Ep. Nowy z Musso 3.2
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
-
- Forumowicz
- Posty: 76
- Rejestracja: 04 cze 2015, 8:29
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: LRA
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: salvatlon » 12 kwie 2016, 9:58
http://www.landparts.pl/sklep/view/818
ja założyłem te na tył i przód podkręcony ok 4,5cm, sprawdzą się bardzo dobrze
ja założyłem te na tył i przód podkręcony ok 4,5cm, sprawdzą się bardzo dobrze
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: uki » 12 kwie 2016, 13:40
Niestety przy 32" na przedzie będziesz musiał zrobić konkretną podcinkę . U mnie przy 31" i ET -30 musiałem delikatnie ingerować w przód, muszę jeszcze ograniczyć ruch koła w górę bo potrafi momentami dobić do rantu błotnika.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- epul
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 lut 2016, 21:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: G-ce
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: renegade » 05 maja 2016, 12:03
też muszę zmienić przewody bo ostatnio za któryś złapałem i mnie pizdło.
Przewody są 3 bo na 3 świecach masz cewki a do pozostałych 3 idą przewody z cewek.
Przewody są 3 bo na 3 świecach masz cewki a do pozostałych 3 idą przewody z cewek.
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: uki » 15 maja 2016, 16:36
Nie zapomnijcie także o wymianie fajek łączących cewkę pionowo w dół ze świecą zapłonową - są bez problemu dostępne a też kiedyś się potrafią skończyć.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: renegade » 15 maja 2016, 23:05
Ja dziś zamówiłem przewody NGK za 300pln, Cewki były zmieniane przez poprzedniego właściciela (mam paragon) ale nie przyszło mi do głowy sprawdzić czy zmieniał z fajkami czy bez (stare cewki mam bo podobno okazały się dobre). Jutro mam wyjazd więc nie zmienię ale we wtorek będę zakładał nowe kable i świece. Świece też NGK tylko V-LINE bo korciło mnie na LPG3 ale kosztują prawie 70PLN/szt i na razie odpuściłem. Muszę najpierw podjechać do gaziaża bo prawdopodobnie będzie do wymiany parownik (podobno jest za mały) i nie wiem co powie na wtryski (na pewno trzeba ja przerobić a może i wymienić)
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: michaldenisiuk » 17 maja 2016, 8:31
mialem u siebie sprezyny z Brit Part od Disco +2" HD i nie polecam
tyl poszedl baaardzo wysoko i lewy drazek/ten krotki wahacz walil o zbiornik paliwa poza tym samochod stal sie taczką...doszly tez wibracje walu i nawet po podkreceniu przodu na drazkach max tyl byl znacznie wyzej i wygladalo to poprostu zle.. po ciachnieciu sprezyn o 2cm stal w miare rowno przod i tyl (przod byl maxymalnie podkrecony na drazkach az do oparcia sie na ogranicznikach wiec...przod tez byl taczka:D
samochod byl bardzo niestabilny i nerwowy po wjechaniu na dziure.Progi zwalniajace? katorga chyba ze zatrzymywalem sie przed nimi i przetaczalem przez nie jak najwolniej.
co do sprezyn ktore mialem dodam jeszcze ze mam pod samochodem butle 85l i po zalaniu do pelna tez bylo za twardo wiec wolalbym dorobic podkladki pod sprezyny zachowujac miekkosc i komfort a zyskujac troche na przeswicie.
Pozdrawiam
ps.u mnie krucce tez skorodowane..moglbys wrzucic zdjecie jak ci to naprawili? lutowanie?
tyl poszedl baaardzo wysoko i lewy drazek/ten krotki wahacz walil o zbiornik paliwa poza tym samochod stal sie taczką...doszly tez wibracje walu i nawet po podkreceniu przodu na drazkach max tyl byl znacznie wyzej i wygladalo to poprostu zle.. po ciachnieciu sprezyn o 2cm stal w miare rowno przod i tyl (przod byl maxymalnie podkrecony na drazkach az do oparcia sie na ogranicznikach wiec...przod tez byl taczka:D
samochod byl bardzo niestabilny i nerwowy po wjechaniu na dziure.Progi zwalniajace? katorga chyba ze zatrzymywalem sie przed nimi i przetaczalem przez nie jak najwolniej.
co do sprezyn ktore mialem dodam jeszcze ze mam pod samochodem butle 85l i po zalaniu do pelna tez bylo za twardo wiec wolalbym dorobic podkladki pod sprezyny zachowujac miekkosc i komfort a zyskujac troche na przeswicie.
Pozdrawiam
ps.u mnie krucce tez skorodowane..moglbys wrzucic zdjecie jak ci to naprawili? lutowanie?
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: uki » 17 maja 2016, 19:00
Z tymi króćcami to bardziej złożona historia. Trzeba wyciągnąć i rozłożyć cały kosz i albo dospawać starannie tigiem rurki lub uciąć i zrobić łączenie skręcane ale to już ocenisz jak wyciągniesz i zobaczysz dokąd doszła korozja
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- epul
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 lut 2016, 21:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: G-ce
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: epul » 19 maja 2016, 7:40
No te króćce to były spawane tigiem nawet chyba wieczko było dorabiane. Zdjęć nie mam niestety. Tam ogolnie korozja panowała straszna.
Mam też nowy problem a mianowicie wycieraczki mi chodzą strasznie opornie i wolno jak by umierały. Recznie jak przesuwam to nie ma oporów więc coś musi być z silniczkiem raczej.
Mam też nowy problem a mianowicie wycieraczki mi chodzą strasznie opornie i wolno jak by umierały. Recznie jak przesuwam to nie ma oporów więc coś musi być z silniczkiem raczej.
- epul
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 lut 2016, 21:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: G-ce
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: epul » 13 wrz 2017, 15:59
musso3.jpg
musso2.jpg
musso1.jpg
Witam znów.
Autko po sporych modach. Koła 33" lift budy 7cm + lift zawiechy 7cm.
Czy ktoś sie orientuje gdzie jest bezpiecznik od pompy paliwa. Nie dochodzi napięcie do pompy paliwa. Pompa działa na krótko w zapalniczce i tak sie przemieszczam obecnie awaryjnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: uki » 13 wrz 2017, 20:49
Jak wypiękniał Musso . Robi wrażenie niesamowite. Co do bezpieczników to najpierw sprawdź przekaźnik pod maską przy lewym nadkolu przykręcony do budy (są tam dwa jeden z nich ma wymienny bezpiecznik i ten będzie od pompy)
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
- epul
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 lut 2016, 21:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: G-ce
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: epul » 17 wrz 2017, 16:54
Który to przekaźnik?
podsyłam foto
Dodatkowo lift budy wymusił zmiane filtra więc wleciał stożek na chwile obecna i trzeba było wykonac podpore więc sklep budowlany odwiedzony.
podsyłam foto
bezpiecznikimusso.jpg
Dodatkowo lift budy wymusił zmiane filtra więc wleciał stożek na chwile obecna i trzeba było wykonac podpore więc sklep budowlany odwiedzony.
mussofiltr.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- uki
- Stały bywalec
- Posty: 626
- Rejestracja: 01 sty 2010, 16:07
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Lokalizacja: Podlasie :)
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: uki » 18 wrz 2017, 8:04
Przekaźnik jest w lewym dolnym rogu zdjęcia z przeźroczystą osłoną przy okrągłym elemencie z opisem HFM MS. Powinien mieć tam bezpiecznik - warto też sprawdzić styki w środku czy nie wyjarane
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele wysysają pszczoły i jeżdżą Rextonem
-
- Stały bywalec
- Posty: 107
- Rejestracja: 10 lip 2015, 10:05
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: michaldenisiuk » 01 paź 2017, 9:33
epul...swietna maszyna!!
ja tez mam 3.2 ale narazie na 31stoi
skad brales podkladki 7cm pod bude?
podrzuc jakis namiar to tez sobie zrobie
ja tez mam 3.2 ale narazie na 31stoi
skad brales podkladki 7cm pod bude?
podrzuc jakis namiar to tez sobie zrobie
- epul
- Rusza z kopyta
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 lut 2016, 21:44
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1996
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: G-ce
Re: Ep. Nowy z Musso 3.2
Postautor: epul » 19 lis 2017, 8:17
Zajmuje się zawodowo produkcją billboardów www.reklamowetablice.com wiec jak ktoś będzie potrzebował to mogę wyciąć na plaźmie odpowiednie podkładki. Sprawa dość prosta.
Ostatnio mam taki objaw ( dwa razy się zdarzyło ) że auto normalnie jeździ i jak zgasiłem auto to już nie chciało zapalić. Postało parę dni i dalej normalnie działa. Dowiedziałem się ze w mercu z tym samym silnikiem jest to typowa usterka czujnika położenia wału. Czy też jest to typowe w naszych musso? Gdzie ten czujnik jest ?
Ostatnio mam taki objaw ( dwa razy się zdarzyło ) że auto normalnie jeździ i jak zgasiłem auto to już nie chciało zapalić. Postało parę dni i dalej normalnie działa. Dowiedziałem się ze w mercu z tym samym silnikiem jest to typowa usterka czujnika położenia wału. Czy też jest to typowe w naszych musso? Gdzie ten czujnik jest ?
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości