Witam,
mam pytanie eksploatacyjne. Czy ktoś wie jak dziala FAP w Tivoli i XLV? Mam to badziewie w Cytrynie i co jakiś czas musi się wypalać. Średnio co 300 km. Przy okazji tego procesu zużywa drogocenny płyn który trzeba potem uzupełnić za jedyne 1500 zł
Czy to samo czeka mnie w dieslu w XLV?
Pozdrawiam
Michał
XLV FAP?
Tutaj pomagamy przyszłym posiadaczom Ssangyongów wybrać model, wersję silnikową lub konkretny egzemplarz.
- artega7
- Stały bywalec
- Posty: 219
- Rejestracja: 29 wrz 2014, 21:46
- Model: Korando C (2011-)
- Rok produkcji: 2013
- Pojemność silnika: 1998
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: XLV FAP?
Postautor: artega7 » 02 lis 2016, 13:06
W Ssangyongach jest DPF suchy, a ty masz mokry, więc nie ma problemu z płynem.
U mnie w Korando nie ma problemu z DPFem, na wet nie wiem kiedy się wypala. Jest całkowicie bezobsługowy.
Tutaj masz link do instrukcji, możesz poczytać o DPFie w Tivoli/XLV.
http://www.ssangyong.pl/serwis-i-czesci ... je-obslugi
U mnie w Korando nie ma problemu z DPFem, na wet nie wiem kiedy się wypala. Jest całkowicie bezobsługowy.
Tutaj masz link do instrukcji, możesz poczytać o DPFie w Tivoli/XLV.
http://www.ssangyong.pl/serwis-i-czesci ... je-obslugi
Korando C, 2.0 150KM diesel, Quartz, 4x4, 2013r.
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
Opis mojego auta
Instrukcje i materiały serwisowe do naszych Ssangyongów
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: XLV FAP?
Postautor: Trawas » 08 lis 2016, 14:25
Futrzaku Smok może zjeść Cytrynę i co najwyżej się skrzywić. To bardzo porządne urządzenie, porządniejsze niż ci się wydaje - tak myślę. Nawet nie wiesz co kupiłeś. hahahahahha. Artega ci wyjaśnił, nawet nie będziesz wiedział kiedy filtr będzie się oczyszczał - pamiętaj, że ten samochód w znacznym zakresie prac nad napędem powstał na deskach konstrukcyjnych panów z Mercedesa a oni wiedzą co robią. ( od ponad 25 lat SS korzysta ze wsparcia technicznego MB, który ma 10% udziałów w firmie i uczestniczy w kooperacji produkcji ) Rozwiązania techniczne zastosowane w tym aucie mogłyby zawstydzić najlepszych w branży zatem się nie denerwuj tylko ciesz się swoim Smoczkiem - bo on będzie dbał o to by dać ci wiele radości. Tivoli to na prawdę bardzo fajne auto i urocze z wyglądu - za urocze, bo córka wierci mi dziurę w brzuchu by jej to kupić - ma już dość bazarowego z wyglądu Hyundaia iX 35. ( tylko, że ta wersja, która jej się podoba kosztuje 120 tyś )
Wrrrrrr. Mówię ci, baby są straszne.
Wrrrrrr. Mówię ci, baby są straszne.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość