NAPĘDY 4H 4L
- kurpi
- Stały bywalec
- Posty: 420
- Rejestracja: 13 kwie 2010, 14:51
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Mikołów
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: kurpi » 22 kwie 2016, 22:51
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 gru 2015, 13:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: sebastian84 » 26 kwie 2016, 8:02
- Dios
- Rusza z kopyta
- Posty: 47
- Rejestracja: 26 gru 2013, 16:47
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: W-wa
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: Dios » 26 kwie 2016, 8:38
odczytaj kod błędu napędów.
zwierasz odpowiednie piny ( zależy od wtyczki) i przy włączaniu zapłonu miga 4WD - to będzie kod błędu.
wszystko to było przerabiane na forum.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 gru 2015, 13:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: sebastian84 » 26 kwie 2016, 17:44
- Fuss
- Rusza z kopyta
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 cze 2015, 13:34
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: Fuss » 27 kwie 2016, 23:32
Pozdrawiam
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 gru 2015, 13:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: sebastian84 » 18 maja 2016, 19:57
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: michaldenisiuk » 18 maja 2016, 21:29
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: Trawas » 18 maja 2016, 22:51
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: Trawas » 18 maja 2016, 23:15
Musisz czytać forum, nie tylko nowe tematy bo prawdę powiedziawszy to wszystko już było i wielokroć się tylko powtarzamy.
Zauważyłem to po mojej dwu letniej przerwie bytności na forum - że nowe tematy to w zasadzie powtarzające się stare tematy , które już zostały rozpracowane.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 gru 2015, 13:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: sebastian84 » 19 maja 2016, 13:23
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: michaldenisiuk » 19 maja 2016, 13:38
W razie czego zostanie jeszcze tylko przedzwonic kable od sterownika do silniczka...pod samochodem u mnie wszystkie byly w oleju i blocie.po czyszczeniu jest lepiej
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 gru 2015, 13:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: sebastian84 » 19 maja 2016, 14:55
Przedzwonilem przewody miedzy sterownikiem a silniczkim i wszystko jest ok...rece opadaja
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: michaldenisiuk » 19 maja 2016, 20:39
Nie wiem czy silnik od napędów sterowany jest poszczególnymi pinami czy napięciem.moze ten silniczek się przycina i nie przesuwa do końca? Wrzuć jakiś schemat to zaraz rozgryziemy bo na telefonie nie mam jak.Wyciagnalbym silniczek i zgodnie ze schematem zobaczylbym czy na krótko będzie pracował prawidłowo.
Teraz tak patrzę że problem nastąpił po wymianie reduktora... czy on jest na pewno sprawny? Może spróbować ręcznie zapiąć 4l
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 28
- Rejestracja: 20 gru 2015, 13:25
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 2900
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: sebastian84 » 20 maja 2016, 8:34
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: NAPĘDY 4H 4L
Postautor: Trawas » 20 maja 2016, 13:54
Założę się, że awaria u ciebie nie ma nic wspólnego ze sterownikiem napędów. Jeśli - to nawala , jak wykazuje praktyka , zawsze ta swoista rozdzielnia podobna do mechanicznego programatora w starych pralkach. Brudna bieżnia styków na, której odłożył się syf na najrzadziej pracującym sektorze - czyli na części podającej prąd dla nastawy L4. Zobaczysz , jak to rozbierzesz, to na bieżni styku będzie warstwa utwardzonego kurzu pomieszanego z olejem - wielu kolegów to już przerabiało łącznie ze mną bo dokładnie ten sam problem miałem swego czasu w Rexie 2,9 TD. Po oczyszczeniu rozdzielacza prądu przy silniczku wszystko zaczęło pracować poprawnie.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości