Witam jestem troche tu nowy i nie bede ukrywal ze mam cicha nadzieje sie troche od Was nauczyc:)
Mam Korando od tygodnia wczesniej mialem omege 2.0 16V no wiadomo Karando wolniejsze ale klasa autko:)
Pali troszke duzo kolo 12 l ale przyuwazylem ze poci sie pod wezami przy wtryskach jutro pgrzebie moze to jest powodem.
Jest po kapitalce wymieniono tuleje pierscienie ( tlok polecial i szkod narobil) przejechalem 1200 km ile jeszcze potrzeba mu ostroznej jazdy do dotarcia??
korando 2,9D
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: korando 2,9D
Postautor: krzychu » 13 paź 2014, 21:44
chyba już
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
-
- Stały bywalec
- Posty: 2228
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: korando 2,9D
Postautor: krisw11 » 13 paź 2014, 23:06
Witaj kolego BURZA Korki,to fajne i nie tuzinkowe terenóweczki,prostota i niemal zero awarii jak na teraźniejsze plastikowe autka ,akurat maiłeś pechulca z tym motorem albo dał Ktoś ciała z olejem lub układem chłodzenia,cóż zdarza sie. Na dotarcie chyba już mu wystarczy jak napisał KRZYCHU,co do spalania one niestety tak mają mało kto potrafi zejść tym do dychy,masa,aerodynamika i przełożenie skrzyni swoje robi,poza tym technologia silnika pamięta Hitlera. Ale nie przejmuj sie bo wiele płaskich padaczek pali duuużo wiecej a w teren nie wjadą chyba,że raz
Kris
Re: korando 2,9D
Postautor: burza190 » 14 paź 2014, 5:48
Wielkie dzieki za odpowiedz .Wiec delikatnie powolutku bede przyspieszal.
A z tym tloczkiem to bylo tak ze dokladnie polecial sworzen mocujacy ramie tloka do szklanki-mam nadzieje ze rozumiecie bo nie bardzo lapie jeszcze slownictwo poprawne:)
A remontem nie bylo tak zle bo gosc zrobil remont na swoj koszt:)Jest mechanikiem dolozylem tylko na czesci.
A z tym tloczkiem to bylo tak ze dokladnie polecial sworzen mocujacy ramie tloka do szklanki-mam nadzieje ze rozumiecie bo nie bardzo lapie jeszcze slownictwo poprawne:)
A remontem nie bylo tak zle bo gosc zrobil remont na swoj koszt:)Jest mechanikiem dolozylem tylko na czesci.
Re: korando 2,9D
Postautor: burza190 » 01 gru 2014, 20:00
Panowie a nie wiecie gdzie czesci do niego mozna kupic??
Mam zniszczine przednie lampki trosze podrdzewiale w srodku wsadzil bym nowe ale to chyba kompletne trzeba a nihdzie nie moge znalesc:(
Mam zniszczine przednie lampki trosze podrdzewiale w srodku wsadzil bym nowe ale to chyba kompletne trzeba a nihdzie nie moge znalesc:(
-
- Stały bywalec
- Posty: 2228
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: korando 2,9D
Postautor: krisw11 » 01 gru 2014, 21:23
popatrz Kolego od golfa 2 albo 1 pasują ,tylko uchwyty trzeba lekko przerobić ale,to żadna trudność. Oryginał,to raczej tylko e-bay i drooogie.
Kris
Re: korando 2,9D
Postautor: burza190 » 01 gru 2014, 22:00
Bardzo Ci dziekuje
Oczywiscie sprawdze juz nie bawaem...teraz koczuje za granica zjezdzam na swieta to bede szukal.Bardzo jeszcze raz dziekuje
A nie znasz przypadkiem stron gdzie moge znalesc cala instalacie i podlaczenia napedow?? chodzi mi o podcisnienia gdzies mam blad wczesniel bylo oki ale cos chyba padlo przypuszczam ze to moja wina jak grzebalem:(
Oczywiscie sprawdze juz nie bawaem...teraz koczuje za granica zjezdzam na swieta to bede szukal.Bardzo jeszcze raz dziekuje
A nie znasz przypadkiem stron gdzie moge znalesc cala instalacie i podlaczenia napedow?? chodzi mi o podcisnienia gdzies mam blad wczesniel bylo oki ale cos chyba padlo przypuszczam ze to moja wina jak grzebalem:(
-
- Stały bywalec
- Posty: 2228
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: korando 2,9D
Postautor: krisw11 » 02 gru 2014, 1:39
Niestety Kolego żadnego schematu nie mam to dość prosty system i podłączenia ale jak nie podłączałeś kiedyś tego typu rzeczy,to lepiej napisz w dziale Musso jeszcze dodatkowo,to chłopaki pewnie coś ci podrzucą. Tam idą 3 wężyki podciśnieniowe i jedna wtyczka ,z tego co pamiętam i musi być koniecznie podpięta do zaworka nawet jak masz manualne sprzęgiełka bo inaczej wywala błąd.
Kris
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość