Zawieszenie
SsangYong Korando II oferowany był w Polsce wraz z modelem Musso. Wyposażony w rozwiązania techniczne znane z Mercedesa. Ze względu na projekt nadwozia - bezpośredni konkurent Jeepa Wranglera.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 31
- Rejestracja: 08 sty 2014, 13:01
- Model: Korando
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2900
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
Zawieszenie
Postautor: rokas » 18 kwie 2018, 9:36
i stało się coraz bardzie zaczyna mi dokuczać zawieszenie słychać wyraźne stuki z porzodu i tyłu pojazdu. Czy tam się wymienia jakieś tuleje czy całe elementy ? Może ktoś coś w temacie już kombinował
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Zawieszenie
Postautor: trol48 » 18 kwie 2018, 19:04
witaj sprawdz na szybko tuleje mocowania amorków i łączników stabilizatorów
ew. ja tak robię , przeglad techniczny , zeby mechanik nie wymienił pół sam.
ew. ja tak robię , przeglad techniczny , zeby mechanik nie wymienił pół sam.
Wróć do „Korando II (1997 - 2006)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość