Witam
proponuję dla posiadaczy Musso Korando z zespoloną chlodnica silnika i skrzyni aut.założenie dodatkowej chłodnicy oleju skrzyni automatycznej, wpięta szeregowo i na wejsciu do skrzyni (jako druga), cos takiego montowałem w moim poprzednim aucie VOLVO 960 3l.Chłodnica oleju od bmw lub mercedesa zlącza przylączeniowe, waz olejowy i to wszystko, w volvo dzialalo super, jazda w korkach upał a skrzynia dziala super, to samo zakladam w Musso
automat temperatura chłodzenie
Poradniki i instrukcje - "Sam naprawiam/ulepszam swojego Ssangyong'a". Nie dodajemy tutaj zapytań o to jak coś naprawić.
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
automat temperatura chłodzenie
Postautor: trol48 » 16 lut 2017, 18:51
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości