Luz na półosi.
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 21
- Rejestracja: 25 sty 2009, 17:55
- Model: Korando
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Luz na półosi.
Postautor: nureksw » 03 maja 2009, 8:19
Witam wszystkich. Jak to zwykle bywa podczas napraw jedego stwierdza się coś jeszcze. Stwierdziłem w moim aucie coś dziwnego a mianowicie z jednej strony występuje luz na piaście dochodzącej do koł (około 1,5 cm) a z drugiej strony nawet nie drgnie. co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Pozdrawiam i proszę o radę.
- misiek
- Stały bywalec
- Posty: 272
- Rejestracja: 30 lis 2007, 11:36
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2000
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: gliwice/scyzoryk
Re: Luz na półosi.
Postautor: misiek » 04 maja 2009, 8:48
luz na piaście to rozumiem ze luz na łozysku trzeba wyrególowac lub wymienić łozysko kolego
korando2.9
- ponton26
- Stały bywalec
- Posty: 192
- Rejestracja: 26 sie 2008, 9:49
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1999
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 4013960
- Skype: uwo.net.pl
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Kontaktowanie:
Re: Luz na półosi.
Postautor: ponton26 » 04 maja 2009, 13:56
Jeśli dobrze rozumiem masz luz na półosi w miejscu gdzie wchodzi do koła patrząc (ruszając) przy kole od wewnetrznej strony.
Jesli tak, to (musso tak jest) poleciało łożysko. Koszt do musso to 42 zł plus osłona i uszczelniach kolejne 40 kilka złociszy
Robota na jkaies 2-3 godziny.
Jesli tak, to (musso tak jest) poleciało łożysko. Koszt do musso to 42 zł plus osłona i uszczelniach kolejne 40 kilka złociszy
Robota na jkaies 2-3 godziny.
Powodzenia w nierównej walce z Koreańską myślą techniczną.
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Luz na półosi.
Postautor: trol48 » 14 sie 2016, 11:24
luz wzdłuzny czy poprzeczny
wzdluzny- regulacja podkladkami i pierscien zegera
poprzeczny - dokrec lozysko nakretka
wzdluzny- regulacja podkladkami i pierscien zegera
poprzeczny - dokrec lozysko nakretka
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości