Rexton Charlie
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
Posty: 99
-
Strona 5 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Następna
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: charlie » 04 lut 2017, 14:04
Teraz udało się dodać foty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Consool
- Stały bywalec
- Posty: 669
- Rejestracja: 25 sie 2014, 21:33
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Rexton Charlie
Postautor: Consool » 04 lut 2017, 21:39
Niezła robota, naprawdę Długo zajęło doprowadzenie do porządku ??
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: charlie » 05 lut 2017, 5:08
Zaczęliśmy ok. 14tej w piątek. Czyszczenie , zdzieranie farby, na której trzymała się skorodowana część ramy. Później zabezpieczenie tego co zostało i mozolne dopasowywaanie wcześniej przygotowanych elementów z blachy 2mm. Czas pracy: 14:00-2:00 nad ranem. W sobotę zabezpieczenie nowego elementu i lewej strony. Ok. 10 tej auto zjechało z podnośnika. Teraz za ok 4 tygodnie ponownie zabezpieczenie + całe podwozie. To tak wyglądało:-) w skrócie... Dużym skrócie;-)
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 21 lip 2016, 8:17
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 352181
Re: Rexton Charlie
Postautor: maksiu432 » 07 lut 2017, 13:06
A tak faktycznie to co stosowaliście do zabezpieczenia ? Jakie środki ?
Doradztwo finansowe Słupsk
Doradztwo finansowe Słupsk
Ostatnio zmieniony 13 lut 2017, 11:40 przez maksiu432, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: charlie » 16 lut 2017, 7:21
Panie i Panowie, mam pytanie: czy na szybkozłączach układu paliwowego w naszych Rexach jest gdzieś zawór zwrotny? Oprócz tego w "gruszce".
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 12
- Rejestracja: 21 lip 2016, 8:17
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2000
- Gadu-Gadu: 352181
Re: Rexton Charlie
Postautor: maksiu432 » 16 lut 2017, 9:51
Z tego co wiem to nie ma już więcej.
Nocleg Radom
Nocleg Radom
Ostatnio zmieniony 17 lut 2017, 8:50 przez maksiu432, łącznie zmieniany 1 raz.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: Trawas » 16 lut 2017, 19:00
[quote="charlie"]Panie i Panowie, mam pytanie:
Ostatnio zmieniony 14 cze 2017, 0:18 przez Trawas, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: charlie » 16 lut 2017, 19:22
Trawas bardzo wyczerpująco. Ja jednak nie pytałem z powodu cofajacego się paliwa a tylko dlatego , ze chciałem dmuchać w przewód zasilający. Czasem przedmuchuję w ten sposób układ w maszynie JCB , która używam w pracy.
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: Trawas » 17 lut 2017, 0:23
A co ci to daje , to przedmuchanie ? Pamiętaj , najgorsza chwila dla silnika to jest wówczas, gdy w pompie nie ma paliwa bo zeszło i nie ma go w przewodach ani po stronie zasilenia, jak i powrotu. Wówczas pompa wytwarza podciśnienie w filtrze i je zasysa - ale wówczas jest coś o czym konstruktorzy nie pomyśleli . Paliwo jest zasysane do filtra tak od strony przewodu zasilającego , jak i powrotnego - i wtedy paliwo poza filtrami może zaciągnąć powrotem syfy ze zbiornika. Więcej idzie powrotem niż zasileniem bo po drodze nie ma zaworków i gruchy do pokonania a i droga jest krótsza . To trwa nie długo aż do wytworzenia się ciśnienia na przelewie bo paliwo z przelewu zalewa filtr z drugiej strony ale nim to nastąpi podciśnienie filtra zasysa też paliwo powrotem .
Pytają ludzie, jak to możliwe, że syfy ze zbiornika dostają się do wtrysków - przecież są filtry ? A tym czasem jest droga , że syfy te mogą się dostać do wtrysków drogą powrotną, jak w układzie było pusto. Jak wsadzi się zaworek zwrotny za filtrem na powrocie to zamknie on drogę zasysaniu paliwa przez powrót podczas rozruchu i zagrożenie zassania syfu znika. Charlie, masz auto z tego samego rocznika co moje. Zawory w gruszce już nie trzymają tak , jak powinny a wężyki fabryczne stwardniały tak, że już dobrze nie uszczelniają połączeń. Powietrze może się dostawać bo penetruje mniejsze szczelinki niż paliwo dieslowskie. To już czas aby przyjrzeć się dokładnie układowi paliwowemu bo regeneracja wtryskiwaczy kosztuje słono. Ewentualne odbudowanie linii paliwowej to niewielki koszt i warto to zrobić nieco ją usprawniając. Auto odpłaci się niższą awaryjnością. pozdro
Pytają ludzie, jak to możliwe, że syfy ze zbiornika dostają się do wtrysków - przecież są filtry ? A tym czasem jest droga , że syfy te mogą się dostać do wtrysków drogą powrotną, jak w układzie było pusto. Jak wsadzi się zaworek zwrotny za filtrem na powrocie to zamknie on drogę zasysaniu paliwa przez powrót podczas rozruchu i zagrożenie zassania syfu znika. Charlie, masz auto z tego samego rocznika co moje. Zawory w gruszce już nie trzymają tak , jak powinny a wężyki fabryczne stwardniały tak, że już dobrze nie uszczelniają połączeń. Powietrze może się dostawać bo penetruje mniejsze szczelinki niż paliwo dieslowskie. To już czas aby przyjrzeć się dokładnie układowi paliwowemu bo regeneracja wtryskiwaczy kosztuje słono. Ewentualne odbudowanie linii paliwowej to niewielki koszt i warto to zrobić nieco ją usprawniając. Auto odpłaci się niższą awaryjnością. pozdro
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: charlie » 17 lut 2017, 7:19
W ładowarce JCB czasem "przytykał się" smok. Dostęp jest dość utrudniony, więc dmuchniecie raz na jakiś czas pomaga. Noszę się z zamiarem wymiany wężyków na olejoodporne, zaciskane cybantami, ale chroniczny brak czasu;-) Jak się trochę ociepli, to chcę zajrzeć też do smoka w zbiorniku. Obawiam się tej wizyty...a raczej odkręcania śrubek mocujących. Z odpalaniem nie mam problemu- "dmuchanko" miało by mieć charakter-" a nuż będzie lepiej..." bo nie zakładam,że gorzej;-)
-
- Stały bywalec
- Posty: 361
- Rejestracja: 26 paź 2015, 14:09
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: charlie » 23 lut 2017, 11:38
Uff. Właśnie jestem po wymianie wahaczy z przodu- z czterech śrub z mimośrodem, jedną udało się wybić- reczta została wycięta. Jednak efekt w postaci prowadzenia auta rekompensuje wysiłek:-)
- Trawas
- Stały bywalec
- Posty: 994
- Rejestracja: 09 kwie 2016, 1:44
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Automatyczna
- Gadu-Gadu: 0
Re: Rexton Charlie
Postautor: Trawas » 24 lut 2017, 0:36
Starych nie wyrzucaj tylko daj do regeneracji. I daj w nie tuleje z elastomeru a nie gumowo metalowe. Raz, że te z elastomeru nie mają metalowych części tak na zewnątrz , jak wewnątrz i śruby po latach wyjmuje się łapami a nie młotem, dwa, że elastomery są 10 krotnie odporniejsze na zniekształcenia mechaniczne i spowodowane upływem czasu. Takie zawieszenie powinno wystarczyć do końca użytkowania auta a stal można pomalować proszkowo i bomba. Charlie , jak zauważysz ceny wężyków paliwowych są różne od kilku do kilkudziesięciu zł za metr. Podobnie inne elementy. W temaciku zrób to sam podałem namiar na sprzedawcę u którego kupisz wszystko, co potrzeba i to za normalną cenę - całość nie powinna kosztować więcej niż 120 zł - to nie jest jakiś duży wydatek. Ale oczywiście możesz wydać i kilkaset , jak chcesz kupując gdzie indziej
Zanim się wemiesz za robotę zrób zakupy , niech czekają na ciepłe dni. Pozdro.
Zanim się wemiesz za robotę zrób zakupy , niech czekają na ciepłe dni. Pozdro.
Posty: 99
-
Strona 5 z 7
- Przejdź do strony:
- Poprzednia
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- Następna
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości