witam
mam 3.2 z lpg DIEGO3 na valltekach 3 ohm, automat , opony godziwe 31x10.50
spalanie po W-wie ok 17l LPG, W trasie do Zamoscia i z powrotem ok 11,5 l LPG
MOMENT obrotowy wysoki i system TOD, rewelacja
miałem diesle musso i korando , benzyna wygodniejsza i mniej wymagajaca
lpg dobre indywidualne strojenie , modyfikacja map w\g stanu technicznego
swoje musso stroiłem 2 m-ce
MOJE MUSSO 2.3+GAZ
W tym dziale każdy może pochwalić się Nam swoim Ssangyongiem: dokonanymi przeróbkami, naprawami czy po prostu codzienną eksploatacją. UWAGA! 1 samochód = 1 temat!
-
- Stały bywalec
- Posty: 174
- Rejestracja: 01 lut 2009, 20:35
- Model: Rexton
- Rok produkcji: 2005
- Pojemność silnika: 2700
- Skrzynia biegów: Ręczna
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Wasilków
Re: MOJE MUSSO 2.3+GAZ
Postautor: regaciarz » 29 maja 2018, 16:50
Strojenie na valtekach to masochizm, one fabrycznie są rozkalibrowane i trzeba je ustawiać na maszynce aby każdy tłoczek miał równy skok.
A po kilku tyś km i tak się znowu rozjadą
Mimo, że w gazie robiłem prawie 7 lat i mam Cougara z silnikiem st200 w gazie to w codziennym aucie wolę diesla bo zapasówka jest na swoim miejscu a nie pół bagażnika zajmuje, koszt paliwa podobny za to zasięg diesla jest lepszy, jak jadę dalej to irytowało mnie tankowanie co 300 km, byle jaki diesel ma co najmniej 1000km w trasie.
A po kilku tyś km i tak się znowu rozjadą
Mimo, że w gazie robiłem prawie 7 lat i mam Cougara z silnikiem st200 w gazie to w codziennym aucie wolę diesla bo zapasówka jest na swoim miejscu a nie pół bagażnika zajmuje, koszt paliwa podobny za to zasięg diesla jest lepszy, jak jadę dalej to irytowało mnie tankowanie co 300 km, byle jaki diesel ma co najmniej 1000km w trasie.
-
- Stały bywalec
- Posty: 703
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: MOJE MUSSO 2.3+GAZ
Postautor: trol48 » 31 maja 2018, 15:19
z zasiegiem masz racje, zona ma Golfa 1,9 tdi ( najlepszy diesel )
nic w nim sie nie dzieje to zapominam że go mam
ostatnio immo zaczeło nawalać to wywaliłem trzpień z cewki odcinającej paliwo i dolożyłem zawór zwrotny i zapomniałem o nim
nic w nim sie nie dzieje to zapominam że go mam
ostatnio immo zaczeło nawalać to wywaliłem trzpień z cewki odcinającej paliwo i dolożyłem zawór zwrotny i zapomniałem o nim
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości