Witam,
Proszę o info czy prawidłowe konfigurację:
Silnik 3.2 skrzynie BTR automat + mosty 4.89
Silnik 3.2 Skrzynie Merdecedes automat + mosty 3.73
Z góry dziękuje.
Zagadka jest taka, że kupiłem Musso albo z niewłaściwą skrzynią albo z niewłaściwymi mostami. Wszystko wskazuje na to że powinienem mieć mosty 4.89 i skrzynię BTR, a siedzi skrzynia Maercedes-a. Mam mosty 3.73, więc wystarczy przełożyć i raczej po problemie.
Sprawa druga. Czy reduktor od 2.9 TD ze skrzynią Mercedes jest taki sam jak przy konfiguracji 3.2 Skrzynia Merdecedes automat + mosty 3.73.
Skrzynia a mos ?
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości