Andrew
W każdym warsztacie off-roadowym powinni ci pomóc. To są mosty Jeepa.
W wątku "Jak podnieść MUSSO ?" masz wymienione elementy, które są potrzebne
do uterenowienia mussona.
To od TankerMotors.co.kr , a dokładnie od ich przedstawicieli w Australii.
Jeśli ktoś będzie na prawdę chciał coś zamówić piszcie do nich śmiało.
Ceny w porównaniu z Polską mają na prawdę dobre. Gdyby zebrać większe zamówienie
można by ponegocjować. Do wszytkiego należy doliczć cło, VAT.
Aaa ... pozycja Final Gear (na końcu listy) to nowe przełożenia.
OFF-ROAD
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- matee
- Stały bywalec
- Posty: 426
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:01
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 8075048
- Lokalizacja: Gdańsk/Bytów
Re: OFF-ROAD
Postautor: matee » 13 maja 2008, 8:47
OME +4cm, BL +4cm, BFG MT KM2 31", Snorkel, Rear Air Locker, uchwyty na kubki
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
żeby był jakiś porządek i sens tego wszystkiego nieznanego i tajemniczego, stworzył człowiek bogów, osadził ich w miejscach niedostępnych i ich mocom oddał swój los
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: OFF-ROAD
Postautor: mpn120 » 14 paź 2008, 22:22
Dla fanów tuningu Musso dorzucam link do strony z przeróbkami krok po Kroku niestety w języku angielskim ale dla chcącego nic trudnego.
Na prawdę warto zajrzeć!!!
Pozdrawiam
http://m1911.org/musso.htm
Na prawdę warto zajrzeć!!!
Pozdrawiam
http://m1911.org/musso.htm
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: OFF-ROAD
Postautor: mpn120 » 01 gru 2008, 23:32
Poradnik dla kierowcy terenowego
1. ZAKUP SAMOCHODU TERENOWEGO - ŻADNE AUTO FABRYCZNE NIE JEST WYPOSAŻONE DO JAZDY W TERENIE - AUTO TAKIE NALEŻY DOPOSAŻYC W AKCESORIA KTÓRE NAM POMOGĄ POKONYWAC PRZESZKODY W TERENIE (LINY, HAKI, WYCIAGARKI, ŁOPATY, tirfor, ITP.)
2. OPONY - ZAKUP OPON JEST UZALEŻNIONY OD ZASOBNOSCI NASZEGO PORTFELA - DO JAZDY W TERENIE KUPUJEMY KOMPLET OPON TERENOWYCH TYPU MT. DO JAZDY MOŻNA UŻYWAC DWÓCH KOMPLETÓW FELG I OPON TERENOWYCH I DROGOWYCH W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB
3. HAK HOLOWNICZY - MUSI BYĆ MOCNO PRZYTWIERDZONY DO RAMY. WYSTAJĄCA POPRZECZKA OSŁANIA NAM ZDERZAK PRZED USZKODZENIEM ORAZ LAMPY W ZDERZAKU JEŚLI OWE POSIADAMY
4. DODATKOWE WYPOSAŻENIE TO TAŚMY, LINY, SZEKLE, ŁOPATY, SIEKIERA, PODNOŚNIKI, NAJAZDY, WYCIAGARKI, ORAZ ZACZEPY DODATKOWE MONTOWANE Z BOKU SAMOCHODU.
5. SNORKEL - NIE DLA WSZYSTKICH POTRZEBNY ALE PRZYDATNY DO DUŻEJ WODY
6. WZMOCNIENIA PROGÓW - ORUROWANIE TO POWINNO BYĆ MOCOWANE DO RAMY I WYKONANE Z RURY TAKIEJ, ABY PODŁOŻENIE LEWARKA, CZY TEŻ PODPIĘCIE WYCIĄGARKI GO NIE USZKODZIŁO, A POMOGŁO NAS WYCIĄGNĄĆ Z BŁOTKA.
7. LINKI OSŁANIAJĄCE PRZEDNIĄ SZYBĘ - POWINNY BYĆ STALOWE, POWLEKANE TWORZYWEM SZTUCZNYM, MONTOWANE OD KANGURA(GRILA) DO DACHU SAMOCHODU.
1. ZAKUP SAMOCHODU TERENOWEGO - ŻADNE AUTO FABRYCZNE NIE JEST WYPOSAŻONE DO JAZDY W TERENIE - AUTO TAKIE NALEŻY DOPOSAŻYC W AKCESORIA KTÓRE NAM POMOGĄ POKONYWAC PRZESZKODY W TERENIE (LINY, HAKI, WYCIAGARKI, ŁOPATY, tirfor, ITP.)
2. OPONY - ZAKUP OPON JEST UZALEŻNIONY OD ZASOBNOSCI NASZEGO PORTFELA - DO JAZDY W TERENIE KUPUJEMY KOMPLET OPON TERENOWYCH TYPU MT. DO JAZDY MOŻNA UŻYWAC DWÓCH KOMPLETÓW FELG I OPON TERENOWYCH I DROGOWYCH W ZALEŻNOŚCI OD POTRZEB
3. HAK HOLOWNICZY - MUSI BYĆ MOCNO PRZYTWIERDZONY DO RAMY. WYSTAJĄCA POPRZECZKA OSŁANIA NAM ZDERZAK PRZED USZKODZENIEM ORAZ LAMPY W ZDERZAKU JEŚLI OWE POSIADAMY
4. DODATKOWE WYPOSAŻENIE TO TAŚMY, LINY, SZEKLE, ŁOPATY, SIEKIERA, PODNOŚNIKI, NAJAZDY, WYCIAGARKI, ORAZ ZACZEPY DODATKOWE MONTOWANE Z BOKU SAMOCHODU.
5. SNORKEL - NIE DLA WSZYSTKICH POTRZEBNY ALE PRZYDATNY DO DUŻEJ WODY
6. WZMOCNIENIA PROGÓW - ORUROWANIE TO POWINNO BYĆ MOCOWANE DO RAMY I WYKONANE Z RURY TAKIEJ, ABY PODŁOŻENIE LEWARKA, CZY TEŻ PODPIĘCIE WYCIĄGARKI GO NIE USZKODZIŁO, A POMOGŁO NAS WYCIĄGNĄĆ Z BŁOTKA.
7. LINKI OSŁANIAJĄCE PRZEDNIĄ SZYBĘ - POWINNY BYĆ STALOWE, POWLEKANE TWORZYWEM SZTUCZNYM, MONTOWANE OD KANGURA(GRILA) DO DACHU SAMOCHODU.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości