przerobka napendu w musso
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 gru 2008, 15:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 5971926
przerobka napendu w musso
Postautor: waldekpionki » 06 gru 2008, 19:06
witam wszystkich odnosnie swiecenia kontrolek napedow zle zformulowalem pytanie te wszystkie elektrozawory sa ok jak tylko zepne kostke do sterownika pod fotelem kierowcy odrazu swieca kontrolki ale reduktor nie zmienia napedu tylko zostaje na 2h
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: przerobka napendu w musso
Postautor: mussolinii » 06 gru 2008, 21:17
Sprawdz silniczek zalaczania napedu oraz czujnik predkosci obrotowej walu napedowego. Wszystko miesci sie przy skrzyni redukcyjnej. Przerabiac tego nie ma co bo sterownik sie nie uszkadza. Uszkadzaja sie elementy wykonawcze ktore sa w bliskim kontakcie z wilgocia.
A i jeszcze jedno.. nie zakladaj nowych topicow tylko pisz w tym ktory juz zaczales CLICK albo w tych co koledzy pisali CLICK. Pozdrawiam.
A i jeszcze jedno.. nie zakladaj nowych topicow tylko pisz w tym ktory juz zaczales CLICK albo w tych co koledzy pisali CLICK. Pozdrawiam.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 gru 2008, 15:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 5971926
Re: przerobka napendu w musso
Postautor: waldekpionki » 07 gru 2008, 9:11
dzieki za informacje na temat topicow pytanie do kolegi "mussolinii" mam musso od niedawna moze podpowiesz gdzie szukac przyczyny ,silnik sprawdzalem na krotko pracuje ,czujnik polozenia silnika reduktora dziala,elektrozawor sprzegow slychac zalacza sie sprzegielka dzialaja reduktor nie dziala wal sie swobodnie obraca ,jaka moze byc jeszcze przyczyna jak bys mogl cos podzucic z gory dziekuje
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: przerobka napendu w musso
Postautor: mussolinii » 07 gru 2008, 10:07
Jezeli wal sie swobodnie obraca to nie wrozy zbyt dobrze. Albo masz jednak uszkodzony ten silniczek od napedu reduktora albo uszkodzony jest sam reduktor wewnatrz. Silniczek obracajac sie przesuwa przesuwke ktora zazebia tryby i przekazuje moment napedowy na wal. Z drugiej strony jak po zalaczeniu napedu obraca Ci sie wal to rowniez przednie sprzegielka nie dzialaja gdyz powinny zlaczyc wal razem z kolami i rowniez nie powinno sie go dac obrocic. Ciezko jest stwierdzic na odleglosc co moze byc uwalone.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 gru 2008, 15:50
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 5971926
Re: przerobka napendu w musso
Postautor: waldekpionki » 07 gru 2008, 12:38
ale kolego jak zalacze na krotko tzn dam prad na silnik to reduktor sie zalaczy i jest ok tylko po mojemu cos z elektryka nie tak bo wypne wszystkie kostki na reduktoze a kontrolki sie swieca ,przelaczaniem przelacznikiem nic nie daje jak bys podal numer tel do siebie to bym ci kakretnie wytlumaczyl
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
Re: przerobka napendu w musso
Postautor: sasek1 » 07 gru 2008, 18:53
popatrz po kostkach. To jest najsłabsze ogniwo w musso.
- mussolinii
- Stały bywalec
- Posty: 1284
- Rejestracja: 24 cze 2008, 21:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 21490
- Lokalizacja: Szczecin
Re: przerobka napendu w musso
Postautor: mussolinii » 07 gru 2008, 21:00
waldekpionki nie za wiele Ci w tym temacie pomoge gdyz sam nie mialem tego typu problemu. Problem ten wysepuje u mojego kolegi i bedziemy ten temat niebawem zglebiali. W chwili obecnej sa inne prioritety typu cieknaca przekladania czy lozysko polosi. Gdy bede cos wiecej wiedzial to postaram sie opisac co bylo przyczyna swiecenia dwoch kontrolek w tym samym czasie 4H i 4L.
Problemu szukaj na zlaczkach i czujnikach.
Problemu szukaj na zlaczkach i czujnikach.
Daewoo Musso 2.9TD 1999r wersja HDLX
- mpn120
- Stały bywalec
- Posty: 269
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 15:46
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 3282521
- Skype: mpn120
- Lokalizacja: Jaktorów
Re: przerobka napendu w musso
Postautor: mpn120 » 08 gru 2008, 21:58
Po pierwsze to napęd sprawdzaj na odpalonym silniku bo możesz wałem obracać dzień cały jak pod ciśnienia sprzęgiełka nie dostaną.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości