AUTOMAT MUSSO??!!??!!??
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
- sasek1
- Stały bywalec
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 17:53
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 7602523
- Lokalizacja: Brunary koło Nowego Sącza woj. małopolskie
AUTOMAT MUSSO??!!??!!??
Postautor: sasek1 » 18 mar 2009, 19:13
MAM pytania dotyczace automatu w musso jak sie przełacza birgi? czy posiada komputer od automatu? i co do niego jest pospiete?z góry dziekuje
- msch00
- Stały bywalec
- Posty: 230
- Rejestracja: 26 lut 2008, 19:16
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1998
- Pojemność silnika: 2874
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 129365
- Lokalizacja: Grudziądz/Elbląg
Re: AUTOMAT MUSSO??!!??!!??
Postautor: msch00 » 19 mar 2009, 12:09
Witam
W automacie na selektorze wybierasz tryb pracy skrzyni i to wszystko. Skrzynia sama przerzuca biegi (w górę i w dół) uwzględniając prędkość auta i obroty silnika oraz głebokość wciśnięcia pedału gazu. W pewnym sensie można powiedzieć że w skrzyni pracuje elektronika, ale komputerem bym jej nie nazwał. Oprócz tego do tej elektroniki podpięty jest wskaźnik właczonego trybu pracy umieszczony pod prędkościomierzem.
Odp. pozycja selektora:
P - pozycja na parkingu, skrzynia blokuje most
R - właczenie biegu wstecznego
N - luz
D - pozycja do jazdy po szosie (skrzynia pracuje na 4 biegach)
3 - ograniczamy ilość biegów do 3 - zalecane w terenie górzystym lub w gęstym ruchu ulicznym
2 - j.w. ilosć biegów 2
1 - j.w. 1 bieg w trybie z włączonym reduktorem tryb pełzający
Ważne aby przy przełączaniu z pozycji P na każdą inną wcisnąć pedał hamulca.
W skrzyni BTRA jest jeszcze przełącznik winter - wspomaga ruszanie zimą na oblodzonej jezdni.
Pzdr
W automacie na selektorze wybierasz tryb pracy skrzyni i to wszystko. Skrzynia sama przerzuca biegi (w górę i w dół) uwzględniając prędkość auta i obroty silnika oraz głebokość wciśnięcia pedału gazu. W pewnym sensie można powiedzieć że w skrzyni pracuje elektronika, ale komputerem bym jej nie nazwał. Oprócz tego do tej elektroniki podpięty jest wskaźnik właczonego trybu pracy umieszczony pod prędkościomierzem.
Odp. pozycja selektora:
P - pozycja na parkingu, skrzynia blokuje most
R - właczenie biegu wstecznego
N - luz
D - pozycja do jazdy po szosie (skrzynia pracuje na 4 biegach)
3 - ograniczamy ilość biegów do 3 - zalecane w terenie górzystym lub w gęstym ruchu ulicznym
2 - j.w. ilosć biegów 2
1 - j.w. 1 bieg w trybie z włączonym reduktorem tryb pełzający
Ważne aby przy przełączaniu z pozycji P na każdą inną wcisnąć pedał hamulca.
W skrzyni BTRA jest jeszcze przełącznik winter - wspomaga ruszanie zimą na oblodzonej jezdni.
Pzdr
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości