Sterownik silnika. Problem
Ssangyong Musso znany jest w Polsce także pod marką Daewoo. Pierwszy model koreańskiej marki, który był oferowany oficjalnie w kraju. Napęd 4x4, nadwozie zbudowane na ramie i doskonałe właściwości terenowe to główne cechy Musso
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 maja 2017, 22:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Sterownik silnika. Problem
Postautor: Xofer » 14 paź 2018, 12:04
Panie i Panowie, mamy problem z nie działającą przepustnicą. W Musso 3.2 automat Mercedes z mostami 3.73 mamy przepustnice Mercedes 0001416525 ze sterownikiem silnika z załącznika A 162 545 33 32. Wiązka między przepustnicą a modułem jest sprawna. Podejrzewany że może być nie właściwy sterownik silnika. Musso jeszcze u mnie nie jeździło poprawnie więc dlatego dossukujemy się błędu w doborze osprzętu. Obecnie na luzie samochód wkreca się tylko na 4000 obrotów, przepustnicą otwiera się nawet nie do połowy - jest nowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Sterownik silnika. Problem
Postautor: trol48 » 14 paź 2018, 18:13
witaj
na P i N ma odcięcie zapłonu przy 4000 obr
pozdrawiam
andrzej
na P i N ma odcięcie zapłonu przy 4000 obr
pozdrawiam
andrzej
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 maja 2017, 22:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sterownik silnika. Problem
Postautor: Xofer » 14 paź 2018, 20:14
Problem nie tkwi w tym ze sie nie wkreca powyzej 4tys na jalowym ale podczas jazdy tez i ledwo osiaga 3tys obrotow. Cisnienie paliwa juz wykluczone.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 maja 2017, 22:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sterownik silnika. Problem
Postautor: Xofer » 14 paź 2018, 20:18
Czujniki stukowe i przeyplywka też wykluczona. Przepływomierz mamy drugi sprawny na pidkiane i jlna 1 i 2 jest tak samo. Aczkolwiek z dołączonym przepływomierz auto pracuje równiej. Widać że na pełnym gazie przepustnica otwiera się tylko trochę, również podczas jazdy
-
- Stały bywalec
- Posty: 702
- Rejestracja: 05 gru 2013, 17:27
- Model: Musso
- Rok produkcji: 1997
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: warszawa/raszyn
Re: Sterownik silnika. Problem
Postautor: trol48 » 15 paź 2018, 14:37
witaj
moze regulacja linki gazu, uwazaj na linke od skrzyni aut.
moze regulacja linki gazu, uwazaj na linke od skrzyni aut.
-
- Rusza z kopyta
- Posty: 37
- Rejestracja: 28 maja 2017, 22:22
- Model: Musso
- Rok produkcji: 2001
- Pojemność silnika: 3200
- Gadu-Gadu: 0
Re: Sterownik silnika. Problem
Postautor: Xofer » 15 paź 2018, 20:04
A czy ktoś miał by przepustnice taka jak na załączonym zdjęciu?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wróć do „Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)”
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości