Pilot i kluczyk
SsangYong Rexton flagowy SUV marki, produkowany od 2003 do 2016 roku - znany i lubiany przez wszystkich. Tutaj znajdziecie wszelkie informacje na jego temat
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 mar 2015, 10:34
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: PuyolTDI » 23 maja 2016, 9:57
Ale kto tu mówi o odcinaniu IMO. Pastylka transpondera trafiła do nowego pilota i nic nie zostało odcięte. Chodzi jedynie o dodanie radiowego sterowania do otwierania zamka centralnego.
Pytałem czy ktoś już nie przerabiał tematu bo na chwilę obecną mam problem z podłączeniem. Odnalezienie odpowiednich przewodów zajmuje trochę czasu a nie mam za bardzo jak do tego przysiąść na dłużej i robię to z doskoku.
Pytałem czy ktoś już nie przerabiał tematu bo na chwilę obecną mam problem z podłączeniem. Odnalezienie odpowiednich przewodów zajmuje trochę czasu a nie mam za bardzo jak do tego przysiąść na dłużej i robię to z doskoku.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Trawas » 23 maja 2016, 13:16
Cały problem w tym, że sterowanie zamkiem centralnym też idzie z komputera . Po kiego szukasz odpowiednich przewodów ? w manualu masz rozrysowaną całą instalację - i powiem, że nie wygląda to zachęcająco.
-
- Stały bywalec
- Posty: 149
- Rejestracja: 22 sty 2016, 8:40
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 10354196
- Skype: michal.mroz
- Lokalizacja: Lipsko
- Kontaktowanie:
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: renegade » 23 maja 2016, 15:56
w moim przypadku chodziło żeby wywalić immo bo powodowało problem, nie mogłem uruchomić auta.
Na szczęście ktoś zamontował w nim alarm z podpięciem do centralnego który zamykał i otwierał auto bez aktywacji immo. Jak już mi się udało odblokować immo ( w akcie desperacji zrobiłem mu krótkie zwarcie i immo puściło) zakupiłem uniwersalny zestaw sterowania centralnym z kluczykami scyzorykami i wpiąłem zamiast alarmu.
Na szczęście ktoś zamontował w nim alarm z podpięciem do centralnego który zamykał i otwierał auto bez aktywacji immo. Jak już mi się udało odblokować immo ( w akcie desperacji zrobiłem mu krótkie zwarcie i immo puściło) zakupiłem uniwersalny zestaw sterowania centralnym z kluczykami scyzorykami i wpiąłem zamiast alarmu.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 mar 2015, 10:34
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: PuyolTDI » 24 maja 2016, 17:04
No i pełen sukces. Trawas miałeś rację. Z manualem był to dziecinnie proste. Jak ktoś chciał coś takiego robić u siebie to wystarczy radiowy sterownik sterowany masą przystosowany do siłowników elektrycznych.
Największy problem będzie z grotem do scyzoryka. Praktycznie nie do zdobycia. Ja swój robiłem na zamówienie.
A czy ktoś z was szukał loga fi14 mm do wklejenia w pilota ?
Największy problem będzie z grotem do scyzoryka. Praktycznie nie do zdobycia. Ja swój robiłem na zamówienie.
A czy ktoś z was szukał loga fi14 mm do wklejenia w pilota ?
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Trawas » 25 maja 2016, 0:59
Dobry jesteś, moje gratulacje - ale tak się zastanawiam - przecie komp twój niczym nie różni się od tych w autach z pilotem i zapewne ma też odpowiednie oprogramowanie - różnica jak mi się wydaje polega tylko na braku respondera no i pilota. Czyli , czy nie prostsze było uruchomienie uśpionej opcji przez dodanie tego elementu wraz z skalibrowanym pilotem ? Roboty zapewne dużo mniej bo instalacja pewnie kompatybilna i wystarczyło tylko podpiąć a wszystko by ożyło samo. Popatrz na schematy - bo mnie się zdawało wówczas , po zniszczeniu pilota, że w ostateczności jak nie uda się kupić nowego to odetnę radiowe sterowanie centralnym zamkiem. Pozdro.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 08 mar 2015, 10:34
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: PuyolTDI » 25 maja 2016, 16:13
Może i by było łatwiej ale za swój zestaw zapłaciłem 115 wraz z przesyłką. W zestawie miałem dwa piloty oraz wyjście na moduł komfortu. Teraz w kolejności będzie automatyczne domykanie szyb po zamknięciu auta. Dodatkowo w przypadku zniszczenia pilota (o ile przetrwa transponder) mogę samodzielnie zakodować nowego. To zadecydowało o tym rozwiązaniu.
Co do cen fabrycznego rozwiązanie to co prawda się nie orientowałem ale wątpię by była niższa niż to co ja wydałem.
A jeżeli chodzi o czas montażu to jak to mówią o:
"Inżynier sięga po instrukcję dopiero wtedy kiedy wszystkie inne dostępne środki zawiodą"
Co do cen fabrycznego rozwiązanie to co prawda się nie orientowałem ale wątpię by była niższa niż to co ja wydałem.
A jeżeli chodzi o czas montażu to jak to mówią o:
"Inżynier sięga po instrukcję dopiero wtedy kiedy wszystkie inne dostępne środki zawiodą"
- MaxHummel
- Stały bywalec
- Posty: 170
- Rejestracja: 02 sie 2015, 21:36
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2004
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: MaxHummel » 11 paź 2016, 13:04
unimart pisze:ARLNIE:
W Rextonie I korzystało z przełącznika na module STICS (aby się do niego dobrać należy zdemontować duży plastik pod kierownicą) i naciskało przycisk na pilocie.
Nie ma opcji, że jakkolwiek tym lub drugim sposobem rozkoduję kluczyk działający?
Stay Low Move Fast
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
Kill First Die Last
One Shot One Kill
No Luck Just Skill
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Trawas » 13 paź 2016, 2:11
Nie rozkodujesz bo to zmiennokodowy duplex. Za każdym razem komp generuje nowy kod i przekazuje do pilota i na kluczyk. Trzebaby cały program wywalić i postawić na nowo
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 mar 2015, 23:48
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Andrzejk » 13 paź 2016, 19:33
Podepnę się pod temat: mam problem z otwieraniem centralnego z pilota w Kyronie - raz otwiera, raz nie. Baterię wymieniłem, elektronik sprawdził luty - poprawił co mógł, ale dalej to samo. Kluczyk z pilotem mam tylko jeden, drugi dorobiłem ale bez pilota.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Trawas » 14 paź 2016, 0:58
No i dobrze zrobiłeś bo drugi pilot i tak by nie działał bo nie znałby bieżącego, aktualnego kodu - tylko ten pilot go zna, który współpracował z systemem w chwili zamknięcia auta. Przy każdej operacji zamknięcia lub otwarcia auta jest już inny.
Miałem tak, jak ty i też elektronik sprawdzał wszystko - i nic.
A się wziąłem sam za najprostszą czynność - na płytce pilota wyczyściłem plakietki zworki i wyczyściłem zwierający graficik klawisza - no i zadziałało. Czasem najciemniej jest pod latarnią.
Miałem tak, jak ty i też elektronik sprawdzał wszystko - i nic.
A się wziąłem sam za najprostszą czynność - na płytce pilota wyczyściłem plakietki zworki i wyczyściłem zwierający graficik klawisza - no i zadziałało. Czasem najciemniej jest pod latarnią.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 mar 2015, 23:48
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Andrzejk » 14 paź 2016, 6:54
Tez skłaniam się ku problemem z guzikiem - rok temu miałem podobnie i wtedy elektronik przelutował guzik z napadowego do otwierania i rok było ok. "wyczyściłem plakietki zworki i wyczyściłem zwierający graficik klawisza" możesz dokładniej to opisać - trzeba wylutować włącznik?
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: Trawas » 14 paź 2016, 19:01
Nic nie trzeba ruszać. Po cholerę wlutował nowy guzik ? Tam w fabrycznym nic nie ma prawa się psuć - co najwyżej nieco zaśniedzieje albo pokryje są kurzem, który trzeba wyczyścić. Po otwarciu obudowy wszystko jest na wierzchu - klawisz wyleci z obudowy a paletki są widoczne. Sprawdź, czy pan elektronik nie dał tam jakiegoś smaru - bo i takich widziałem.
Wymyj płytkę w miejscu zworek watką ze spirytusem. a Jak chcesz sprawdzić , czy pilot działa to po otwarciu obudowy zewrzyj paletki choćby śrubokrętem. Będziesz wiedział, czy to wina styków ?
Wymyj płytkę w miejscu zworek watką ze spirytusem. a Jak chcesz sprawdzić , czy pilot działa to po otwarciu obudowy zewrzyj paletki choćby śrubokrętem. Będziesz wiedział, czy to wina styków ?
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lut 2019, 7:26
- Model: Actyon
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: JestSuper » 18 lut 2019, 15:58
Witam, podczepie się pod temat, mam dwa kluczyki oryginalne ale tylko jeden działa właściwie ten drugi tylko otwiera i zamyka centralny na pilota ale gdy chcę odpalić nie da rady, immobiliser go nie widzi, proszę o pomoc jak go spowrotem zakodowac samemu? Czy jest taka opcja? Ssangyong actyon sport 2007 rok
-
- Forumowicz
- Posty: 95
- Rejestracja: 31 sie 2017, 12:18
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2002
- Pojemność silnika: 3200
- Skrzynia biegów: Automat 4biegowy (BTRA)
- Gadu-Gadu: 0
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: messiah22 » 19 lut 2019, 7:04
jest to możliwe by ze sprawnego wyjąć pastylkę i zakodować transponder do drugiego kluczyka. Ale najlepiej w ASO wywalić w ogóle immo
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lut 2019, 7:26
- Model: Actyon
- Rok produkcji: 2007
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
Re: Pilot i kluczyk
Postautor: JestSuper » 19 lut 2019, 7:27
Bardzo dziękuję za informację, pozdrawiam i życzę miłego dnia
Wróć do „Rexton I/II/W (2003-2016)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości