Witam,
w musso zwykle numer na ramie bardzo szybko staje się nieczytelny. Wiem że końcówka numeru powinna być na pasie przednim. U mnie jest ostatnie 6 cyfr więc ok ale na samym końcu cyfr nabitych na pasie przednim jest jeszcze litera R której w numerze na tabliczce znamionowej nie ma. Czy któryś z kolegów mógłby sprawdzić czy u niego jest tak samo czy inaczej ? Chce pojeździć trochę na wschód ale boję się że ktoś się przyczepi i będą problemy.
Numer nadwozia na pasie przednim
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- krzychu
- Stały bywalec
- Posty: 812
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:38
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Numer nadwozia na pasie przednim
Postautor: krzychu » 09 kwie 2015, 22:50
U mnie też była wybita R-ka
Na wschodzie problemu nie było.
Ani na granicy Polsko-Ukraińskiej ani na Ukraińsko-Mołdawskiej.
Między Mołdawią a Nadniestrzem też nie.
Pokazywałem końcówkę na pasie i tabliczkę na ścianie grodziowej.
Jedyny problem był tylko na granicy Mołdawsko-Ukraińskiej bo celnik ukraiński nauczył się polskiego słowa "cieńziarowy" (tak to śmiesznie wymawiał) i musiałem jakąś tam opłatę wnosić, coś a'la podatek drogowy czy inksza winieta a to dlatego że Musiołek miał homologację na ciężarowy i kratę w bagażniku.
Rafała Musso też bez numerów na ramie przeszło przez trzy różne wschodnie przejścia graniczne bez problemu.
Na wschodzie problemu nie było.
Ani na granicy Polsko-Ukraińskiej ani na Ukraińsko-Mołdawskiej.
Między Mołdawią a Nadniestrzem też nie.
Pokazywałem końcówkę na pasie i tabliczkę na ścianie grodziowej.
Jedyny problem był tylko na granicy Mołdawsko-Ukraińskiej bo celnik ukraiński nauczył się polskiego słowa "cieńziarowy" (tak to śmiesznie wymawiał) i musiałem jakąś tam opłatę wnosić, coś a'la podatek drogowy czy inksza winieta a to dlatego że Musiołek miał homologację na ciężarowy i kratę w bagażniku.
Rafała Musso też bez numerów na ramie przeszło przez trzy różne wschodnie przejścia graniczne bez problemu.
Teoria jest wtedy, kiedy wszystko wiemy, a nic nie działa.
Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa i nikt nie wie dlaczego.
My łączymy teorię z praktyką.
Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego.
Zapraszam na mojego chomika
hasło: musso
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości