BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: SLAVCO1983 » 04 paź 2010, 9:04
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: uki » 04 paź 2010, 9:40
- lukaszswiebodzin
- Stały bywalec
- Posty: 104
- Rejestracja: 25 sty 2009, 22:12
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 9197496
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: lukaszswiebodzin » 04 paź 2010, 13:32
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: uki » 04 paź 2010, 19:22
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: SLAVCO1983 » 04 paź 2010, 22:36
Pomijając fakt że skakałem po silniku po ciemku i słuchałem i oglądałem silnik jak sobie chodzi i gubi obroty i chwilę chodzi ładnie i znowu gubi. W końcu słychać cyk po chwili znowu cyk i lokalizacja cykania i jest wali w blok silnika na 4 garze to widać nieraz nie widać a słychać że wali gdzieś jeszcze. W momencie cyknięcia spadek obrotów. Diagnoza przewody, tel do znajomego który naprawia autka na co dzień , podaje nr przewodów, a po chwili on do mnie jak to przecież to fabryczny nr przewodu Kurcze no nie możliwe przecież auto ma ponad 250 tyś przejechane. Ale jutro dostanę nowe prawie z salonu Ciekawe czy normalne jest ze w przewodach jest jeszcze opornik wielkości bodajże 2K Ohmów?? Tak jest napisane na przewodach bynajmniej
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: SLAVCO1983 » 05 paź 2010, 14:44
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: SLAVCO1983 » 07 paź 2010, 20:34
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 35
- Rejestracja: 15 gru 2013, 14:08
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2195
- Gadu-Gadu: 0
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: wuwu » 24 sie 2014, 7:22
Wymieniłem świece - nie pomogło , wymieniłem - przewody nie pomogło , ale auto zaczęło palić tylko na dwa gary i tu byłem już w domu , sprawdziłem gzie nie ma iskry , okazało się że każda cewka daje tylko jedną iskrę.Prawdopodobnie nowe tranzystory "dobiły" uszkodzone cewki i sprawa stała się prosta bo usterka występowała zawsze a nie tylko przypadkiem.
Wymieniłem cewki na MAXGEAR ( najtańsze) i auto zaczęło chodzić na wszystkie gary , po pierwszym odpaleniu tak jakby wypadały zapłony i falowały obroty , ale po kilkakrotnym odpaleniu wróciło wszystko do normy , pewnie komputer musiał się zaadoptować do nowych cewek.
Na razie minął jeden dzień , zobaczę co będzie dalej...
- SLAVCO1983
- Stały bywalec
- Posty: 310
- Rejestracja: 21 mar 2010, 21:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2300
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8705819
- Lokalizacja: Łódź-Łagiewniki
- Kontaktowanie:
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: SLAVCO1983 » 30 sie 2014, 20:25
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 35
- Rejestracja: 15 gru 2013, 14:08
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2195
- Gadu-Gadu: 0
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: wuwu » 31 sie 2014, 15:53
-
- Stały bywalec
- Posty: 531
- Rejestracja: 02 wrz 2012, 9:40
- Gadu-Gadu: 0
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: unimart » 31 sie 2014, 18:30
-
- Stały bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 08 gru 2013, 4:04
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa Praga płd
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: Arek » 31 sie 2014, 23:30
-
- Stały bywalec
- Posty: 779
- Rejestracja: 28 sty 2013, 5:16
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: Trawus » 01 wrz 2014, 1:41
Arek, spróbuj najpierw tak - rozłącz akumulator na 10 minut , następnie podłącz , odpal silnik i nie dotykaj pedału gazu, zostaw go by na wolnych obrotach doszedł do optymalnej temperatury pracy po otwarciu się termostatu. Zgaś silnik i odpal jeszcze raz. Komputer powinien się zresetować i nadpisać na czysto od nowa. Może to coś pomoże ?
-
- Stały bywalec
- Posty: 113
- Rejestracja: 08 gru 2013, 4:04
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa Praga płd
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: Arek » 01 wrz 2014, 15:34
Zakup drugiego to ryzyko - skoro to ich wada fabryczna..
Myśle przyszłościowo nad zmianą silnika w moim musso. Jeszcze muszę troche poczytać na temat wytrzymałości dyferencjałów/skrzyń/półosi itp.
Bo niegłupią myślą jest zmiana silnika na 2.3 kompresor (znane w Rosji) i wtedy sterownik od mercedesa, ale roboty przy tym nie mało i może lepiej kupić coś gdzie moc bierze się z pojemności, ale wtedy zabawa z całym układem przeniesienia napędu.
Z komputerami z mercedesów nie próbowałem - rozpiske komputera musso mam. Innych sterowników nie mogłem dostać
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 35
- Rejestracja: 15 gru 2013, 14:08
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2195
- Gadu-Gadu: 0
Re: BRAK ISKRY MUSSO 2.3 BENZYNA
Postautor: wuwu » 01 wrz 2014, 18:15
Arek a co zrobiłeś ze swoim komputerem że działa ?Może przesłałbyś mi schemat komputera , jakoś nie mogę nigdzie znaleźć , a jeszcze jakby ktoś opisał jak sczytać kody błyskowe , o ile można , ale skoro jest pin 14 w gnieździe opisany jako błyskowy to może się da..
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości