Dzień dobry, to mój pierwszy post, więc na początku chcę się z wszystkimi przywitać. Nazywam się Waldek i jestem z Krakowa.
Końcem roku stałem się posiadaczem Rextona z 2006, 3.2, 4x4 z automatem, auto przywiozłem sobie z Holandii, ogólnie bajka, poza jednym szczegółem - samochód miał instalację gazową Prince która namieszała w pracy silnika. Utrata mocy, gaśnięcie, falowanie obrotów i szrpanie silnika stały się dla mnie chlebem powszednim.
Spędziłem 1.5 miesiąca jeżdżąc od mechanika do mechanika, później przerzuciłem się na autoryzowane serwisy, po wizycie w drugim z kolei zacząłem tracić nadzieje, jednak przypadkowo spotkany w poczekalni jegomość polecił mi Ssangyonga w Pszczynie, gdzie podobno montują masę instalacji gazowych, a rozebranie silnika na części pierwsze nie jest dla nich strasznym problemem.
Pojechałem z fatalnym nastawieniem, mając powoli dość mojego samochodu, jednak ku mojemu zaskoczeniu po jednym dniu usterka była zdiagnozowana, a po trzech dniach wyeliminowana, Kompleksowa wymiana, świec, przewodów wysokiego napięcia, regulacje w systemie LPG
Pozdrawiam
Waldek
Serwis Rextona 3.2 przemyślenia
Tutaj zamieszczamy opinie,a także adresy, telefony o warsztatach specjalizujących się w naprawach marki Ssangyong.
Przejdź do
- Ogólne
- O wszystkim
- Nasze auta
- Warsztaty
- Przed zakupem
- Wątki do usunięcia
- Wydarzenia
- Zloty i spotkania
- Modele
- DIY - Zrób to sam
- Actyon/Actyon Sports
- Kyron
- Korando Family do 1995 roku (Isuzu Trooper)
- Korando II (1997 - 2006)
- Korando typu C (2011-2019)
- Korando D (2019 do dzisiaj)
- Musso/Musso Sports (Daewoo) (1993-2005)
- Rexton I/II/W (2003-2016)
- Rexton G4 (2017 - do dzisiaj) / Musso Pickup (2018 - do dzisiaj)
- Rodius
- Tivoli / XLV
- Giełda
- Sprzedam
- Kupię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości