Poszukuję Musso z silnikiem diesla. Czy ktoś mógłby coś opowiedzieć o autach na rynek holenderski. W mojej okolicy jest takie cudo:
http://allegro.pl/show_item.php?item=5121681053
Z tego co powiedział właściciel Nivo jest na tylnej osi i pompowane kompresorem manualnie w zależności od obciążenia.
Poszukiwane musso z silnikiem diesla
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
- szkodnik1000mb
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 lut 2015, 16:24
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Poszukiwane musso z silnikiem diesla
Postautor: szkodnik1000mb » 27 lut 2015, 15:22
Wszystko ładnie pięknie tylko Nivo - raz że pewnie ciężko dostępne, dwa - kosztuje 4xtyle co normal, ale da się przerobić na normalne zawieszenie.
kumpel robił tylny zawias w swoim W124 na nivo, 2400 poszło, za tą kasę to pewnie kupisz zestaw na podniesienia całego auta do góry o 2" (amory+sprężyny przód i tył)
Co do aut na rynek NL to podobno u nas trzeba mieć kratkę żeby mieć na firmę (VAT1) a w Holandii właśnie robili wersje podwyższane aby był jako osobowo/ciężarowy.
Ale to tylko info od kumpla co handluje autami, nie potwierdzone żadnym przepisem/wymogiem.
Co do rynku Holenderskiego to w NL ciężko znaleźć auto bez haka, każdy ma albo przyczepę z łodzią albo bagażnik na rowery na hak.
przebieg, hmm, powiecmy realny, czasami śledzę serwisy moto w NL i zawsze ciekawi mnie to jak ludzie to odbierają, auto z prywatnych rąk zawsze realny/prawdziwy przebieg (auta 10 lat i więcej 300tyś to norma), komisowe czy od handlarza te same 160-200tyś, normalnie jak u Nas w PL. Tylko u nas prywatnie też jadą w dół
kumpel robił tylny zawias w swoim W124 na nivo, 2400 poszło, za tą kasę to pewnie kupisz zestaw na podniesienia całego auta do góry o 2" (amory+sprężyny przód i tył)
Co do aut na rynek NL to podobno u nas trzeba mieć kratkę żeby mieć na firmę (VAT1) a w Holandii właśnie robili wersje podwyższane aby był jako osobowo/ciężarowy.
Ale to tylko info od kumpla co handluje autami, nie potwierdzone żadnym przepisem/wymogiem.
Co do rynku Holenderskiego to w NL ciężko znaleźć auto bez haka, każdy ma albo przyczepę z łodzią albo bagażnik na rowery na hak.
przebieg, hmm, powiecmy realny, czasami śledzę serwisy moto w NL i zawsze ciekawi mnie to jak ludzie to odbierają, auto z prywatnych rąk zawsze realny/prawdziwy przebieg (auta 10 lat i więcej 300tyś to norma), komisowe czy od handlarza te same 160-200tyś, normalnie jak u Nas w PL. Tylko u nas prywatnie też jadą w dół
podróże małe i duże,
http://picasaweb.google.com/kkucharzyk
http://picasaweb.google.com/kkucharzyk
- szkodnik1000mb
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 lut 2015, 16:24
- Model: Inny
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Poszukiwane musso z silnikiem diesla
Postautor: szkodnik1000mb » 05 mar 2015, 23:55
Dzwoniłem do sprzedawcy, w Musso nie działa reduktor 4L, tryb 4H podobno działa, ma pękniętą szybę z przodu (kamień) oraz miał kilka dni temu dzwonka z tyłu, ktoś podobno wjechał w tyłek Panu sprzedającemu.
Cena zeszła do 6600zł
Cena zeszła do 6600zł
podróże małe i duże,
http://picasaweb.google.com/kkucharzyk
http://picasaweb.google.com/kkucharzyk
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości