Jak wam się podoba koncept na nowego SUVa od SsandYonga? Kanciasta bryła przypomina nowego Jeepa Renegade
Filmik - https://www.youtube.com/watch?v=lGZgCBvyS80
Nowy SUV SsangYong XAV Adventure
Tutaj możemy porozmawiać na wszystkie tematy, niekoniecznie związane z motoryzacją
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: Nowy SUV SsangYong XAV Adventure
Postautor: kurpi » 03 mar 2016, 10:12
mi się kojarzy z toyotą fj cruiser.Jakby zrobili go jako faktycznie terenowe i wielkości tak mniej więcej jak mój kyron to chętnie bym takiego przygarnął
Był terrano I 2.4 jest golf 1.9 tdi 4x4 oraz Kyron 2.0
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 maja 2015, 7:24
- Gadu-Gadu: 0
Re: Nowy SUV SsangYong XAV Adventure
Postautor: Eskulap » 03 mar 2016, 13:30
Opis ze strony SsangYonga:
XAV - Adventure
Koncepcja
XAV-Adventure to najnowszy koncepcyjny kompaktowy SUV SsangYonga. To spojrzenie w przyszłość, ilustracja tego, jak obecny crossover Korando może zostać zinterpretowany na nowo, jako czwarta odsłona tej długowiecznej i udanej marki samochodów.
XAV-Adventure, którego zobaczyć można było już podczas Wystawy Motoryzacyjnej w Seulu w tym roku, pomoże przedefiniować przyszłe trendy rozwoju kompaktowych SUV-ów SsangYonga. Pojazd ten, podobnie jak Tivoli, projektowany jest z myślą o potrzebach młodego, bardziej aktywnego pokolenia, które pragnie używać swojego samochodu zarówno w zabieganym życiu codziennym, jak i podczas wakacyjnych lub weekendowych wyjazdów.
Styl
XAV-Adventure to prawdziwy SUV, czyli samochód sportowo-użytkowy. Jego masywne proporcje i męska bryła przywodzą na myśl używane nie tak dawno temu popularne „trucki" z napędem 4x4: silny, mocny i z przestronną „kwadratową" przestrzenią wewnętrzną umożliwiającą zabieranie ze sobą dużego i nieporęcznego sprzętu sportowego.
Wnętrze wydaje się proste, a jednak jest pojemne i wysoce praktyczne. Z jednej strony współczesna i o luksusowym wyglądzie mieszanina czerni i naturalnych brązów, z drugiej – pełne wyobraźni dostosowanie samochodu do praktycznego użytkowania. Dla przykładu, schowek w tylnych drzwiach umożliwia załadowanie tych wszystkich dodatkowych przedmiotów, które potrzebne są podczas aktywnego wypadu poza miasto.
Wewnętrzny element dachu z włókna węglowego to składana powłoka płócienna. Rozwiązanie takie pozwala podróżującym cieszyć się otwartą przestrzenią i bliskością z otaczającej ich natury.
Wyposażenie
Samochód wyposażony jest w jeden z dwóch silników o pojemności 1,6 litra: wysokoprężny lub benzynowy, jak również w hybrydowy elektryczny system E-4WD. System E-4WD składa się z akumulatora litowo-jonowego i dwóch zamontowanych z tyłu silników elektrycznych, które umożliwiają jazdę w dwóch trybach: hybrydowo-oszczędnym i hybrydowo-wyczynowym. System oferuje również bezpieczną jazdę po bezdrożach oraz miejską.
Samochód dysponuje także systemem SsangYonga 3S-CUBE. Zawiera on specjalny czujnik z inteligentnym systemem kontroli ruchu, elektronicznie sterowanym zawieszeniem pneumatycznym i „wizją stereo", dzięki czemu automatycznie identyfikuje warunki panujące na drodze i dostosowuje zawieszenie w celu optymalizacji komfortu jazdy. W rezultacie jazda po wyboistym podłożu będzie miękka, zaś podczas szybkiego przemierzania autostrady zawieszenie usztywni się i obniży, by zwiększyć kontrolę nad pojazdem i zminimalizować ryzyko poślizgu lub wywrotki.
XAV-Adventure został zaprojektowany z myślą o przygodzie tam, gdzie nie sięgają drogi. Oferuje wysoki prześwit i duży kąt rampowy, jest także zdolny do brodzenia w wodzie i stromego podjazdu. Kolejny element zabezpieczenia samochodu to opony odporne na przebicie typu „run flat", których bieżnik nadaje się do jazdy zarówno po drogach, jaki i poza nimi.
XAV - Adventure
Koncepcja
XAV-Adventure to najnowszy koncepcyjny kompaktowy SUV SsangYonga. To spojrzenie w przyszłość, ilustracja tego, jak obecny crossover Korando może zostać zinterpretowany na nowo, jako czwarta odsłona tej długowiecznej i udanej marki samochodów.
XAV-Adventure, którego zobaczyć można było już podczas Wystawy Motoryzacyjnej w Seulu w tym roku, pomoże przedefiniować przyszłe trendy rozwoju kompaktowych SUV-ów SsangYonga. Pojazd ten, podobnie jak Tivoli, projektowany jest z myślą o potrzebach młodego, bardziej aktywnego pokolenia, które pragnie używać swojego samochodu zarówno w zabieganym życiu codziennym, jak i podczas wakacyjnych lub weekendowych wyjazdów.
Styl
XAV-Adventure to prawdziwy SUV, czyli samochód sportowo-użytkowy. Jego masywne proporcje i męska bryła przywodzą na myśl używane nie tak dawno temu popularne „trucki" z napędem 4x4: silny, mocny i z przestronną „kwadratową" przestrzenią wewnętrzną umożliwiającą zabieranie ze sobą dużego i nieporęcznego sprzętu sportowego.
Wnętrze wydaje się proste, a jednak jest pojemne i wysoce praktyczne. Z jednej strony współczesna i o luksusowym wyglądzie mieszanina czerni i naturalnych brązów, z drugiej – pełne wyobraźni dostosowanie samochodu do praktycznego użytkowania. Dla przykładu, schowek w tylnych drzwiach umożliwia załadowanie tych wszystkich dodatkowych przedmiotów, które potrzebne są podczas aktywnego wypadu poza miasto.
Wewnętrzny element dachu z włókna węglowego to składana powłoka płócienna. Rozwiązanie takie pozwala podróżującym cieszyć się otwartą przestrzenią i bliskością z otaczającej ich natury.
Wyposażenie
Samochód wyposażony jest w jeden z dwóch silników o pojemności 1,6 litra: wysokoprężny lub benzynowy, jak również w hybrydowy elektryczny system E-4WD. System E-4WD składa się z akumulatora litowo-jonowego i dwóch zamontowanych z tyłu silników elektrycznych, które umożliwiają jazdę w dwóch trybach: hybrydowo-oszczędnym i hybrydowo-wyczynowym. System oferuje również bezpieczną jazdę po bezdrożach oraz miejską.
Samochód dysponuje także systemem SsangYonga 3S-CUBE. Zawiera on specjalny czujnik z inteligentnym systemem kontroli ruchu, elektronicznie sterowanym zawieszeniem pneumatycznym i „wizją stereo", dzięki czemu automatycznie identyfikuje warunki panujące na drodze i dostosowuje zawieszenie w celu optymalizacji komfortu jazdy. W rezultacie jazda po wyboistym podłożu będzie miękka, zaś podczas szybkiego przemierzania autostrady zawieszenie usztywni się i obniży, by zwiększyć kontrolę nad pojazdem i zminimalizować ryzyko poślizgu lub wywrotki.
XAV-Adventure został zaprojektowany z myślą o przygodzie tam, gdzie nie sięgają drogi. Oferuje wysoki prześwit i duży kąt rampowy, jest także zdolny do brodzenia w wodzie i stromego podjazdu. Kolejny element zabezpieczenia samochodu to opony odporne na przebicie typu „run flat", których bieżnik nadaje się do jazdy zarówno po drogach, jaki i poza nimi.
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: Nowy SUV SsangYong XAV Adventure
Postautor: renegade » 03 mar 2016, 13:47
co to za silniki 1,6
Jak pod machą nie ma minimum 2,5 to go nie chcę nawet za darmo.
Jak pod machą nie ma minimum 2,5 to go nie chcę nawet za darmo.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości