Przy odpalaniu
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- wisniowy1972
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 27 lut 2013, 16:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 99
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Przy odpalaniu
Postautor: wisniowy1972 » 17 cze 2013, 23:48
Mam problem . Przy odpalaniu auta kiedy silnik zapali po trzech sekundach prawie zawsze na krotką chwile zwalnia obroty . Czasem gasnie. Kiedy lekko dodam gazu wszystko wraca do normy. Do tej pory auto nawet w mrozy odpala . pali natychmiast tylko przez kilka sekund zwalniaja obroty ...co to jest...2,9 d bez turbo.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przy odpalaniu
Postautor: krzychu » 18 cze 2013, 6:56
Mi to wyglada na cofajace sie paliwo.
Gdziesz jest nieszczelnosc na laczeniach przed pompa.
Zanim zapalisz nastepnym razem, sprawdz pod maska przezroczysty filtr czy nie jest pusty.
Gdziesz jest nieszczelnosc na laczeniach przed pompa.
Zanim zapalisz nastepnym razem, sprawdz pod maska przezroczysty filtr czy nie jest pusty.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- wisniowy1972
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 27 lut 2013, 16:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 99
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przy odpalaniu
Postautor: wisniowy1972 » 18 cze 2013, 7:41
Filtra chyba nie mam. W dieslu filtr paliwa plastikowy??
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przy odpalaniu
Postautor: krzychu » 18 cze 2013, 8:54
A co taka Wiśnia zdziwiona?
W kazdym katalogu wystepuja dwa filtry.
Pierwszy plastikowy wstepnego oczyszczania przed pompa mechaniczna a drugi metalowy.
W kazdym katalogu wystepuja dwa filtry.
Pierwszy plastikowy wstepnego oczyszczania przed pompa mechaniczna a drugi metalowy.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- wisniowy1972
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 27 lut 2013, 16:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 99
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przy odpalaniu
Postautor: wisniowy1972 » 18 cze 2013, 20:00
Kurna ,Panowie ale pod maską to ja nie widze zadnego filtra z plastiku. Wiem ze metalowy byc musi ale plastikowy? Jesli taki jest to gdzie go szukac i czy ten fabryczny na pewno wystepuje plastikowy?
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przy odpalaniu
Postautor: krzychu » 18 cze 2013, 20:20
Oj, Ty Wiśnio jedna, niewierna
katalog
Z lewej strony silnika wychodzą przy ścianie grodziowej przewody paliwowe.
Zasilający i powrotny.
Na zasilającym jest założony filtr wstępny (plastikowy) i łączy z pompą mechaniczną, zasysającą. Filtr, jak widać na zdjęciu, ma kątowe wyprowadzenie króćca aby nie "łamać" przewodu paliwowego.
Dopiero z pompy wstępnej paliwo "idzie" do filtra metalowego, dokładnego oczyszczania i tam jest rozprowadzane do pompy wtryskowej.
Są tam też króćce powrotu do baku i przelewowe z wtryskiwaczy.
Mam 2.9 TD, ale jak chcesz to jutro zrobię foto jak to u mnie wygląda.
Dodam, że mam dwa plastiki i gruchę do paliwa między nimi.
Często tankuję "z bańki" i wolę wymieniać filtry po 4zł. niż czyścić wtryskiwacze lub pompę wtryskową
katalog
Z lewej strony silnika wychodzą przy ścianie grodziowej przewody paliwowe.
Zasilający i powrotny.
Na zasilającym jest założony filtr wstępny (plastikowy) i łączy z pompą mechaniczną, zasysającą. Filtr, jak widać na zdjęciu, ma kątowe wyprowadzenie króćca aby nie "łamać" przewodu paliwowego.
Dopiero z pompy wstępnej paliwo "idzie" do filtra metalowego, dokładnego oczyszczania i tam jest rozprowadzane do pompy wtryskowej.
Są tam też króćce powrotu do baku i przelewowe z wtryskiwaczy.
Mam 2.9 TD, ale jak chcesz to jutro zrobię foto jak to u mnie wygląda.
Dodam, że mam dwa plastiki i gruchę do paliwa między nimi.
Często tankuję "z bańki" i wolę wymieniać filtry po 4zł. niż czyścić wtryskiwacze lub pompę wtryskową
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- wisniowy1972
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 27 lut 2013, 16:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 99
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przy odpalaniu
Postautor: wisniowy1972 » 18 cze 2013, 22:59
Dzieki ,pstryknij fotke ale jutro postaram sie poszukac tego filtra i go wymienic. Byc moze dlatego przy odpalaniu po chwili silnik traci obroty a po nacisnieciu gazu wszystko wraca do normy. Dzieje sie to tylko przy odpalaniu i nie zawsze.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przy odpalaniu
Postautor: krzychu » 19 cze 2013, 18:01
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
- wisniowy1972
- Forumowicz
- Posty: 93
- Rejestracja: 27 lut 2013, 16:06
- Model: Musso
- Rok produkcji: 99
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Przy odpalaniu
Postautor: wisniowy1972 » 20 cze 2013, 23:44
Panowie ,znalazłem coś podobnego ale ma to kształt prostej rurki i pewnie to wlasnie filtr. Jest tak szary i brudny ze nie wiele widac. Wymienie go i zobacze czy to cos da. Byc moze Podpowiedz sprawdzenia swiec tez ma sens.
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Przy odpalaniu
Postautor: krzychu » 21 cze 2013, 6:00
wisniowy1972 pisze:Byc moze Podpowiedz sprawdzenia swiec tez ma sens.
Mam watpliwosci.
Przy spalonej swiecy silnik zapali.
Bedzie tylko nierowno pracowal.
Moj zapalil na 3 z 5 i nie gasl.
To mi wyglada na problemy z zasilaniem w paliwo.
Wymien filtr, zamiast rurki wsadz oryginal jaki ma byc, wymien obejmy na nowe.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości