co do naprawy wiskozy to po wielu postach już zamieszczonych niewiele to daje
jestem użytkownikiem od miesiąca Kyron 2.0 /2006 i przy zakupie sprzedający wspomniał o tym i zaproponował by go zdjąć w ogóle
ponieważ sam tak jeździł i założył wentylator do sprzedaży.
Mieszkam w Warszawie, jeżdżę w korkach w czasie ostatnich upałów, czasem szybko (180) na trasie i nie zauważyłem by dwa wentylatory elektryczne miały
jakikolwiek problem, nawet przy klimatyzacji na full.
Efekt startującego samolotu zniknął,
temperatura w chłodnicy na stałym poziomie.
Adam
może bez ...
SsangYong Kyron to SUV średniej wielkości, idealny dla typowej 4-osobowej rodziny. Obszerna kabina i przestrzeń bagażowa oraz sprawdzone rozwiązania techniczne i napęd 4x4. Obecnie bardzo popularny model na rynku wtórnym.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: może bez ...
Postautor: mussolinii » 25 maja 2013, 13:43
gdyby ten wiatrak nie byl potrzebny to w fabryce by go nie zamontowali... 360dni nie bedziesz go potrzebowal a przyjdzie taki dzien ze bez niego przegrzejesz motor. Ja bylbym ostrozny z takim pomyslem.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 maja 2013, 7:42
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
Re: może bez ...
Postautor: TMK » 25 maja 2013, 14:30
Aktualnie zrobiłem tak samo- nawet mechanik odradzał mi inwestycje w nową wiskoze.... Z tego co sie orientuje to ta praktyka jest dość powszechna. Auto nie ma żadnych problemow z temperaturą po zdjęciu wiatraka.
-
- Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 10 paź 2009, 11:20
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 0
Re: może bez ...
Postautor: king » 25 maja 2013, 18:51
To musisz pilnować temperatury silnika, postoisz w dłuższym korku w upalny dzień to możesz się zdziwić co się stanie albo jedź na wakacje np.przez Rumunię po górach przy temperaturze 40*C to zobaczysz czy to ustrojstwo to tylko wymysł na wyciąganie kasy czy jest niezbędne. Mussolinii dobrze mówi-przyjdzie jeden dzień ...
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 maja 2013, 7:42
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2008
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Automatyczna
Re: może bez ...
Postautor: TMK » 25 maja 2013, 21:04
Nie twierdze że to jest w pełni bezpieczne rozwiązanie. Napewno po coś tam to zdecydowali się zainstalować jednak zamiast do czasu pozyskania sprawnego wiska wole jeździc bez niego zważając na temperaturę niż wzbudzać niepokoj u każdego przechodnia...
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: może bez ...
Postautor: kurpi » 27 maja 2013, 19:35
Smigam już drugi rok bez wiskozy,nigdy mi się kyron nie zagrzał ponad środek skali,mam jeszcze tylko zdjętą osłonę wentylatora,pozatym kyron ma bardzo dużą chłodnicę jak na 2 litrowy silnik i chyba dlatego nawet w upały w korkach mu nie przeszkadza brak wiskozy.
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0
- mussolinimmz
- Stały bywalec
- Posty: 358
- Rejestracja: 23 mar 2010, 12:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: minsk mazowiecki
Re: może bez ...
Postautor: mussolinimmz » 28 maja 2013, 9:07
Diesel ma to do siebie że na wolnych obrotach stygnie a nie się grzeje tak jak benzynka. Jeżdząc po plaskim i nie jeżdząc w terenie może być ok ale przy wycieczce w góry lub ciąbnąc przyczepę ewentualnie wycieczka do lasu i można szukać nowej uszczelki pod głowicę
Jeździłem w Musso 2,9 TD z niesprawną wiskozą (cały czas kreciła się wolno nie wchodziła na obroty) i nigdy się nie zagrzał na drodze, w terenie nie jednokrotnie się zagotował
Jeździłem w Musso 2,9 TD z niesprawną wiskozą (cały czas kreciła się wolno nie wchodziła na obroty) i nigdy się nie zagrzał na drodze, w terenie nie jednokrotnie się zagotował
BFG 33" BodyLift 3" + lift zawieszenia 2" wyciągarka 12000LBS:) zabudowa sypialna
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Plan wyprawy Muszkieterem po Polsce i Europie
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości