Dokładnie tam, był w kolorze czarnym wersja Saphirez napędem na cztery koła i automatem, nie miał tylko szyberdachu.Wtedy mówił mi 115 tyś. ale ja mam kartę dużej rodziny i na nowy dostałem 12% rabatu więc nie opłacało mi się bo jednak silnik 22. i siedem biegów to jednak różnica.Zrobiłem prawie 4 tyś. kilometrów i aż wstyd przyznać nie zajrzałem jeszcze pod maskę nawet nie wiem jak silnik wygląda hehe.
Samochód jest super i tyle za taką kasę nic lepszego nie ma
Nowy Rodius - czy warto?
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lip 2016, 15:11
- Model: Rodius
- Rok produkcji: 2016
- Pojemność silnika: 2200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Nowy Rodius - czy warto?
Postautor: gksr » 14 wrz 2016, 12:06
Odnośnie jeszcze volkswagena.Ja do tej pory jeździłem od nowości caddy maxi 1.9.Ten samochód to taczka w porównaniu do Rodiusa. Oczywiście technologia się zmienia ale to jest po prostu przepaść, oddałem go na wyłączność żonie...Rodius to samochód osobowy o komforcie osobówki a transporter to zwykły dostawczak o jakimkolwiek komforcie możesz zapomnieć .Nie wspominając że możesz zapomnieć o porównywalnej cenie bo mercedes V-klasa nawet jest tańszy a i tak nie ma czego porównywać.Więc do wyboru masz albo przeszczepione dostawczaki w niekoniecznie dostawczej cenie lub z silnikiem od kosiarki, albo samochód sprowadzony z USA ale wyłącznie po wypadku (tylko takie są w ofercie), a jeżeli nowy to za chore pieniądze a i tak bez gwarancij i jeszcze ten silnik benzynowy... Ja długo szukałem i się zastanawiałem aż trafiłem na Rodiusa co nie było łatwe nawet w necie.Tu masz samochód od dealera z gwarancją i to na pięć lat bez żadnych wyłączeń,pakiet ubezpieczenia dealerskiego o czym nie masz co marzyć przy prywatnym imporcie i normalną cenę jak za taki samochód.Do tego z dużym bagażnikiem i komfortowymi pełnoprawnymi siedmioma miejscami z normalnym wsiadaniem na trzeci rząd siedzeń.W środku jest cicho nawet przy dużych prędkościach,hamulce jak żyleta, wentylacja super, zawieszenie też i do tego świetnie trzyma w zakrętach.Jedynie na autostradzie przy naprawdę dużej prędkości czuć porywy wiatru ale to w końcu nie przecinak autostradowy co nie znaczy że nie można nim jechać bardzo szybko.Nie wspominam o automacie i napędzie na cztery koła. Sprawdzałem go w terenie tam dopiero można poznać zalety zawieszenia tego auta.Opisy na temat tego samochodu przez różnego rodzaju pismaków są godne pożałowania, ja rozumiem że pracują w niemieckich firmach i wiadomo że będą chwalić produkcję ich chlebodawców więc muszą się starać. Naprawdę trzeba się naprodukować żeby wmówić komuś że ich, chociaż co najmniej dwa razy droższe, jest lepsze.Ja pofatygowałem się do Bydgoszczy żeby go zobaczyć na własne oczy i się przejechać i już wiedziałem że to kłamstwa i złożyłem zamówienie i dziś po dwóch miesiącach posiadania wiem że to był strzał w dziesiątkę.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości