faktycznie:
http://allegro.pl/ssangyong-musso-sport ... 97615.html
wybór MUSSO
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
- artega7
- Stały bywalec
- Posty: 219
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 21:46
- Model: Korando C (2011-)
- Rok produkcji: 2013
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: wybór MUSSO
Postautor: artega7 » 25 cze 2015, 15:21
To jest autko kolegi z forum. W tym wątku była o tym dyskusja sprzedaje-swojego-musiolka-pick-up-2-9-td-sports-t3421.html
Korando C, 2.0 150KM diesel, Quartz, 4x4, 2013r.
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 39
- Rejestracja: 07 lut 2015, 9:36
- Model: Musso Sports
- Gadu-Gadu: 0
Re: wybór MUSSO
Postautor: gorylpl1 » 28 cze 2015, 14:29
http://olx.pl/oferta/deawoo-musso-CID5- ... e57183fd80
oglądałem
Samochód ma 2 nowe tyle opony i 2 przednie w dobrym stanie-opony nowe nie nalewki.
Samochód ma sprawne napędy zapinają się oryginalnie podciśnieniowi. Nie słychać jakiś niepokojących odgłosów-ale znawcą nie jestem.
Tapicerka w środku z tyłu trochę pobrudzona, zalana- jeździ pies....może by się wyprała. Deska, plastik, reszta nie sa mocno zużyte.
Karoseria z zewnątrz praktycznie brak śladów korozji, jedynie przy uszczelce na tylnej klapie. Ogólnie blacharka i rama OK.
Sprzęgło łapie strasznie nisko i czasami lekko szarpie-może kwestia przyzwyczajenia, albo się kończy.
Teraz o co mnie niepokoi.
Silnik trochę ubrudzony olejem widać że są jest jakiś wycieki, ...widoczny przy wężu gumowym-nie wiem czy należy się tego obawiać czy te typy tak mają?
W samochodzie była wymieniana turbina-czy przy przebiegu 230 000km w tym silniku powinna już paść?
oglądałem
Samochód ma 2 nowe tyle opony i 2 przednie w dobrym stanie-opony nowe nie nalewki.
Samochód ma sprawne napędy zapinają się oryginalnie podciśnieniowi. Nie słychać jakiś niepokojących odgłosów-ale znawcą nie jestem.
Tapicerka w środku z tyłu trochę pobrudzona, zalana- jeździ pies....może by się wyprała. Deska, plastik, reszta nie sa mocno zużyte.
Karoseria z zewnątrz praktycznie brak śladów korozji, jedynie przy uszczelce na tylnej klapie. Ogólnie blacharka i rama OK.
Sprzęgło łapie strasznie nisko i czasami lekko szarpie-może kwestia przyzwyczajenia, albo się kończy.
Teraz o co mnie niepokoi.
Silnik trochę ubrudzony olejem widać że są jest jakiś wycieki, ...widoczny przy wężu gumowym-nie wiem czy należy się tego obawiać czy te typy tak mają?
W samochodzie była wymieniana turbina-czy przy przebiegu 230 000km w tym silniku powinna już paść?
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości