Witam
Potrzebuję mechanizm zmiany biegów....
Allegro niestety nie ...
Mechanizm zmiany biegów
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Mechanizm zmiany biegów
Postautor: krisw11 » 26 kwie 2017, 21:45
Ale co dokładnie ? Manual ? Awtomat ? Pytałeś Unimarta ?
Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 wrz 2016, 6:43
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Mechanizm zmiany biegów
Postautor: coparca » 27 kwie 2017, 8:57
manual.. ściął się bolec, na którym umocowane są dzwignie sterujące linkami...
Unimart.. na razie szukam niskobudżetowych rozwiązań..
a swoja drogą..dzięki krisw11za stały nadzór nad moimi postami... pozdrawiam.
Unimart.. na razie szukam niskobudżetowych rozwiązań..
a swoja drogą..dzięki krisw11za stały nadzór nad moimi postami... pozdrawiam.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Mechanizm zmiany biegów
Postautor: krisw11 » 27 kwie 2017, 13:22
Spoczko Coparka ) staram sie , a nie da sie tego jakoś samemu dorobić ? POpatrz czy czasami Mercedes 124 nie ma takiego samego ustrojstwa.
Kris
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 20
- Rejestracja: 02 wrz 2016, 6:43
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 2900
- Gadu-Gadu: 0
Re: Mechanizm zmiany biegów
Postautor: coparca » 08 maja 2017, 20:48
Na zdjęciu widać naprawiony już za pomocą śruby M-12 (to ta najbliżej tego panelu z drewna egzotycznego ) W oryginale był tu sworzeń fi 10 zabezpieczony przed przesuwaniem się w obudowie zawleczkami segera? Bolec wykonany z bardzo twardego materiału pękł właśnie na wtoczeniu na ww. zawleczkę. Po wybiciu pozostałości otwór został przegwintowany... wkręcona stosowna śruba i już... Myślę, że nie powinno być już z tym problemu..
Ewentualne zużycie śruby będzie sygnalizowane większym luzem na dźwigni... Na razie ćwiczę mniej agresywną zmianę biegów...
A tak przy okazji zdjęcie mojego auta...
Ewentualne zużycie śruby będzie sygnalizowane większym luzem na dźwigni... Na razie ćwiczę mniej agresywną zmianę biegów...
A tak przy okazji zdjęcie mojego auta...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 2227
- Rejestracja: 01 maja 2011, 1:00
- Model: Kyron
- Rok produkcji: 2006
- Pojemność silnika: 2000
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: SZCZECIN
Re: Mechanizm zmiany biegów
Postautor: krisw11 » 08 maja 2017, 23:03
No i fajniutko ,że sie udało domowym sposobem z wajchą delikatnie bo te Ssaki nie lubią szybkich redukcji,albo linki zerwiesz albo synchronizatory polecą ,z tym trzeba jak z dziwką delikatnie ale pewnie i dosadnie ) to terenówka więc nie musisz tu wajchować gałką ) na czas .
Kris
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości