejestracja: 31 sie 2008, 13:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Ramzes » 14 lut 2013, 11:16
Dziękuję za zainteresowanie.
W pilocie używam tylko jednego guzika, tego większego.
Przypomnę jeszcze: mam Daewoo Musso 3,2 z 2000 r.
VIN: KPTE0B19SXP163351
W pilocie używam tylko jednego guzika, tego większego.
Przypomnę jeszcze: mam Daewoo Musso 3,2 z 2000 r.
VIN: KPTE0B19SXP163351
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
KOCHAM NOSOROŻCE, quady, narty, karawaning
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości