Po zapięciu manuali AVM w pozycję 4x4 chwilami w trakcie jazdy zaczyna cos strasznie zgrzytać jak wpadam w dziure (jakiś inny wstrząs) to przestaje ale za chwile wraca rzecz dzieje się(na moje ucho) w lewym przednim kole. Czasami jak sięzatrzymam tosłysze takie bardzo dziwięczne odgłosy jak by metal o metal dzwonił ( naprawde jakby ktos młotkami stukał). Co to możę być: przegób, uszkodzone sprzgiełko, półośka ??
Dodam żę jak przełącze w pozycje 4x2 to nie ma rzadnych odgłosów.
Oczywiście napędu na przód nie mam bo znowu się zepsół silniczek które to ustrojstwo przełąćza
Czy to kiedyś zacznie działać
HILFE
Po zapięciu manuali AVM ...
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- ponton26
- Stały bywalec
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2008, 9:49
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 4013960
- Skype: uwo.net.pl
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontaktowanie:
Po zapięciu manuali AVM ...
Postautor: ponton26 » 01 gru 2008, 10:14
Powodzenia w nierównej walce z Koreańską myślą techniczną.
- ZELOY
- Rusza z kopyta
- Posty: 43
- Rejestracja: 10 sie 2008, 20:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 99
- Pojemność silnika: 29
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: Po zapięciu manuali AVM ...
Postautor: ZELOY » 28 sty 2009, 21:01
u mnie za to coś piszczy po załączeniu avm jak załącze4x4 też popiskuje nie mogę dojść co to za cholerstwo
- MUSSOART
- Stały bywalec
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 sty 2008, 19:36
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Po zapięciu manuali AVM ...
Postautor: MUSSOART » 29 sty 2009, 18:11
Witam a czy przy zakładaniu AVM posmarowaliscie dobrze tryby smarem ŁT ja miałem WARNA mechanicznego to tak samo działające ustrojstwo 4x2 4x4 i nic nie piskało ani stukało bo to spina piaste z półosią sprawdz sobie łożyska podnieś przód i pomajtaj kołami góra dół możesz mieć ostry luz moje musso w ciągu 20tyś km zmieniane 2 razy łożyska z przodu bo szybko się wybijają jak lubisz w terenie pokrecić. Zabezpiecz sobie wejścia (podciśnienie dochodzące do starych sprzęgieł automatów) przy zwrotnicach na stałe zaślepkami gumowymi jak masz manuale by nie dostwało się tam ten cały syf błoto itp to też ma wpływ na żywotność piast przednich.
Pozdrawiam MussoArt.
Pozdrawiam MussoArt.
- ZELOY
- Rusza z kopyta
- Posty: 43
- Rejestracja: 10 sie 2008, 20:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 99
- Pojemność silnika: 29
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: Po zapięciu manuali AVM ...
Postautor: ZELOY » 10 lut 2009, 17:29
miałem coś podobnego ale pojeżdziłem trochę w terenie z mpn120 i przestało zgrzytać i piszczeć jednym słowem
używajcie samochodu do tego do czego go stworzyli (jazda w terenie) więcej błota a samo przejdzie
używajcie samochodu do tego do czego go stworzyli (jazda w terenie) więcej błota a samo przejdzie
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości